نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
۱ |
۵
حمله پرسپولیسی‌ها به صدری به خاطر یک بازیکن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دل هواداران پرسپولیس با شجاع خلیل‌زاده مدافع پیشین سرخ‌ها هنوز صاف نشده است.

بدون شک یکی از جنجالی ترین ترانسفرهای سال‌های اخیر فوتبال ایران جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و رفتنش به فوتبال قطر و باشگاه الریان بود. شجاع که در پرسپولیس بسیار محبوب بود بعد از رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۲۰  به دلیل اختلاف با رسول پناه و در اعتراض به بالا نبردن مبلغ قراردادش ساز جدایی کوک کرد و از پرسپولیس جدا شد.

بعد از جدایی شجاع از پرسپولیس ورق برگشت و خیلی  از هواداران این تیم از رفتن مهره تاثیر گذار تیمشان و البته نحوه جدایی اش ناراحت و عصبانی شدند. آن‌ها هرچند رسول پناه را مقصر اصلی جدایی شجاع می‌دانند ولی اصلا از مدافع مازنی  تیمشان انتظار نداشتند  تیمشان را ترک کند. در این مدت اما خود شجاع بارها مصاحبه کرد و گفت پرسپولیس خانه او است و هرزمانی  که دلش بخواهد به تیم محبوبش بازخواهد گشت.شجاع درحالی از پرسپولیس جدا شد که هنوز ۲ سال با این تیم قرارداد داشت ولی ناگهان قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و به الریان قطر پیوست. رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس که نقش اول جدایی شجاع از این تیم بود، در گفت و گویی اعلام کرد، باشگاه الریان به دلیل مذاکره با بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس تخلف کرده و حتی فسخ قرارداد شجاع با پرسپولیس هم غیر قانونی بود. رسول پناه که با برنامه شب‌های فوتبالی صحبت می‌کرد مدعی شد مدیران بعد از خودش باید از شجاع شکایت می‌کردند تا بتوانند از این بازیکن غرامت بگیرند. اما مجید صدری سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس نه تنها اعلام کرد قصدی برای شکایت از شجاع ندارند، بلکه به دلیل انتشار خبر شکایت باشگاه پرسپولیس از خلیل زاده توسط معاون حقوقی باشگاه، او را از کار برکنار کرد.

این رفتار صدری موج جدیدی از انتقادات هواداران پرسپولیس را در پی داشت و آن‌ها با انتقاد از صدری مدعی شدند، چرا باشگاه پرسپولیس به خاطر یک بازیکن باید از حق قانونی خود بگذرد. هواداران پرسپولیس با توجه نوع جدایی شجاع، هنوز از این بازیکن دلخور هستند و به نوعی دلشان با شجاع صاف نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    صدری باید بره. دادکان باید مدیر عامل بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی