فلوید می‌ودر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فلوید می‌ودر ستاره سابق بوکس جهان از ساعت گرانقیمت و منحصر به فرد خود رونمایی کرده است

خبرورزشی - فلوید می‌ودر قهرمان سابق بوکس جهان همیشه خود را عاشق وسایل لاکچری و گرانقیمت نشان داده است. پولی که فلوید در سال‌های دوران ورزش خود جمع کرده او را تبدیل به یکی از ثروتمندترین ورزشکاران تاریخ کرده است. همین موضوع باعث شده می‌ودر همواره در حال لذت بردن از ثروت خود با خرید خانه‌ها، ماشین‌ها، اثار هنری، لباس‌ها و وسایل زینتی گرانقیمت باشد.

حالا به مناسبت کریسمس، این بوکسور آمریکایی تصویری از خود منتشر کرده که او را با ساعتی از طلا و الماس نشان می‌دهد، ساعتی که حدود ۱۸ میلیون دلار قیمت دارد و مربوط به برند «جاکوب اند کو» است. او در پست اینستاگرامی خود که با عکس‌هایی از این ساعت گرانقیمت همراه است نوشته: «بدون اینکه به حرف دیگران اهمیت بدهم، به اوج رسیدم. پس چرا باید الان این کار را بکنم؟ ۱۸ میلیون دلار برای زمان‌سنج.»

این ساعت اختصاصی که متعلق به کلکسیونی به نام بیلیونر است با طلای سفید کار شده که روی آن با الماس پوشانده شده است. شرکت جاکوب اند کو برای جواهرات و وسایل زینتی خود که با الماس و سنگ‌های گرانقیمت و طلا تولید می‌کند معروف شده است. این شرکت از این مدل ساعت فقط همین یکی را ساخته و آن را در میان گرانقیمت ترین ساعت‌های جهان قرار داده است.

سایت اقتصادی فوربس در مورد این ساعت نوشته که برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ به معرض نمایش عمومی درآمد. این ساعت از همکاری شرکت جاکوب با تاجر ایتالیایی به نام فلاویو بریاتوره که کمپانی بیلیونر لایف استایل را در اختیار دارد، ساخته شده است.

فلوید می‌ودر حالا مدت زیادی است که از ورزش حرفه‌ای فاصله گرفته و از ثروت و سرمایه‌گذاری‌های خود در نقاط مختلف جهان لذت می‌برد. او به عنوان یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ شناخته می‌شود چرا که دوران فعالیت حرفه‌ای خود را با رکورد ۵۰ پیرزی و بدون شکست به پایان رساند.

ساعت 18 میلیون دلاری آقای ستاره

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیکویی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    سیکو پنج دارم چهل و چند ساله مثل بنز کار می‌کنه به ده تای این ساعتا می ارزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی