نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سعید راد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید راد بازیگر نام آشنای سینما ایران که فیلم های به یاد ماندنی بسیاری از خودش به یادگار گذاشته یک پرسپولیسی اصیل است و علاقه شدیدش به سرخپوشان فوتبال ایران او را به یکی از هواداران دو آتشه پرسپولیس تبدیل کرده است.

راد از لیگ تخت جمشید تا کنون همواره بازی های این تیم را دنبال کرده و نام خودش را به عنوان یک بازیگر پرسپولیسی بر سر زبانها انداخته است.

اگرچه سعیدراد جدا از اینکه با پرسپولیسی های قدیمی از جمله علی پروین، زنده یاد همایون بهزادی،زنده یاد حمید شیرزادگان، زنده یاد محراب شاهرخی و بزرگانی چون علی دایی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، کریم باقری و..... رفاقت داشته و دارد اما با استقلالی های قدیمی نیز روابط بسیار خوبی را داشت.

از جمله این افراد زنده یاد ناصر حجازی بود که میگویند سال های سال با هم صمیمی بودند.

سعید راد روز گذشته با انتشار این عکس در فضای مجازی یاد و خاطره ناصر حجازی سنگربان اسبق تیم‌های ملی و استقلال را زنده کرد.

بازیگر مطرح سینمای ایران در خصوص این عکس نوشت: در کنار شادروان ناصر خان حجازی یکی از اسطوره‌های محبوب دوران طلایی فوتبال ایران.

سعید راد علاوه‌بر زنده یاد ناصر حجازی با بزرگان پیشین فوتبال استقلال از جمله حسن روشن، علی جباری، زنده یاد منصور پورحیدری و..... رفاقت دیرینه داشته و دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمک سرپرست فدراسیون IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    واقعا از رفتار پرسپولیسی ها درمورد نوه سعید راد (آدام همتی ) ناراحت شدم بازیکن جوان و آینده داری بود اما پرفسور میلیون دلاری گویا براش چیزی نداشت و بهش اهمیت نمیداد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی