داریوش مصطفوی و کاظم اولیایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از ماجراهای مربوط به حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا و مصاحبه‌هایی که داریوش مصطفوی و کاظم اولیایی انجام دادند، شاهد حملات تند هواداران پرسپولیس به این دو نفر بودیم.

داریوش مصطفوی که هفته گذشته از مدیران دو باشگاه و به خصوص سردار آجرلو تعریف و تمجید کرده و از آنها بابت ارسال مدارک تشکر کرده بود، حالا گفته کار از کار گذشته و احتمالا پرسپولیس و استقلال حذف می‌شوند.

کاظم اولیایی هم در مصاحبه ای مدعی شده یک سری مصاحبه‌های خاص باعث شد تا مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تحریک شوند.

این دو مدیر که هر دو عضو کمیته استیناف صدور مدارک حرفه‌ای هستند، این روزها مورد حملات تند هواداران پرسپولیس قرار گرفته‌اند.

 جالب اینکه کاظم اولیایی قبلا مدیرعامل استقلال و معاون این باشگاه بود ولی مصطفوی سابقه بازی در هر دو تیم را دارد و زمان افشین قطبی هم مدیرعامل پرسپولیس بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    البته جناب مصطفوی دست نشانده معجزه هزاره سوم در دوره مدیرعاملی پرسپولیس بودند و در راستای ماموریتشان تیم قهرمان را نابود کردند و قطبی را فراری دادند .
  • پیرمردهای پرحاشیه ! IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    واقعا فکر میکنید که با جلوگیری از رویه گذشته و متداول معرفی این دو تیم به آسیا همه چی حل میشه و درست میشه این دو تیم به آغوش قوانین جاری فوتبال جهان برمیگردن ؟ فقط جلوگیری کافی بوده ؟ پس اینکه الان میگن مدیران قبلی استقلال میتونستن کارهایی رو انجام بدهند و ندادند یعنی چی ؟ کی باید دنبال اون آدمها و کارهای زمین مونده میرفت ؟ آقا وضع فوتبال خرابتر از این حرفهاست فوتبالی که یه وزیر میتونه بگه فقط فلان تیم باید قهرمان بشه و بقیه باید سلاخی بشن و ۵ سال میتونه حکم قهرمانی بده میشه با نرفتن به آسیا درستش کرد ؟ الان اون آقایون کجا هستند ؟ هروقت تونستید و تونستیم اون آقایون رو بخاطر بلاهایی که سر فوتبال آوردن محاکمه کنیم فوتبال درست میشه نه با خودزنی و نمایشهای اینطوری
  • گربه نره و روباه مکار: IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    جالبه اولیایی چند روز پیش گفته بود مصاحبه صدری باعث بیدار شدن ای‌اف‌سی از خواب خرگوشی شده. اگه صدری حرف نمیزد ما باز میتونستیم به اونا دروغ بگیم و این دولت رو به اون دولت منتقل کنیم. مردک ما هر چی میخوریم از امثال تو و اون بابا داریوش کیسه‌کشه که سالهاست با پرسپولیس پدرکشتگی دارین و میخوایین گوز خودتون تو شلوار پرسپولیسیا بذارین. کینه کهنه بابا داریوش از پرسپولیس در دربی معروف و احکام ظالمانه فدراسیونش به دست امیرحسین فتحی و محرومیتهای بلندمدت پرسپولیسیا رو همه یادشونه. کیسه‌کشا هر جا که باشن گند میزنن. کمیته انضباطی، سازمان لیگ، روابط بین‌الملل، کمیته‌های حرفه‌ای‌سازی و استیناف همه و همه استقلالیایی هستن که گند کاراشون تو یه ماه اخیر بالا زده و بوش همه جا رو برداشته. پاکسازی ارکان فدراسیون تنها راه مبارزه با فساده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی