نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
امیر قلعه نویی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان گفت: ما آمدیم و خواستیم به فوتبال این کشور خدمت کنیم و بازیکنی که ۶۰-۷۰ هزار دلار بوده را جذب کردیم نه بازیکنی که یک میلیون دلار قیمت دارد.

تیم‌های آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان برگزار کننده حساس ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر خواهند بود. گل گهر بعد از ۳-۰ شدن سه بازی‌اش از صدر تا رتبه هشتم سقوط کرد و اینک به دنبال برگشتن به جمع مدعیان است. این هم حرف های امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم است:

*از حضور در شهر خوب اراک خوشحال هستم. جا دارد از تیم خوب آلومینیوم به چند دلیل تعریف کنیم. اولا به خاطر نتایجی که می گیرد؛ دوم به خاطر فوتبالی که بازی می کند و سوم به خاطر اینکه یکی از تیم های کم هزینه لیگ است. باید به آقای خطیبی، دستیارانشان و مدیریت آلومینیوم تبریک گفت. آلومینیوم در این چند هفته نشان داده که تیم سخت کوشی است. از تیم هایی است که کم گل می خورد، فوتبال با برنامه ای بازی می کند و این نشان می دهد که فردا بازی سختی خواهیم داشت.

*شاهد است که تیم گل گهر هیچ کار غیرقانونی انجام نداد. ما آمدیم و خواستیم به فوتبال این کشور خدمت کنیم و بازیکنی که ۶۰-۷۰ هزار دلار بوده را جذب کردیم نه بازیکنی که یک میلیون دلار قیمت دارد. بازیکنی در ترکیه انتخاب کردیم که قراردادش ماهیانه ۳ هزار دلار است و آینده خیلی خوبی دارد. ما به عدالت فدراسیون، کمیته استیناف و انضباطی اطمینان داریم. به خودمان هم اطمینان داریم. ۱۵ سال پیش می گفتیم زیرساخت ها را درست کنید ولی دشمنان می گفتند چون فوتبال بلد نیست در این مورد صحبت می کند و الان چوبش را داریم می خوریم. شما بروید ببینید در لیگ دو بازیکن ماهیانه ۳ هزار دلار داریم؟ این خودش، خدمت به فوتبال است.

*مطمئن هستیم که چه قانونا و چه شرعا خلافی انجام ندادیم. نتیجه فوتبال باید در زمین مشخص شود؛ اگر بردی باید بروی خسته نباشید بگویی و خدا را شکر کنی، اگر باختی هم باید سرت را بالا بگیری و به حریف خسته نباشید بگویی. ما کارمان خودمان را انجام می دهیم. تبلیغات منفی زیادی علیه ما شد و در اول فصل گل گهر را با پاری سن ژرمن مقایسه کردند. از این تریبون می گوییم که بیایید قراردادها را از جمله قرارداد امیر قلعه نویی را اعلام کنید تا مردم ببینند. از خودمان هم شروع می کنیم. چرا کسی از این استقبال نمی کند؟ این نشان می دهد که راه ما درست بود.

*مردم که در بدترین شرایط اقتصادی هستند و آرامش ندارند، اگر فوتبال را هم بگیریم باید چه کار کنند؟ مردمی که عده از آنها سالی یک بار گوشت نمی خورند چرا باید فوتبال را از آنها بگیریم. کسی که به ورزش خدمت می کند از صد تا حج بهتر است.

*من خبر حذف را نشنیدم. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد در زمین از نظر فنی مجوز آسیا را گرفتند. باید همه از رئیس فدراسیون گرفته تا وزیر ورزش و رئیس جمهور کمک کنند تا این تیم ها به آسیا بروند. قشنگی فوتبال این است که برد و باخت هایش در زمین مشخص شود. این تیم ها هم سال گذشته در زمین به این مهم رسیده اند و اگر بخواهند به خاطر مسائل دیگر حذف شوند خیلی خوب نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    قلعه نوعی حرف نزن الان کیسه علیه ات که حرف حق زدی بیانیه میده میگه قلعه نوعی مثل نصیرزاده حق حرف زدن نداره از بازی برگشت با کیسه از شکایت می کنند سه بر صفر میشه چهارماه محرومت می کنند
    • زرگر IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      اتفاقا خدمت بزرگی به کیسه کشا کرد و با تقدیم سه امتیاز به رقبای اصلی پرسپولیس کرد. کمی چشماتونو باز کنید اینکار قشنگ حساب شده بود.
    • گول نمالیم !! IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      ضمن تشکر از باشگاه گلگهر و آقای قلعه نویی برای کمک به اقتصاد کشور !! حرف آقای قلعه نویی مثل این میمونه که کسی با پول و درآمد حلال و شرعی کار ناصواب و حرام انجام بده و بگه ما اینکار رو کردیم اما با پول سالم و حلال کردیم !!! فرآیند و خروجی خیلی مهمه امیرخان فرآیند جعل بازیکن شما میگن ۵۰ صفحه بوده !
    • رییس مافیا IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      این جریان فقط و فقط تبانی بین گل گهر و کیسه و شله زرد اصفهان بوده و باید با نگاه تبانی تحقیق بشه؟! چرا مردم رو چیز فرض کردید؟!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    از یک سرچ ساده در اینترنت که بگذریم حتی اگه به پیج اینستاگرامی چهار پنج شهروند گابنی می رفتید و از اونها می پرسیدید ایا این بازیکن چهار بازی ملی در تیم گابن داشته یا نه مطمئنا به جواب درست می رسیدید حالا این هیچی مگه در برنامه شبهای فوتبالی نگفتند قرارداد بازیکن گابنی شما مشکل داره چرا دوباره بازی اش دادید؟ می خواستید با افزایش بازی این بازیکن غیر قانونی کمیته انضباطی را در معذورات کسر امتیاز قرار بدید؟
    • رضایاک IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      از هوشت معلومه چون طرفدار کدوم فرد هستی... تو بهتره بری و همون تتلیتی بمونی و در مورد این مسائل صحبت نکنی
  • پیمان IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    خیلی رو دارید خدایی ،ارزون بودن بازیکن رو بهونه کرده و با جعل سند ،کل لیگ رو بهم زدید حرفتون اینطوریکه یه نفر هست که بهترین نفر از لحاظ فنی است اما مدرک تحصیلی ندارد پس اجازه داره بره در دانشگاه تهران تدریس کنه.پای تخلفتون بیاستید و جوابگو مدیریت عالی گل گهر و ورزش کشور باشید.بعد از این دیگه همه قانونها رو جمع کنید و دیگه هر کس هر چی دلش خواست انجام بده.
  • deep blue IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    سردسته.ی.این.فساد.سازمان.یافته.بزرگوار.کوچک.سرمربی.تیم.به.پشتیبانی.دست.اندرکار.رده.بالایی.باشگاه.عامل.علی.آقاهای.ایمیل.ساز.ماله.کش.ها.نصیرزاده.وشرکا.و.ناظر.وآمر..... دار.و.دسته.ی.سیسیلی.دلالی.وشرط.بندی.نفوذی.در.تار.و.پود.ارکان.فوتبال.و.باشگاه.ها.قطعن.این.بار.سرنا.از.دهانه.ی.گشاد.نواخته.شده.است.دغلکاران.مافیایی.هم.جایی.به.دام. قانون.می.افتند.دیر.و.زود.دارد.سوحت.و.سوز.ندارد.
    • حمید علوی CA ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      Deep blue جان بر اساس فرمایشات جناب امیرمافیا بنظر میرسه که این بار این برادر خدمتگزارمون حتی علاوه بر مراعات کامل جزئیات قانون، حتی استفتائات شرعی لازم رو هم برای قرادادبستن با بازیکن گابنی اخذ کردن که انشالله با اطمینان از رعایت کامل کلیه ی جنبه های شرعی در پیشگاه خداوند متعال تیر همچنان سپید روی باشن. ایشون نه تنها حدود قانون که حدود شرع هم براشون بسیار اهمیت داره! و‌ من الله التوفیق.
    • کیوان ارجمند US ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      deep blue جان در جواب حمید علوی فقط با مجیدی وقلعه مسایل فراوانی داره از نظر عقل کوچکش آخه نوچه محمود فکری ایشون تشریف دارند فکر کن محمود فکری کیه که ایشون نوچه ایشونه
  • رییس مافیا IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    آقای رییس مافیا با تیم کیسه و شله زرد اصفهان تبانی کردی فکر میکنی مردم هم مثل این به اصطلاح مسئول هستند که واقعیت ماجرا رو نبینند؟! اینجا فقط و فقط تبانی اتفاق افتاده؟!من تعجب میکنم که چرا مسئولان نالایق ورزش کشور موضوع رو با نگاه اینکه تیانی اتفاق افتاده نمیبینند؟!
    • اتاق فکر سرخ IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      بالاخره اتاق سرخ مافیای لنگ یه تکونی به خودش داد و بعد از مدتها یه حرف جدید و یه نقشه راه جدید ترسیم کرد!!!!! تبانی گلگهر با سپاهان و استقلال خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خدایا بسه دیگه .... اونوقتی که تمامی نبوغ رو تو کله لنگیا میریختی چرا به ما نظر نکردی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • شمسعلی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      خخخخخخخخ، پروفسورا حالا چرا اینقدر از اسم تبانی میترسین؟ کیسه که بار اولش نیس دیگه ترسش باید ریخته شده باشه! خخخخخخخخ
  • سام IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    بازیکنی که حتی تو تیم ملی گابن قبولش ندارن چه کمکی به فوتبال ما میکنه؟ البته سه امتیاز و سه گل زده تقدیم تیم سابقش استقلال و رقیب اصلی پرسپولیس، سپاهان کرد و خیلی هم به درد این دو تیم خورد. جالبه که کمک بزرگی به استقلال کردی آقای قلعه نویی و جدول رو خوب به ضرر پرسپولیس جابجا کردی!! مردم هم که اصلا نفهمیدن !
    • آبی آرنا IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      آقای نابغه مگر در حال حاضر تمامی بازیکن های تیم های لیگ ملی هستند و در تیم های ملی بازی می‌کنند آیا بازیکنی که به تیم ملی دعوت نشده است حق بازی یا از نظر فنی قدرت بازی کردن ندارد؟ خیلی از بازیکنهایی که به تیم ملی دعوت نمی‌شوند از بازیکنان تیم ملی سر ترند ولی بخاطر مسائل دیگری بجز فوتبال به تیم ملی دعوت نمی‌شوند.
  • پاوه IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    خدمت بسیار بزرگی کردی به رقبای اصلی پرسپولیس سه امتیاز باد آورده و سه گل زده و پاک کردن گلهای خورده . بیخیال آقای قلعه نوعی . چه خدمتی به فوتبال ایران کردی؟ فقط میخوان پرسپولیس امسال قهرمان نشه ولی میشه. خدا جای حق نشسته .
  • دادبین IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    خیلی حساب شده و دقیق به ضرر پرسپولیس کار کردید. ریشه شما استقلالیست و دست به هر کاری میزنید که جلوی قهرمانی ششم این تیم رو بگیرید.
  • پژمان IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    جات تو استقلال خیلی خالیه امیر خان.
  • تاج IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    ۵سال زمین زمان درخدمت لنگیهابودامیرخان کارغیرقانونی کردیدمیگیدخدمت کردیم این بازیکن اگر مشکل نداشت بااین قیمت نمی امد اگر مشکلی نیست درکاردنبه چکارمیکنددرمرغزارافتادیدتوتله همه کاسه کوزه هاسراستقلال شکست سپاهان و پیکان سود بیشتری کردن
  • deep blue IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    جناب.علوی.گرامی.سلام.و.درود.گاه.گاهی.هنگامی.که.فرصتی.می.یابم.همسان.کی.روش.پاتکی.به.دار.ودسته.ی.سیسیلی.وعروسک.رونمایی.شده.ی.فوتبالی.این.باند.می.زنم.ما.که...کاری.از.دستمان.بر.نمی.آید.غیر.از.این.که.جمع.بندی.گذشته.چهار.دهه.ای.و.حال.کنیم.و.اعلام.کنیم.که.گذشته.چراغ.راه.آینده.است.با.جناب.قلعه.نوعی.مشکل.شحصی.ندارم.ولی..چون.ایشان.تاجی.های.قدیمی.را.کبریت.بی.خطر.محسوب.می.کند.و.می.داند.که.دست.های.پشت.پرده.ی.دلالی.و.شرط.بندی.اجازه.ی.به.میدان.آمدن.حسن.روشن.ها.را.نمی.دهد...میدانداری.می.کند.و.ناگهان.دسته.گلی.به.آب.می.دهد.که.بزرگان.قوم.سیسیلی.هم.لب.به.دندان.می.گرند.و.از.دست.اندرکاران.رسانه.ی.محترم.خبر.ورزشی.هم.تشکر.می.کنم.که.رو..در.روی.زشتی.و.پلیدی.های.جانکاه.بیش.از.پیش.ایستاده.تا.پس.از.این.آیینه.ی.تمام.قد.کژی.ها.به.سراغ.عروسک.گردانان.اصلی.برود.تا.آن.روز.نزدیک.من.امیدوارم.....
  • deep blue IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    دفاع.جانانه.پایوران.عضو.دار.ودسته.ی.سیسیلی.و.با.مشارکت.و.طراحی.امیروی.بزرگوار.آیینه.تمام.قد.زشتی.ها.که.گذشته.ی.درخشان.او.در.فروپاشی.افراد.وباشگاه.ها.که.نیازی.به. بازخوانی.و.بازگویی.ندارد.مدیران.کار.نابلدکه.تمامی.اموررا.به.قندلی.جان.جانان.دلالی.وشرط.بندی.سپرده.بودند.اندک.اندک.به.خود.آمدندکه.نه.اصلن.اینجوری.هام.که.امیروی.سیسیلی برایشان.عمو.زنجیرباف.بافته.بود.احتمال.سقوط.به.دسته.پایین.تر.هم.می.رود.با.مشاوره.های.حقوقی.به.این.نتیجه.رسیدند.که.بگویند.بله.جرم.و.جعل.اتفاق.افتاده.است.ولی.ما.خبر.نداشیم.من.نیز.با.آنان.موافقم.چون.تمامی.این.بازیها.زیر.سر.پایور.محور.اردشیرقلعه.نوعی.است.کسی.که.نزدیک.نیم.قرن.در.ارتباطات.تنگاتنگ.با.زشتی.وپلیدی.ها.بوده.است.چگونه از.این.قانون.یک.خطی.خبر.نداشته.است؟او.با.زیرکی.شانه.از.زیر.این.انتخاب.ارتباط.جعل.مدارک.ارسال.پیام.های.بازسازی.شده.از.گوشی.های.داخلی.وسایر.جرم.های.مرتبط.خالی کرده.و.سایر.عوامل.را.به.میدان.می.فرستد.که.آب.را.گل.آلود.کنند.چنانچه.دست.اندرکاران.باشگاه.گل.گهر.اشاره.ای.به.نقش.اصلی.طراح.زشتی.ها.امیروی.کل.یوم.کنند.همانا.به.بلا دچار.خواهند.شد.
  • deep blue IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    جعل.ایمیل.ها.توسط.عضو.دار.ودسته.ی.سیسیلی.و.با.مشارکت.و.طراحی.امیروی.بزرگوار.آیینه.تمام.قد.زشتی.ها.که.گذشته.ی.درخشان.او.در.فروپاشی.افراد.وباشگاه.ها.که.نیازی.به. بازخوانی.و.بازگویی.ندارد.مدیران.کار.نابلدکه.تمامی.اموررا.به.قندلی.جان.جانان.دلالی.وشرط.بندی.سپرده.بودند.اندک.اندک.به.خود.آمدندکه.نه.اصلن.اینجوری.هام.که.امیروی.سیسیلی برایشان.عمو.زنجیرباف.بافته.نیست.و.احتمال.سقوط.به.دسته.پایین.تر.هم.می.رود.با.مشاوره.های.حقوقی.به.این.نتیجه.رسیدند.که.بگویند.بلی.جرم.و.جعل.اتفاق.افتاده.است.ولی.ما.خبر.نداشیم.من.نیز.با.آنان.موافقم.چون.تمامی.این.بازیهازیرسرپایور.محور.قلعه.نوعی.است.کسی.که.نزدیک.نیم.قرن.در.ارتباطات.تنگاتنگ.با.زشتی.وپلیدی.ها.بوده.است.چگونه از.این.قانون.یک.خطی.خبر.نداشته.است.او.با.زیرکی.شانه.از.زیر.این.انتخاب.ارتباط.جعل.مدارک.ارسال.پیام.های.بازسازی.شده.از.گوشی.های.داخلی.وسایر.جرم.های.مرتبط.خالی کرده.و.سایر.عوامل.را.به.میدان.می.فرستد.که.آب.را.گل.آلود.کنند.چنانچه.دست.اندرکاران.باشگاه.گل.گهر.اشاره.ای.به.نقش.اصلی.طراح.زشتی.ها.امیروی.کل.یوم.کنند.دچار.بلا خواهند.شد.و.باید.پاسخگو.وزارت.صمت.باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی