نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
ورزشگاه کلیسای جامع میلان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است ورزشگاهی جدید با نام «کلیسای جامع» در کنار ورزشگاه سن‌سیرو بنا شود تا در آینده میزبان بازی‌های میلان و اینتر باشد.

بعد از مدت‌ها کش و قوس و اختلاف نظرها و دعواهای اداری با عوامل شهرداری شهر میلان، سرانجام مدیران و عوامل باشگاه‌های بزرگ این شهر ایتالیا یعنی میلان و اینتر از ورزشگاه مشترک جدید خود به نام «The Cathedral» (کلیسای جامع) با خصوصیات بسیار متفاوت از ورزشگاه مشترک فعلی رونمایی کردند.

این ورزشگاه بزرگ و مدرن قرار است در کنار ورزشگاه سن‌سیروی کنونی بنا شود که البته در حال حاضر با نام جوزپه مه‌آتسا نیز شناخته می‌شود. ورزشگاهی که یا تخریب شده و یا به ابعاد و اندازه‌های کوچک‌تری تبدیل خواهد شد تا برای برگزاری رقابت‌های تیم‌های رده‌ی سنی جوانان و نوجوانان یا حتی برای انجام مسابقات بانوان مورد استفاده قرار گیرد.

ورزشگاه مشترک جدید شهر میلان در ایتالیا نهایتأ تا سال ۲۰۲۷ میلادی افتتاح و آماده‌ بهره‌برداری خواهد شد. از ویژگی‌های این ورزشگاه مشترک جدید می‌توان به گنجایش تعداد زیادی از تماشاگران فوتبال اشاره کرد که تقریباً دارای ظرفیتی معادل ۶۵ هزار نفر تماشاچی خواهد بود که البته نسبت به ورزشگاه سن‌سیروی فعلی که ۸۰ هزار نفر تماشاگر را در خود جای می‌دهد، از ظرفیت به نسبت کمتری برای پذیرش تماشاگران فوتبال برخوردار است. اما با وجود این شرایط، پیش‌ بینی شده که انتقال این دو باشگاه ریشه‌دار و قدیمی ایتالیا و پر افتخار در اروپا به این ورزشگاه جدید مشترک، می‌تواند برای مدیران و مسئولان هر کدام از دو باشگاه درآمدی بالغ بر مبلغی در حدود ۸۰ میلیون یورو به ازای انجام تمامی مسابقات یک فصل کامل از رقابت‌های سری آ ایتالیا را به ارمغان بیاورد.

ورزشگاه کلیسای جامع میلان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی