نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
سکوت در برابر شایعه‌ای عجیب/ بگو که دروغ است آقای صدری!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکسری از شایعات را اصلاً دوست نداریم باور کنیم حتی اگر به واقعیت خیلی نزدیک باشد.

فرهاد اشراقی؛ در ماجرای مربوط به پرداخت طلب کالدرون رسانه‌ها خبر از کمک‌های آنچنانی بابت این قضیه دادند و حتی بحث تخصیص ارز نیمایی برای این مشکل مطرح شد که البته هنوز مدرکی برای آن وجود ندارد و این مسئله هم مثل ادعای کالدرون درباره آب بستن زمین تمرین نیاز به توضیحات شفاف مدیران پرسپولیس دارد.

ولی مردم بی صبرانه منتظرند حتی اگر مجید صدری در پرسپولیس نماند، حداقل در این مورد شفاف سازی کرده و همه واقعیت‌ها را بگوید. این ماجرا، ماجرایی نیست که صبر کنیم تا نهادهای نظارتی به آن ورود کنند و اگر واقعاً چنین خبطی صورت گرفته باشد مقصران باید هر چه سریع‌تر پاسخگو باشند. این که ارز نیمایی که برای داروهای خاص در نظر گرفته شده صرف فوتبال شود(پرسپولیس و استقلال فرقی ندارد) واقعاً یک فاجعه به تمام معنا و یک حرکت کاملاً غلط است.

از صدری که در این مدت زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و تا حد بسیاری وضعیت این تیم را سر و سامان داده انتظار داریم در این مورد صحبت کند و بگوید که تمام این خبرها دروغ است و اساساً پرسپولیس با این همه هوادار و این همه منابع درآمدی نیازی به استفاده از کمک‌های خاص و ارز نیمایی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیما IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    اهان اینجا (استقلال یا پرسپولیس) فرقی ندارد :)))))))))))))))))))))))))
    • دلال ارز و جک تری IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      ارز فقط ارزی که تو جیب مجیدی هس بقیش دیگه بچه بازیه. البته مدیون هستین اگه فکر کنید مجیدی با عرق جبین اون ارزها رو بدست نیاورده و برای گرفتن ارز ۴۲۰۰ تا حالا اقدامی کرده باشه!
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    آقای صدری عذیزنه به این مثاعل احمیت بده نه جواب ماهوادارهاکاری به این نداریم چیشودچهطورشدفقت ضحنت روبده به لیگ یحیئ وبازیکناپاداششون بده طلباشونوبده تابهترنتیجه بگیرنداگه پولشون سروقت بگیرندباجونودل نتیجه میگیرندول کن حرفهای صدمن یقازو
    • قربون IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      به چه زبونی نوشتی بیسواد حالمو بهم زدی بااین املات
    • منوچهر IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      رضا پرسپولیسی دو آتشه پنج ساله از تهران !
  • شاهین IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    پول شفر از عرق جبین داده شد . یا دلار استرا. همه اینها ارز نیمایی هست. یک نفر بود چند بار گرفته بود اون چه شد
    • علی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      دیکته صفر،از مدرسه اخراج
  • دامون تنهایی US ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    اگر چنین اتفاق غلطی برای پرسپولیس صورت گرفته باشد بدون شک برای استقلال نیز صورت گرفته.در کل استقلال همواره به کانال های مالی نزدیکتر است و تا مادامی که شفاف سازی مالی صورت نگیرد این هو و جنجال ها بی اثر است.البته آقای سمیعی رسماً اعلام کرد که در مسائل حقوقی قائل به محرمانه بودن پرونده (!) هستند حالا در دیگر امور و مسائل مالی چه باوری دارند خدا میداند
    • پنجره ها وا شده IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      بابک زنجانی هدایتی وام های آنچنانی صندوقهای آنچنانی عمو جواد مخابراتی وزارت فدراسیون سازمان لیگ (گندش حسابی دراومد ) ..............اینا که منابع مالی برای لنگیا حساب نمیشن !!! من که فکر میکنم پرسپولیس حق پخش تلویزیونی هم میگیره کپی رایت هم میگیره حق بدی آب و هوا و........ همه رو میگیره فقط چون یه موسسه فرهنگی !!!ورزشی هست شاید عنوانش فرق میکنه !
  • لونگ نیمایی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    یارو از دهنش پریده دیگه چی رو شفاف سازی کنه
  • تاجی طبرستانی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    طرف خودش دوسه بار با افتخار تاکید کرده که ارز نیمایی گرفته اونوقت دارند بهش راه دررو رو نشون میدن که تکذیب کن خخخخ 22 میلیارد وام قرض ال پس نده از صندوق کارافرین مناطق محروم رو هم تکذیب کنه ؟؟؟ لابی وزیر امورخارجه و رییس جمهور برای ماست مالی گندکاری و جعل سند قررداد طارمی رو کی اونوقت تکذیب کنه ؟؟؟؟
  • اس اس کبیر IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    خدایی به مطلب( رضاپرسپولیسی دواتشه )خوب نگاه کنید.الان این اقاخودش راعلامه میدونه.99درصدپرسپولیسی هادرهمین حدهستند.بی سواد.پرادعا.مغرور.هوچیگر.بی ادب.
  • morteza IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    انقدر بیسواده این نویسنده که میگه ارز نیمایی برای مصرف دارویی و ... هستش. اقای بیسواد خان کمی مطالعه کن و بعد بیا با جانبداری الکی حرف بزن. اونیکه برا دارو و یکسری کالاهای استراتژیک اختصاص دادن ارز 4200 تومنی هست نه ارز نیمایی. ارز نیمایی بستگی به روزش بین 200 تا پر پرش 1000 تومن تفاوت داره با ارز ازاد. البته خیلی ساده هستید اگه فکر کنید همین ارز 4200 تومنی برا دارو ... مصرف میشه و شک نکنید دلال های زیر نظر خاصان عالم میزننش به جیب. دقت کن و مطالعه بعد لب به سخن بگشو
  • یوسف IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    دارو ارزش نیمایی نیست ..ارز.4200 است....ارز نیمایی الان 24400 که با صرافی حدود 3 هزار تومانن فرق داره و با بازار ازاد حدود 6 هزار تومان ....خرید از بازار ازاد ک برای باشگاه جرمه...این همه هیاهو از طرف خبرنگاری ک باید اگاه باشه جز غرض ورزی و نگاه رنگی چه معنی داره ..اقای اشراقی...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی