پرکردن فرم‌های فاجعه بار استقلال و پرسپولیس برای AFC
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس و استقلال در ارسال مدارک خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا اشتباهات عجیبی داشته‌اند که تعجب کارشناسان حقوقی را به همراه داشته است. یکی از این موارد فرم‌های سفید و خالی است!

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌های ارسالی خود به فدراسیون فوتبال ایران عدم مطابقت اظهارات باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان با قوانین مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای را اعلام کرد و به آنها فرصت پنج روزه داد (تا دوشنبه هفته جاری) تا پاسخ آن را بدهد.

مهم‌ترین و تاثیرگذارترین ایراد در اعلام AFC به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مالکیت مشترک آنها تحت نظر دولت بوده است.

همچنین قوانین مالی در مدارک بارگذاری شده نیز رعایت نشده است و عدم شفافیت مالی درباره پرونده های باز بین المللی وجود داشته است.

AFC با توجه به راستی آزمایی شرکتی که موارد حقوقی و مالی پرسپولیس و استقلال را بررسی قرار داده متوجه ابهامات مالیاتی، ثبت حقوقی و پرداختی‌های خارج از قراردادها شده است.

نکته جالب توجه در اعلام نواقص موجود در مدارک استقلال و پرسپولیس فرم‌هایی است که این دو باشگاه پر نکرده اند. مسئولان حقوقی پرسپولیس در بارگذاری مدارک خود، موارد حقوقی و مالکیتی باشگاه را به زبان فارسی پر کرده اند.

اتفاق عجیبی که تعجب کنفدراسیون فوتبال آسیا را نیز به همراه داشته و آنها خواستار توضیح پرسپولیس با زبان رسمی AFC (انگلیسی) شده اند.

همچنین استقلالی‌ها نیز برخی فرم های مربوطه را اصلا پر نکرده اند تا خالی بودن آنها باعث شگفتی مسئولان این نهاد بین المللی شود.

AFC از باشگاه‌های استقلال تهران و پرسپولیس خواسته تا فرم‌های مربوط به صدور مجوز حرفه ای را با زبان نگارش بین المللی که انگلیسی است پر کرده و تمام صفحات را با مدارک مستند به کنفدراسیون فوتبال ارسال کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرزاد زیراب زن مددجباری IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    کیسه کشا که توکارهای بین المللی استاد بودند(،زيراب زدن ال کثير)حالا نمی تونن فرم پرکنن،بدينش به زبل خان ببینم چیکارش میکنه!!!!!
  • محسن IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    آقای وزیر تحویل بگیرید مدیرانی رو که واسه این دو باشگاه انتخاب کردید
  • آبی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    خخخخخ لنگیا حتی انگلیسی بلد نیستن. فکر کردن قراره برا بابا مسعود بفرستن. عزیزم باباتون دیگه رفت. برید کلاس زبان یه کم به روز باشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی