نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
۰ |
۰
حضور مربی خارجی در شهر خودرو منتفی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آمدن مربی خارجی به تیم شهر خودرو منتفی است و این تیم با هدایت داوود سید عباسی به حضور در بازی های لیگ برتر ادامه خواهد داد. 

خبر ورزشی - باشگاه شهر خودرو بعد از برکناری اکبر میثاقیان  اعلام کرد داوود سید عباسی به طور موقت تیم را هدایت خواهد کرد و به زودی مربی خارجی جانشین اکبر میثاقیان خواهد شد. اما خبرهای رسیده از اردوی تیم حاکی از آن است که نام مربی خارجی برای حضور در تیم در میان نیست. چرا که باشگاه از نظر مالی شرایط ایده آلی ندارد. از همه مهمتر باشگاه برای بخدمت گیری مربی خارجی باید به سازمان لیگ تضمین مالی ارایه دهد. 
باشگاه شهر خودرو در تلاش است با دریافت مطالبات خود از تیم های پرسپولیس و استقلال که نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان است هزینه های تیم در فصل جاری را تامین کند و قطعا هر مربی خارجی که نیت به حضور در تیم شهر خودرو داشته باشد با دستمزد ۲۰۰ هزار دلاری نزدیک به ۶ میلیارد تومان هزینه اش خواهد بود و واقعیت این است که تامین چنین هزینه ای از عهده باشگاه شهر خودرو خارج است. 
نکته جالب اینکه اکبر میثاقیان حاضر شده به عنوان مدیر فنی به حضور خود در تیم شهر خودرو ادامه دهد. 
سید صالحی، سرپرست تیم شهر خودرو در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه می خواهد با دریافت مطالبات خود از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مربی خارجی به خدمت بگیرد؛ گفت: هر باشگاهی  برای خود وظایفش را تقسیم بندی می کند. این مسئله به خودمان مربوط است که قصد چه کاری را با این طلب ها داریم. ما نمی توانیم برای دریافت طلب خود به کسی اعلام کنیم که این پول را برای چه کاری نیاز داریم. امیدوارم که این مشکلات به زودی حل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی