۲
نگرانی باشگاه لیون بابت مهاجم ایرانی/ سردار آزمون «های‌جک» می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه فرانسوی اعلام کرد باشگاه نیوکاسل با مالک عربستانی می‌تواند امیدهای تیم لیون را با جذب سردار آزمون بر باد بدهد.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ است که قراردادش با این تیم در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.

نشریه اکیپ فرانسه چندی پیش مدعی شده بود آزمون که در ماه ژوئن بازیکن آزاد محسوب می‌شود، با باشگاه لیون به توافق رسیده است و مهاجم ایران راهی لیگ فرانسه خواهد شد.

از روز اعلام توافق آزمون شایعات مختلفی از علاقه باشگاه‌های دیگر به این مهاجم ایران در رسانه‌ها منتشر شده است از جمله باشگاه آاس رم ایتالیا اما هنوز مشخص نیست که آیا این مهاجم ۲۶ ساله در زمستان زنیت را ترک می‌کند یا نه.

در این میان روز گذشته اسکای اسپورتس مدعی شد باشگاه نیوکاسل انگلیس که مالک عربستانی دارد، لیست بلند بالایی برای تقویت در نقل و انتقالات ژانویه در نظر گرفته است که نام سردار آزمون هم در این لیست قرار دارد.

انتشار این خبر که بازتاب زیادی در رسانه‌های ایران و روسیه داشت، باعث نگرانی باشگاه لیون هم شده است. سایت foot01 فرانسه امروز با انتشار مطلبی اعلام کرد که سعودی‌ها سردار آزمون را از لیون «های‌جک» کردند. اشاره این رسانه به نزدیک بودن لیون به آزمون و احتمال تغییر مسیر مهاجم ایران به سمت باشگاه نیوکاسل است.

این سایت نوشت: «سردار آزمون اولویت نقل و انتقالات زمستانی المپیک لیون است. مهاجم ایرانی زنیت تابستان امسال نزدیک بود به لیون برود و ژانویه آخرین پنجره برای جذب او قبل از پایان قراردادش است. اما نیوکاسل می‌تواند به سرعت امیدهای لیون را بر باد دهد.»

رسانه فرانسوی با بیان ضرورت جذب مهاجم تیم ملی ایران در زمستان برای تقویت بخش تهاجمی باشگاه لیون، تاکید کرد که نیوکاسل آماده است تا این باشگاه را در خرید آزمون شکست بدهد: «وزن اقتصادی مالک جدید عربستانی نیوکاسل می‌تواند به آنها اجازه دهد تا از این پرونده پیشی بگیرند و المپیک لیون را در این زمینه غرق کنند.»

foot01 همچنین از باشگاه اورتون انگلیس هم به عنوان یک رقیب دیگر برای جذب سردار آزمون نام برده است.

سردار آزمون

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    تنها زمانی باید انگلیس برن که قول صد درصد بگیرن که همیشه در ترکیب باشن،وگرنه بخوان نیمکت نشین بشن، عمرشونو هدر دادن، بلای جهانبخش و الان قدوس سر ایرانی ها میارن
  • سردار آزمون IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    لیگ انگلیس چون لیگ برفشار و سختی است بدرد ایرانی ها نمی خوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی