لواندوفسکی - مسی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی تیم بایرن مونیخ می‌گوید تحت‌تأثیر صبحت‌های فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن در مراسم اخیر توپ طلا قرار گرفته است.

لیونل مسی ۳۴ ساله در حالی اخیراً با کسب ۶۱۳ امتیاز به عنوان بهترین فوتبالیست سال ۲۰۲۱ معرفی شد که لواندوفسکی ۳۳ ساله با ۵۸۰ امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داد. فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن پس از کسب هفتمین توپ طلایش در مراسمی که در پاریس برگزار شد، گفته بود: «می‌خواهم به روبرت لواندوفسکی اشاره کنم، رقابت با تو باعث افتخار بود. همه می‌دانند و ما قبول داریم که تو برنده سال گذشته توپ طلا بودی. فکر می‌کنم فرانس فوتبال باید توپ طلای ۲۰۲۰ را به تو اهدا کند، تو شایسته آن هستی و باید آن (توپ طلای سال گذشته) را در خانه داشته باشی.»

لواندوفسکی در تازه‌ترین اظهارنظرش به نشریه آلمانی «بیلد» گفت: «حرف‌های مسی درباره توپ طلا من را واقعاً تحت‌تأثیر قرار داد. حرف‌هایی که مسی زد، حرف‌های پوچی نبود و یکی از زیباترین لحظات دوران حرفه‌ای‌ام همین بود. من با لیونل تنها چند کلمه رودررو صحبت کردم، چون زبان اسپانیایی من به اندازه کافی خوب نیست. من به زبان انگلیسی صحبت کردم و کیلیان امباپه صحبت‌های من را برای لئو ترجمه کرد. شب فوق‌العاده‌ای بود.»

این مهاجم ۳۳ ساله فصل ۲۰-۲۰۱۹ موفق شد در ۴۷ بازی ۵۵ گل برای بایرن به ثمر برساند و فصل گذشته هم در ۴۰ بازی ۴۸ گل‌زده به نام خودش به ثبت رساند. پاسکال فره سردبیر نشریه «فرانس فوتبال» اخیراً احتمال اعطای توپ طلای ۲۰۲۰ به روبرت لواندوفسکی را رد نکرد، مراسمی که سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.  

مهاجم لهستانی باواریایی‌ها که تا به اینجای فصل جاری در ۲۵ بازی از رقابت‌های مختلف ۳۰ گل برای سرخپوشان مونیخی به ثمر رسانده است، در مورد آنچه برای بردن توپ طلا در آینده لازم است، اظهار داشت: «جزئیات کوچکی تعیین‌کننده خواهد بود و همه چیز باید جای خودش باشد. چیزی که من می‌توانم تضمین کنم این است که به انجام کاری که می‌کنم، ادامه خواهم داد و بهترین عملکردم را به نمایش خواهم گذاشت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی