نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
مشورت دو نفره‌ای که پنالتی را از عیسی گرفت/ نقش اول اتفاق خبرساز بازی سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اتفاقات حاشیه‌ای دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن پنالتی دقیقه ۸۵ بود.

در دقیقه ۸۵ دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن، عیسی آل کثیر صاحب توپ در محوطه جریمه شد و در حال گردش به توپ ضربه زد که داور برخورد مدافع ذوب آهن را پنالتی تشخیص داد و همین مسئله باعث اعتراض شدید بازیکنان ذوب آهن به داور شد.

بلافاصله عیسی آل کثیر به سمت توپ رفت، آن را برداشت تا پنالتی را بزند اما ...

عیسی آل کثیر دستش را بالا برد تا کادرفنی پنالتی را به او بدهد ولی یحیی گل محمدی با مکث تصمیم دیگری گرفت. سرمربی پرسپولیس با حمید مطهری مشورت کرد و سپس از مهدی ترابی خواست پشت ضربه پنالتی بایستد.

مهدی ترابی هم ضربه اش را طبق روال همیشه تبدیل به گل کرد تا ثابت شود تصمیم کربیان پرسپولیس درست بوده است. هرچند این تصمیم باعث ناراحتی عیسی آل کثیر شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    پنالتی هدیه داور به لنگیهای حکومتی حقیر بود و همانند ۵۰ سال اخیر در سیرکی خنده دار حق تیمی شهرستانی توسط تیم مافیایی حکومتی خورده شد و باز ناداوران و ناکارشناسان فاقد شرافت و مردانگی از گفتن حرف حق سر باز زدند و باطل را تایید کردند تا چه زمان جرثومه های فساد به حق خوری ادامه می دهند؟ به خدا که فوتبال ارزش این دغل بازیها را ندارد این دومین پنالتی جعلی و کثیفی که بود که آل جعل در این فصل گرفت خودش با مدافع حریف ضربه می زند و داور تلویحا به مدافعان می گوید راه را باز کنید تا سوگولی گل بزند و اگر سد راه شوید پنالتی می گیرم صبر و تحمل فوتبالیست های ایرانی (بغیر از تیم سوگولی)خیلی بالاست که در برابر حق خوری های سریالی سکوت کرده اند و ادامه می دهند لنگی های حکومتی حقیر اگر یک بازی نان بازوی خود را بخورند و سالم برنده شوند آنگاه آخرالزمان است و باید مل گیبسون فیلمش افسانه ای آنرا بسازد چون هیچگاه به واقعیت تبدیل نمیشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی