نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استقلال فدای پرسپولیس شد؟/ آیا این دو باشگاه واقعاً حرفه‌ای هستند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت:تا جایی که من عضو این کمیته هستم و اطلاع دارم، هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکل داشته و دارند.

غلامرضا بهروان عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد اینکه  برخی مدعی هستند که باشگاه استقلال فدای پرسپولیس شد و اگر کمیته بدوی پرسپولیس را حذف می‌کرد دیگر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بدون مشکل حضور داشت، گفت: تا جایی که من عضو این کمیته هستم و اطلاع دارم این مسئله درست نیست و هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکل داشتند و دارند.

مسئله اصلی مالکیت دولتی این دو باشگاه است و عدم رعایت الزامات حرفه‌ای سازی فاکتورهایی مانند خصوصی سازی، نداشتن بدهی چه مالیاتی چه بدهی به اشخاص و...که هیچ کدام آنها از گذشته تا به امروز انجام نشده است.

تا ساعت ۱۲ ظهر به وقت مالزی روز دوشنبه فرصت هست و باید تیمی قوی متشکل از وزیر ورزش و رئیس فدراسیون برای حل مسئله اعزام شوند و اقدام کنند و به دیدار شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا بروند.

وی در مورد اینکه وقتی AFC در تعطیلات آخر سال میلادی به سر می‌برد مدیران فوتبال و ورزش ما آیا باید به محل اقامت شیخ سلمان بروند؟ گفت: بله به محل سکونت او بروند یا حتی به بحرین یا مالزی بروند و برای حفظ این دو باشگاه در آسیا تلاش کنند.

در جلسه روز جمعه هم من به جناب عزیزی خادم رئیس محترم فدراسیون فوتبال گفتم قوی بروید. حتی با رغبتی از مدیران وزارت ورزش بروید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6تای العین تو کیسه IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    مثلا این کیسه کشای بیچاره بی خاصیت برن آسیا طبق معمول دو دهه اخیرچکار جز حذف شدن و آبروریزی6تا از العین خوردن ازشون بر میومد؟؟خخخخخ
    • کیسه کش متوهم IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      بی منطق و متوهم تر از کیسه کش ها پیدا نمیشه آدمین زیر ۱۵ سال در پیچ ها و کانال ها را هدایت می کنند همین دروغ ها و توهم میشه کیسه ده سال رنگ جام نمی بینه وزیر مقصر در حالی وزیر سلطانی فر ۴ سال وزیر پس چرا ۶ سال قبل وزیر نبود کیسه قهرمان نمی شد؟!!جالب تا قبل کمک هدیه انضباطی و کیسه پنج مساوی پی درپی داشت در جدول زیر پرسپولیس بود کیسه کش ها می گفتند نوچه های بابا مسعود باعث شدن کیسه متایج ضعیف بگیرن الان کیسه با کمک کمیته انضباطی و فدراسیون در صدر همه چیز خوب صدرنشین کیسه پاک هست ولی پرسپولیس صدرنشین میشه نوچه وزیر پیدا میشه وزیر و فدراسیون پرسپولیس میشن با همین بی منطقی چشم شون به حقیقت بستن ده سال رنگ جام نمی ببینند وقتی مدیر رسانه کیسه مثل آدمین ۱۵ سال متوهم حرف میزنه چه توقعی از هواداران کودک کیسه دارید
  • مرد مگسی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    قبول دارید نقطه چین تا کاراگاهی قشنگ بود و بعد افت کرد ؟
  • لنگ نحس IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    اگه لنگ منحل بشه موضوع حل میشه
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    همیشه استقلال باید پاسوز لنگ و لنگی باشه. همیشه باید فدا بشه تا مافیایه کثیف فوتبال و تیم بی مقدار حکومتی بتونه به عمر ننگین خودش ادامه بده.مثه شمع باید به پای این تیم بیخود بسوزه
  • اکه کيسه نابود بشه مشکل ريشه ي حل ميشه IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    کيسه حکومتي چه قبل وبعد انقلاب
  • شمسعلی. GB ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    حیف است استقلال در آسیا نباشد یعنی ما پرسپولسیها دیگر سوژه ی خنده نداریم اصلا اگر کیسه در آسیا نباشد کدام تیم آلونگا را آقای گل کند و العین به چه تیمی از شب تا صبح گل بزند و پاختاکور و السد و الدحیل جه تیمی را مانند هلو در گلو حذف کنند و به مراحل بالاتر بروند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی