نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
باشگاه استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تازه ترین صحبتهای معاونت حقوقی باشگاه استقلال و شایعات موجود در فضای مجازی مشخص می کند نگرانی هایی در ارتباط با احتمال خرابکاری برای استقلال بوجود آمده است.

ضرب الاجل قطعی و جدی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تایید مدارک این دو باشگاه جهت صدور مجوز حضور در جمع تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا باعث شد مدیران باشگاه استقلال نسبت به برخی مسائل مشکوک شوند.

فرشید سمیعی معاونت حقوقی باشگاه استقلال در این زمینه صحبت‌هایی انجام داد و گفت که این سوال برای باشگاه استقلال به وجود آمده که چطور در فصول گذشته لیگ قهرمانان آسیا مدارک باشگاه تایید می‌شده اما حالا امسال برای باشگاه استقلال مشکل به وجود آورده‌اند!

به یاد داریم در سال‌های گذشته باشگاه استقلال همواره در هفته‌های پایانی باقیمانده تا زمان صدور مجوز حرفه‌ای اقدام به تسویه حساب با طلبکاران خودش می‌کرد و در نهایت موفق می‌شد مجوز حرفه‌ای‌اش را دریافت کند. اما ظاهراً این بار شرایط با سالهای گذشته متفاوت است.

سمیعی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفته ورود کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر رد کردن مجوز حرفه‌ای توسط کمیته بدوی فدراسیون بود! این مقام حقوقی در باشگاه استقلال صحبت می‌کند و می‌گوید مدارک امسال باشگاه استقلال در شرایطی کاملتر و بهتر از سال‌های گذشته تهیه و به فدراسیون ارسال شده بود و اگر مجوز زودتر از اینها صادر می‌شد اصلاً AFC هم به این موضوع ورود نمی‌کرد.

پخش شایعات در ارتباط با این موضوع حکایت از آن دارد که شاید موضوعات مربوط به در اختیار گرفتن «حق تبلیغات محیطی» باشگاه استقلال از فدراسیون و سازمان لیگ برتر باعث شده برخی از افرادی که در این باره تا پیش از این ذینغع بوده اند در این زمینه با مسئولان باشگاه استقلال اختلاف نظر پیدا کرده و در ارتباط با ارسال مدارک باشگاه استقلال شیطنت شده باشد.

البته همه اینها در حد شایعه و گمانه‌زنی است اما از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مسئولان حقوقی این مجموعه هرگونه احتمالی را در ارتباط با عدم صدور احتمالی مجوز حرفه ای باشگاه استقلال جدی تلقی خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    اولا وکیل بی سواد مسله مجوز پرداخت بدهی ها فقط مسله تسویه بدهی نبود بحث مشترک بودن ریس مجمع دو تیم ورزشگاه اختصاصی و حضور بانوان در ورزشگاهها و بحث فعالیت ورزشی بانوان در باشگاه این دو تیم مطرح هست باشگاه کیسه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی داره بحث بدهی رای حکم دیاباته اضافه کنید تو همون وکیلی نیستی آی تی،سی کارت صدور بلزیکن در آیین نامه تشخیص نمیدی میای حرف های مفت میزنی نمیدونم کی به شما مورک پروانه وکالت داده ؟؟!! اگه با فهم هواداران کودک کیسه این حرف زدید برید یقه خادم الکیسه و سجادی بگیرید
    • رضایاک لنگی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      اره تو حقوق سرت میشه میگی بیسواد بشین سر جات..همین بی سواد 3 تا پرونده پیروز شده و لنگ همه ی پرونده ها داره رو سرش خراب میشه
    • آنالیزور DE ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      ادبیات و ادب نهفته در کلامت نشون میده که چیکاره ایی ! فقط همین کم بود که لنگی جماعت از سواد حرف بزنه خخخخ . گویا واقعا" آخر زمون شده !!
    • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      در جواب دو عدد کیسه کش،این وکیل برای،کیسه کاری نکرده لابی سجادی آجرلو و فدراسیون آبی به دستور مشاوره حقوقی سابق ‌کیسه رفیعی به کمیته انضباطی به جاودانی و حسن زاده تنیجه سه برصفر شده از لحاظ حقوقی و آیین نامه نتیجه سه بر ثفر مشکل داره سفارشی سه برصفر کردن
    • رضایاک IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      من در مورد مشکوک شدن های کیسه فقط با یک جمله حرفم را میگم.... کیسه همه را به کیش خود پندارد... #کیسه مشکوک شده
    • 4444 IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      لنگی از سواد و بدهی حرف میزنه، کل سازمان لیگ و کل فدراسیون و کل فوتبال برتر با کارشناسای دوزاریش حریفش نشدن. تبلیغات محیطی رو ایشون گرفت که تیمت الان داره نونشو میخوره، وکیل لنگ رفت وکیل گلگهر شد ولی همین جناب آقای سمیعی چونشو به خاک مالید. 6 سال دوران فاسد بابامسعودتون تموم شد باید برگردین تو غار، چنتا نوچه و نوکرش تو سیستم موندن اونام بزودی دک میشن، نگاه به چهارتا داوری که به نفعتون سوت میزنن و چهارتا روزنامه مثل گل و خبرورزشی که براتون رپورتاژ میرن نکن اینام آخرشه.
    • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      درجواب ۴۴۴۴ مسله تبلیغات محیطی جلسه سجادی وعلی نژاد خادم و مدیران دو تیم در وزرات ورزش و موافقت خادم حل شد هیچ ربطی به وکیل تون سمیعی نداشت بحث هفته گذشته نصیرزاده با سمیعی و وکیل گهر یه حقوقدان بهتر درک می کنه میدونه حق با کیست بهتر تعصبات کوکورانه کنار بزارید حقیقت در یابید
  • 6 IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    توهم توطئه يا توطئه توهم! كيسه هميشه كيسه مي ماند فقط رنگش عوض ميشود!
  • صمدقلی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    یک مشت خیانت کار وطن فروش جمع شدند دور هم دیگر . جماعتی که به اسطوره های خودشان زنده یادان حجازی و پورحیدری رحم نکرده اند و بخاطر منافع شخصی حتی حاضر شده اند قهرمانی تیمشان را بفروشند ازشون نباید انتظار داشت به دیگران رحم کنند .
  • جنگ تا فوتبال پاک IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    ازمافیای سرخ فوتبال هرچی بگی برمیاد اینا بعد از دست دادن باباشون و عموهاشون و ایضأ دایی هاشون بعد از شکست در تبلیغات محیطی بعداز جنگ رو در رو با جاعلین فوتبال بدجوری گُرخیدن و دارن یکی یکی سنگرهاشون رو از دست میدن برای همین تا مرز جنون و خودزنی و به آتش کشیدن جامعه فوتبال پیش میرن اما فقط یه چیز رو نفهمیدن : با یه فوت خاموش میشن به همین راحتی مافیا حال زار و نزاری پیداکرده و نفسهای آخرشه و استقلال هم پاهایش رو از خرخره مافیا برنمیداره تا پاکی کامل فوتبال
    • از عقاب به آشیانه: IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      خوبه کل فدراسیون و کارمنداش آبی هستن و کیسه‌کش تشریف دارن. از کاظم اولیایی و داریوش مصطفوی بگیر تا برسی به حمیرا اسدی و جاودانی و حسن‌زاده و عزیزی خادم. انصافا شده یک بار یه نظر خالی از تهمت و دروغ به خودت و بقیه اینجا گذاشته باشی. این وکیل بیسوادتونم که انگار از پشت کوه اومده و فکر کرده راپورت بعضیا باعث شده استقلال مجوز نگیره در صورتی که مشکل مالک مشترک دوباشگاه هنوز حل نشده. یعنی پولی که به تو میدن از پول دزدی و اختلاس حرومتره که درختو می‌بینی اما جنگلو نمی‌بینی. مرد ناحسابی تا زمانی که وزارت ورزش مالک دو باشگاهه پشت گوشتو ببینی که بری آسیا و در مراحل اولیه حذف شی و دست از پا درازتر برگردی به آشیانه.
    • عقاب به گوشم ! IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      اصلا مافیا شگردش اینه که دوستان خودش رو دشمن جامیزنه کار رسانه ای و تبلیغاتی همینه دیگه کارهای چیپی که دیگه بی ارزش شده مثلا شماها فغانی هم استقلالی میدونستین و همینطور تاج و کفاشیان و نبی رو !! طرف توی هیئت مدیره پرسپولیس بوده میگفتن استقلالیه !!! عضو کمیته پیشکسوتان پرسپولیسه میگن پدرخانم منصویانه و استقلالیه !! زیاد به این حرفهاتون کسی اهمیت نمیده عقاب دنبال یه چیزای بهتری باش چون اینایی که گفتی اگه استقلالی بودن امثال هاشمیان و کریم باقری و مهدوی کیا و...... توی تیمهای ملی نبودن و همینطور بازیکنان پرسپولیس عقاب دست از شوخی بردار
  • mahdi IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    درودگر و عابدینی
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      سجادی و خادم
  • علی لنگی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    حاجی سیدتو کشتن حاجی
  • رضا IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    اين باشگاه استقلا واقعا تو همه چيز شورشو دراورده و به همه چيز برچسب ميزنند.اقا به جاي اين صحبتها برو 1000 ايراد باشگاهتو درست كن.ما كه ميدونيم تو ايران همه چيز مستندسازي ميشه چرا حالا اداي جنتلمنهارو در مياري.يكبار هم كه شده مثل بچه ادم ايراداتانو قبول كنين.
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    بازم خبری از استقلال، بازم لُنگی‌هایی که دوان دوان اومدن و فرهنگ، ادب و شخصیتشون رو نشون دادن بعد میگن چرا صدری، پیروانی، گل دم دری، اشرف و مطهری، صحبت می‌کنن از کوزه همان تراود که دروست
  • لنگ کثیف IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    توی خرابکاری ها همیشه پای یک لنگی در میان است
  • اهورا IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    از روزی که با دزدان و غارتگران درون فدراسیون بر سر حقوق مسلم باشگاه در افتادند بیش از این انتظار نمی رفت . درودگر دیدید چجوری توی برنامه های مختلف تلویزیونی بالا و پایین میپرید توی این چند ساله چه پولی به جیب زدن اما متاسفانه کسی پیدا نمیشه اینا رو بازخواست کنه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی