نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
لیورپول - لسترسیتی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس با پیروزی و صعود تیم‌های لندنی چلسی و تاتنهام دنبال شد.

در دومین شب از مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس، سه بازی برگزار شد که نتیجه دو تای آنها در وقت‌های معمول مشخص شد و دیگری در ضربات پنالتی.

تیم چلسی که میهمان برنتفورد بود میزبان خود را با نتیجه ۲-۰ شکست داد. یانسون در دقیقه ۸۰ (گل به خودی) و جورجینیو در دقیقه ۸۵ (پنالتی) برای چلسی گلزنی کردند. سامان قدوس هافبک ایرانی تیم فوتبال برنتفورد در دقیقه ۷۳ این بازی به‌عنوان یار تعویضی در میدان حاضر شد.

چلسی - برنتفورد

دیگر تیم شهر لندن یعنی تاتنهام هم در مصاف خانگی با رقیب همشهری خود وستهام با نتیجه ۲-۱ به برتری رسید. برخواین در دقیقه ۲۹ و لوکاس در دقیقه ۳۴ گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند و بوون در دقیقه ۳۲ تنها گل وستهام را زد.

صعود دراماتیک لیورپول؛ روباه‌ها رکب خوردند/ قدوس و یاران تسلیم شدند

در آخرین و پرگل‌ترین بازی هم که در ورزشگاه آنفیلد میان تیم‌های لیورپول و لسترسیتی برگزار شد، لیورپولی‌ها پس از تساوی ۳-۳ در وقت‌های معمول در ضربات پنالتی با نتیجه ۵-۴ به پیروزی رسیدند.

در جریان بازی واردی در دقایق ۹ و ۱۳ و جیمز مدیسون در دقیقه ۳۳ برای لسترسیتی گلزنی کردند. گل‌های لیورپول را هم چمبرلین در دقیقه ۱۹، ژوتا در دقیقه ۶۸ و مینامینو در دقیقه ۵+۹۰ به ثمر رساندند. در ضربات پنالتی هم در حالی که دو بازیکن لسترسیتی ضربات چهارم و ششم این تیم را به هدر دادند، همه بازیکنان لیورپول به جز مینامینو (زننده ضربه پنجم) توپ را وارد دروازه حریف کردند. به این ترتیب قرمزپوشان مرسی‌ساید در ضربات پنالتی با نتیجه ۵-۴ روباه‌ها را شکست دادند و به همراه چلسی و تاتنهام راهی مرحله نیمه نهایی شدند. پیش از این هم تیم آرسنال به‌عنوان اولین تیم راهی مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس شده بود.

صعود دراماتیک لیورپول؛ روباه‌ها رکب خوردند/ قدوس و یاران تسلیم شدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی