نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
در ماجرای حذف پرسپولیس و استقلال هیچ‌کس مقصر نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اتفاقات عجیب در ماجرای حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا این است که هیچ فرد یا نهادی آن را به گردن نمی‌گیرد.

در این ماجرا نه دولت قبلی مقصر است، نه دولت فعلی! نه مدیران سابق دو باشگاه مقصرند،نه مدیران فعلی. نه وزارت ورزش مقصر است، نه فدراسیون فوتبال. خلاصه خطر از بیخ گوش همه عبور کرده و طبعا هیچ کس هم پاسخگو نیست. حتی عده ای مثل مصطفوی می‌گویند حذف پرسپولیس و استقلال اتفاق خوبی است و باعث می‌شود که آنها ایرادات خود را برطرف کنند.

صرف نظر از ضرر مالی که به نمایندگان ایران وارد می‌شود، باید گفت حذف پرسپولیس و استقلال یک آبروریزی تاریخی است و مسلما پیامدهای منفی زیادی هم دارد. از طرفی اگر قرار بود آنها دولتی نباشند و یا مالک مشترک نداشته باشند، سالهای متمادی برای این کار فرصت بود اما تجربه نشان داده که ما از یکسری مسائل درس نمی‌گیریم یا خیلی دیر درس می‌گیریم. وقتی که دیگر کار از کار گذشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mahdi IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    هیچکس مقصر نیست بجز درودگر و عابدینی
  • جنگ تا فوتبال پاک IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    استقلال و پرسپولیس بزرگتر و شگفت انگیزتر از کوتوله هایی هستن که سالهاست ورزش فوتبال رو در چمبره افکار حقیر و فاسد خودشون گرفتن و با مکیدن خون این ورزش نفس هایش رو به شماره انداختن این دو تیم نمادورزشی فرهنگی و اجتماعی مردم ایران بخصوص مردم تهران پایتخت ایران هستند امیدوارم به یاری خدا ودولت مردمی آقای رئیسی با همکاری وزارت ورزش و آقای سجادی و سایر مدیران دلسوز و کاردان ماجرای این دو تیم ختم بخیر شود بدون شک همه میدانند آنچه که امروز بر سر فوتبال می آید ماحصل کم کاریها و قصور کسانیست که شعارشان تدبیر و امید بخصوص برای جوانان بود و نتیجه اش این شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی