دشمنان فرهاد چشم ندارند موفقیتش را ببینند/ ژستد حرفه‌ای است و به حرف‌های پشت سرش اهمیت نمی‌دهد/ به بهانه فوتبال زیبا به مجیدی حمله می‌کنند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن مشهدی اسبق استقلال گفت: ضمن ابراز تاسف برای مسئولان فوتبالی مشهد بابت این وضعیتی که برای نماینده استان خراسان در لیگ به وجود آورده‌اند باید به تیم استقلال و فرهاد مجیدی بابت چنین تیم خوبی تبریک بگویم.

دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو مشهد در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر با پیروزی سه بر صفر نماینده تهران در حالی به پایان رسید که بسیاری از طرفداران مشهدی فوتبال نگران شرایط این تیم در لیگ برتر و احتمال سقوطش به دسته پایین تر شدند.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو، موضوع حذف احتمالی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین شرایط نماینده تیم مشهد در لیگ برتر حرفه‌ای زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید.

چه به روز تیم مشهد آمده که تا به این اندازه ضعیف شده است؟

متاسفانه من سال گذشته این هشدار را داده بودم که نگران تیم شهرم هستم. عدم مدیریت به شدت به این باشگاه لطمه زده. وقتی خداداد عزیزی این تیم را قبول نمی‌کند می‌توان دریافت که تا چه اندازه شهر خودرو دچار بحران و چنددستگی شده است.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

متاسفانه شهرخودرو چند مالک، چند مدیرعامل و چند مربی را در این مدت به خود دیده است. تیمی که در ۱۱ هفته ۳ بار مربی عوض می‌کند در دنیا رکوردشکنی کرده و این برای فوتبال ایران در سطح بین‌المللی تبعات بدی دارد.

آیا در مشهد افراد متمول و پولدار نیستند که بتوانند از این تیم حمایت کنند؟

اتفاقا مشهد پولدار زیاد دارد اما چون تعدادی از آن‌ها آمده اند و در فوتبال ضربه خوردند دیگر کسی حاضر نیست سرمایه اش را در این ورزش هزینه کند. خیلی‌ها آمدند تا به فوتبال کمک کنند ولی اذیت شدند. به نظر من مادامی که یکپارچگی بین مسئولان فوتبال و دلسوزان این رشته در مشهد وجود نداشته باشد وضعیت به همین منوال است و متاسفانه شاید آخر فصل شهر خودرو سقوط کند.

شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟

استقلال به لحاظ مدیریتی، کادر فنی و کادر بازیکنان در آرامش کامل به سر می‌برد و این آرامش کمک کرده استقلال بتواند با اختلاف در صدر جدول بایستد.

دشمنان فرهاد چشم ندارند موفقیتش را ببینند/ژستد حرفه‌ای است و به حرف های پشت سرش اهمیت نمی دهد/به بهانه فوتبال زیبا به مجیدی حمله می‌کنند

گلزنی مهاجم فرانسوی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

نه تنها رودی ژستد بلکه همه بازیکنان استقلال تلاش شان را می‌کنند. برای نمونه آرمان رمضانی در ۱۰ هفته فقط دو دقیقه برای استقلال بازی کرده بود ولی دیدیم که در بازی مقابل شهرخودرو چطور آمد و گل زد و یکی از موثرترین بازیکنان استقلال بود. پس هیچ بازیکنی در استقلال در حاشیه امنیت وجود ندارد.

گلی که مهاجم فرانسوی استقلال زد تا چه اندازه او را از زیر فشارهای موجود در فضای فوتبال دور می‌کند؟

ژستد یک مهاجم خارجی است که حرفه‌ای فکر می‌کند. برایش مهم نیست چه حرف‌هایی پشت سرش می‌زنند. شاید اگر بازیکن ایرانی بود این وضعیت برایش متفاوت بود اما او خیلی حرفه ای عمل کرد و توانست بالاخره گلش را هم بزند. با حضور او و آرمان رمضانی که در بازی با نود ارومیه تیم را از خطر حذف قطعی نجات داد می‌تواند خط حمله استقلال را بیش از پیش خطرناک کند.

مدیریت فرهاد مجیدی در تیم را چطور دیده اید؟

فرهاد حرفه‌ای بود و حرفه‌ای هم هست. او نتیجه می‌گیرد و باید مورد حمایت همه باشد. البته نمی‌دانم چرا عده‌ای از قول من مطالبی را منتشر کرده بودند که مشخصاً می‌خواستند بین من و فرهاد اختلاف بیاندازند. خیلی‌ها چشم ندارند موفقیت فرهاد را ببینند. به همین خاطر دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند.

پیشکسوتان استقلال معتقدند این تیم زیبا بازی نمی‌کند؟

چطور تیمی که زیبا بازی نمی‌کند با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول است! وقتی یک تیم در جریان بازی ۷۰ به ۳۰ مالکیت توپ را در اختیار دارد و این همه موقعیت ایجاد می‌کند چطور می‌تواند زیبا بازی نکند. اینها دشمنان استقلال هستند که نمی‌خواهند این تیم نتیجه بگیرد.

بازی با فولاد را چطور پیش بینی میکنید؟

این بازی می‌تواند سکوی پرتاب استقلال باشد. فولاد بعد از حضور جواد نکونام نتایج خوبی گرفت و حالا دوباره به استقلال رسیده است. امیدوارم! تاکید می‌کنم، امیدوارم که این بازی دستخوش اتفاقات عجیب و غریب نشود. چون قبلاً به یاد داریم از این موارد در بازی استقلال و فولاد کم رخ نداده است.

دشمنان فرهاد چشم ندارند موفقیتش را ببینند/ژستد حرفه‌ای است و به حرف های پشت سرش اهمیت نمی دهد/به بهانه فوتبال زیبا به مجیدی حمله می‌کنند

اوضاع صدور مجوز حرفه‌ای برای استقلال و پرسپولیس به شکل عجیبی پیچیده شده است. فکر می‌کنید اگر مجوز صادر نشود چه ضربه‌ای به فوتبال ایران می‌خورد؟

متاسفانه مشکلات مدیریتی در سطح فوتبال سالهاست که این رشته را آزار می‌دهد .هر بار مدیری می‌آید بدهی‌ها و مشکلات را به گردن مدیر قبلی می‌اندازد و نتیجه‌اش این می‌شود که استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان حذف شوند. قطعاً در چنین شرایطی حال فوتبال ایران خراب می‌شود و هواداران سرخورده می‌شوند و بازیکنان امیدشان را از دست می‌دهند. یک بار برای همیشه باید جلوی این سوء مدیریت‌ها گرفته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    ۱) به کدوم موفقیت مجیدی حسودی میکنن؟!؟! مجیدی طی ۳ سال که با گرفتن تیم از شفر، استراماچونی و فکری، مربی استقلال بوده چه موفقیتی بدست آورده که بعش حسودی کنن؟! از دست دادن ۲ حذفی و سه لیگ و دو آسیا (همه ی ۷ جامی که میتونست ببره) موفقیته؟! چقدر حرف مفت تحویل هوادار میده این نیکبخت. ۲) کی گفته من استقلالی ام! من پرسپولیسی ام! (جناب نیکبخت فریاد زنان). هیچوقت یادمون نمیره این فریاد رو جناب نیکبخت. البته مطمئن باش پرسپولیسیها هم تو رو بعنوان پرسپولیسی نمیشناسن. در واقع یک فرد از اینجا مانده و از آنجا رانده هستی.
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    هه.هه.هه.چه موفقیتی به دست آورده جام رمضان برده یاجام ۲۲بهمن برده هروقت موفق شداون وقت بگواو۶تاازآفتابه سازی عربهاخوردازفرودگاه به خونه نیومداون وقت اسمشوموفقیت میزاریدواقعن که
    • صابر حسینی IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      همینکه در هر بازی پوز لنگ و میزنه یعنی افتخار یعنی تاج سر .ضمن اینکه دوستان لنگی توجه داشته باشند شاه فرهاد هنوز اول راه مربیگریشه و مثل بعضیا پاش لب گور نیست پس حالا حالاها جا داره تا افتخار کسب کنه و پوزه رقیب و به خاک بماله
  • گرگانی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    البته با دو امتیاز مفت پارسال با فکری صدر امدین اگه گل گهر و شهید نمیکردن گل الان صدر بود شک نکن به زودی پرسپولیی کیسه رو به زیر میکشه
  • رضا IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    مایه تاسف روزنامه خبر ورزشی با هر ترفندی و به هر قیمت خبر تهیه میکنه از نکبت واحدی و حاشیه ساز تر در اواخر فوتبالش کمتر سراغ داریم در خصوص مسائل فنی هم که هیچی بارش نیست مصاحبه گرفتن از چنین موجودی چه توجیهی داره . یه کسی مثل هاشمی نسب آخر حاشیه بوده ولی لااقل چند سال مربیگری کرده . این بابا هنوز قیافه و اطواراش مثل خانمهاست . واقعا متاسفم براتون .
  • کامران زارعی IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    درود به نیکبخت عزیز ام هنوز ،گلی که به الاتحاد زدی ،رو فراموش نکردیم علیرضا راحت میتونستی ،سمت چپ یکی از بهترین تیمهای اروپایی بازی کنی ازت ممنونم که همیشه استقلال رو حمایت کردی حرف حق،جواب نداره عاشقانه دوستت دارم پسرم
  • 6 IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    استوره عابي كجايي؟ گلي كه كردي تو كيسه محاله يادم بره...اون همه سوزشا محاله خوابم بره خخخ
  • ا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    باباتواینقدر پاچ خواری مجیدی را نکن کدام موفقی ازش صحبت می کنی جوجه را اخر پاییزه می شمارند اقای منشوری۷۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی