یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۱
۳ |
۴
استقلال - پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هوادار بخت برگشته استقلال و پرسپولیس نه تنها باید نگران حذف از آسیا باشد که باید دست به دعا بردارد مجوز تیم محبوبش باطل نشود یا به دسته‌های پایین‌تر سقوط نکند.

آرش محمدی؛ از آنجایی که هر دم از این باغ بری می‌رسد، تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد؛ علی اکبر طاهری مدیرعامل پیشین پرسپولیس در مصاحبه با خبرورزشی گفت: «ای اف سی بعد از حذف پرسپولیس و استقلال به این دو باشگاه و فدراسیون فوتبال مهلت می‌دهد تا نواقص را برطرف کنند. در صورتیکه موفق نشوند ممکن است پروانه این دو باشگاه باطل شود و سرخابی‌ها حتی نتوانند در لیگ داخلی هم فعالیت کنند. وقتی درجه سخت گیری ای اف سی تا این حد رسیده، یعنی اوضاع خراب است و تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهد آمد.»

صحبت‌های طاهری یعنی اوضاع خیلی خراب‌تر از آنی است که فکر می‌کردیم. در واقع حذف از آسیا همه آن چیزی نیست که باید نگرانش بود. چاله ای که با تدبیر و مدیریت درست، به راحتی پر می‌شد حالا  چاهی عمیق است که تهش ناپیداست. نگرانی پنجره‌هایی که بسته و امتیازهایی که کسر می‌شود به اندازه کافی اعصاب مردم را بهم ریخته بود، حالا هوادار بخت برگشته نه تنها باید نگران حذف از آسیا باشد که باید دست به دعا بردارد مجوز تیم محبوبش باطل نشود یا به دسته‌های پایین‌تر سقوط نکند. خلاصه این چاه ویل کی قرار است پر شود و علاقمندان فوتبال کی قرار است یک نفس راحت بکشند الله و اعلم.

*«اوضاع خیلی خراب است» عنوان کتابی است از مارک منسن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید CA ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    انها که فوتبال را میدانند از حذف این دو تیم خوشحال خواهند شد . دو تیمی که به مدت 42 سال در دزدی های مقامات شریک بودند و باعث نابودی خیلی از تیمهای ریشه دار و قدیمی .
  • ۱ح IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    خدایاااااااااااااااااااااااااا
  • غ سعادت IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    با عرض سلام ببخشید هر اتفاقی که بیافتد دو تیم ادامه فعالیت خواهند داشت . معلومه که اطلاعات شما خیلی ضعبف است . و از وضعیت سایر تیمهای لیگ برتری خبر ندارید. لطفا مطالبی بزنید که خبر ورزشی را سبک فرض نکنند و سطح آن را پائین نیاورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی