نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۱۲
 پایان دوران حضور قایدی در جمع سرخ‌های امارات؟/ جایگزین ستاره ایرانی مشخص شد؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه شباب الاهلی امارات به دنبال جذب یک مهاجم نوک است و شاید همین نشانه‌ای برای جدایی مهدی قایدی باشد.

شباب الاهلی دبی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال امارات در این فصل به همراه مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان نتایج قابل انتظار را نگرفته است.

شباب الاهلی اکنون با گذشت ۱۰ هفته از لیگ برتر امارات با کسب ۱۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. مهدی علی مربی ایرانی الاصل این تیم نقطه ضعف تیمش را معرفی کرد.

طبق اعلام مهدی علی نقطه ضعف شباب الاهلی در خط حمله است. این مربی گفت: ما مشکل گلزنی داریم. نیاز به یک مهاجم نوک گلزن داریم تا بتوانیم مشکل گل نزدن ما در بازی‌های پیش رو حل شود.

مهدی قائدی مهاجم پوششی و به نوعی هافبک تهاجمی به شمار می‌آید. شباب الاهلی قصد دارد در زمستان یک مهاجم خارجی خوب به خدمت بگیرد تا زوج این بازیکن شود. البته مباحثی نیز از احتمال انتقال قرضی بازیکن ایرانی به تیمی دیگر و بازگشت ماشاریپوف ازبک به تیم اماراتی مطرح شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    شاخشون خخخخخ داره دیپورت میشه. گمونم کم دایو زده خوششون نیومده. عربا دایو چاق دوست داره که پودری هم باشه
  • Joojoo FR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    آخه...طفلی، با لباس عربی پوشیدنش هم نتونست دل عربا را بدست بیاره...این آقا جاش در زندان است چون خون یک جوان همسن خودش را ریخت و با روابط چرک کیسه یک نفر دیگر را فرستادند پشت میله....حالا ببینید کی و کجا جواب این ناحقی داده میشه در زندگی ایشان.
    • اغو IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      متاسفانه همینطور است و بسیار عجیب است که با این موضوع چطور کنار آمد ؟ چطور بجای مهمانی که تا آنموقع صبح برپا بود همه جا گفته از تماشای بازی فوتبال برمیگشته !! یک کشته را راننده معرفی کرده وگرنه الان بخاطر رانندگی بدون گواهینامه در حالت غیر عادی که منجر به فوت یکنفر و قطع نخاع یک نفر دیگر و زخمی شدن چند نفر دیگه و ... الان داشت آب خنک میخورد. چوب خدا صدا نداره. میتو سوسکی، بچه محل سابق، لااقل از دوستی که بخاطر شما تا آخر عمر قطع نخاع و فلج شده یادی کن . مطمئن باش بدجور تقاص آنکارت را خواهی داد
    • م.هندورابی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      چوب خدا صدا نداره. او چجوری شبها خوابش میبره؟ بدون گواهینامه و در حالتی غیر عادی از یک مهمانی که بخاطر عقد قرارداعد با استقلال بپا شده بود بر میگشت و چپ میکنه!! و مدعی میشه اون که کشته شده پشت فرمان بود. خون آن جوان تا آخر عمر گریبان او و دیگر همراهانش که سکوت کردند را خواهد گرفت شک نکنید. البته من در آنجا نبودم و ممکن است اشتباه کنم و او در ساعت 3:30 دقیقه صبح داشت از دیدن یک مسابقه فوتبال در شهرهای اطراف بوشهر برمیگشت و ماشین هم مال خودش نبود !!
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    ای بابا نیمارشون که بهترین بازیکن تاریخشون و ایران و آسیا بود که چرا داره دیپورت میشه؟
    • کیسه IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      این آقای نیمار بخاطر دست وهورای گزارشگر عربی که هیچ ربطی به باشگاه نداشت بزرگ شد. بدون اینکه ازسرمربی چیزی بشنوید. احتمالأ همون گزارشگر اماراتی گفته تیمهای اروپایی این بازیکن رو میخواد
  • 4 IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    با درود فراوان خدمت هواداران محترم دو مقام قهرمانی آسیا+دو نائب قهرمانی آسیا خار چشم.چرکپولیس هست...بازیکنان دوپینگی یا اُبنه ی تو این تیم مافینگی زیاد بوده.و. موسسش هم عبده قاتل آقا تختی و صاحب کاباره...دیگه بفهمید تیم باچ پولی و چ ذاتی درسته شده و الان نوچه دارانش چی میگن. زنده با تمام تیم های سرزمینم الی چرکپولیس کثیف.
  • زرگر IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    بخاطر بودن دو هموطن در این تیم تمام مسابقات این باشگاه را بصورت مستقیم میبینم. این تیم چند گلزن خارجی خوب دارد. متاسفانه قائدی تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده و در اکثر بازیها یا تعوئض شده و یا در اواسط نیمه دوم به زمین آمده. ظاهرا خودش هم راضیست و حتی زمانی که در زمین است بسیار کند و سنگین است و با کوچکترین برخورد با مدافعین نقش زمین میشود. بدون تعصب و دور از شایعات باید بگویم که قائدی نباید در خروج از کشور عجله میکرد و بهتر بود یک فصل دیگر نیز در استقلال هنر نمائی میکرد و به تیم بهتری میرفت. فوتبال امارات در رنکینگ فیفا بیش از پنجاه پله پائینتر قرار دارد و به درد بازیکنان در سن بازنشستگی میخورد و نه بازیکنی 23 ساله و در اوج آمادگی . هیچوقت کسانی را که بخاطر منافع شخصی با آینده ورزشی این جوان قمار کردند را نخواهیم بخشید.
    • Fashu Poshteh IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      نه اینکه قبلا در تیمی (کیسه) بازی میکرد که از سرورش پرسپولیس کبیر 108 پله پایین تره تو رنکینگ باشگاهی آسیا ؟!
  • ناظری IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    لعنت به کسانی که بخاطر منافع مالی خودشون آینده فوتبالی این جوان رو خراب کردند. اگه فقط یک فصل دیگه در ایران بازی میکرد و چند تا از اون گلهای خاص خودش میزد، بهترین باشگاهای اروپا خواهانش بودند. او یک ایرانیست و از اعتبار فوتبال ایران دفاع میکنه، چه استقلالی چه پرسپولیسی و چه هر تیم دیگه ، او یک ایرانیست . قائدی را باید حمایت کنیم تا دوباره بشه قائدی گلزن. چند تیم درجه دو اروپا ی ظاهرا خواستارش شدن ولی حق این جوان خیلی بیشتر از اینهاست. خواهشا با انتقاد و کوبیدن هر بازیکن ایرانی شاغل در خارج فقط باعث تضعیف روحیه و نیمکت نشینی او میشویم وگرنه پولش را گرفته و از نظر مالی خودش رو تا مدتها بیمه کرده. او در انتخاب تیم وخروج از ایران بسیار عجله کرد و قطعا خودش متوجه شده که انتخابش اشتباه بوده و عده ای از سادگی و بی تجربگی او سوء استفاده کردند و نفع بزرگی کردن و کنار کشیدن. او الان نیاز به پشتیبانی و حمایت داره.
  • پاوه IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    بهتره برگرده. بهترین گلزن لیگ حرفه ای در بهترین تیم آسیا رفته تو لیگ کشوری نیمکت نشین شده که پنجاه و پنج پله در رنکینگ فیفا پائین تره! تا وقتی اونجاست هیچ پیشترفتی نخواهد کرد. همه میدونیم که علت عجله او در ترک وشور چه چیزی و چه کسی بود! تنها تیمی که او را خواست همین تیم اماراتی بود و اگر فقط یک تیم هندی هم او را میخوایت میرفت چون خروج از کشور و زندگی در یک کشور خارجی اولین هدف ...بود که بهتر بتواند عقده گشائی کند و برای مردم ایران پز بدهد و عکس به اشتراک بگذارد. عجیب اینجاست که قائدی حتی کل خانواده همسرش را به دبی برده و خرج آنها را نیز میدهد !! معلومه که رمقی براش نمیمونه انگیزه براش نمینونه. از سن کم و بی تجربگی او بیشترین سوء استفادها شد و گرنه جای او در بهترین لیگ اروپا بود.
  • نوری IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    درسته که یک عده برای گرفتن پورسانت او را به حراج گذاشتند ولی مقصر اصلی تمام مشگلات فعلی این جوان کسی نیست جز همان که همه میدانیم. اتفاقا باشگاه اماراتی چند کلزن خوب دارد . آنروز هیچ تیمی در قطر و هیچ کشوری او را نمیخواست لجز این تیم و روز اول هم میدانست که نیمکت نشین خواهد شد ولی بخاطر برخی عکسها و فیلمهایی که از زندگی لاکچری و خصوصی او در فضای محازی پخش شد روی برگشتن به ایران نداشت وگرنه هیج ابلهی از تیم قدرتمند در لیگ برتر قویترین فوتبال آسیا نمیرود در نیمکت تیم هفتادو ششم !! بشینه. کسی هم به او نگفت که گول مبلغ پیشنهادی رو نخور و به قراردادت دقت کن. سالهای سال اگر به هر تیمی برود باید نیمی از مبلغ قراردادش را به الشباب الاهلی تقدیم کند!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی