نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| پرسپولیس - سپاهان؛ با حضور خالق جنجالی‌ترین صحنه سال‌های اخیر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به حساسیت دیدار پرسولیس و سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر و با سابقه ای که از دیدارهای این دو تیم وجود دارد به نظر می‌رسد کمیته داوران می‌توانست انتخاب بهتری برای این دیدار داشته باشد.

خبرورزشی - پرسپولیس و سپاهان در حالی باید در اراک به مصاف هم بروند که کمیته داوران فدراسیون فوتبال نام وحید کاظمی را به عنوان داور این دیدار اعلام کرده است. این در حالی است که یکی از جنجالی ترین صحنه‌های داوری دیدارهای دو تیم با قضاوت او اتفاق افتاده است. در نیمه نهایی جام حذفی دو سال پش پرسپولیس در اصفهان به مصاف سپاهان امیر قلعه نویی رفت. در آن دیدار که به وقت‌های اضافه کشیده شد وحید کاظمی به عنوان داور ۱۸ قدم در دقیقه ۱۱۴ روی یک ضربه کرنر و در میان بهت بازیکنان پرسپولیس برای سپاهان اعلام پنالتی کرد.

پنالتی ای که با تایید زاهدی فر که داور وسط بود همراه شد تا محسن ربیع خواه که به زعم داور مرتکب این خطای پنالتی شده بود ناباورانه نظاره گر تصمیم تیم داوری باشد. هر چند در نهایت کیانی، کاپیتان سپاهان این ضربه پنالتی را به شکل عجیبی از دست داد اما این صحنه مشکوک هنوز در ذهن هوادار پرسپولیس باقی مانده است.

با توجه به حساسیت دیدار پرسولیس و سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر و با سابقه ای که از دیدارهای این دو تیم وجود دارد به نظر می‌رسد کمیته داوران می‌توانست انتخاب بهتری برای این دیدار داشته باشد.

پیش از این البته این اتفاق در خصوص بازی استقلال هم افتاده بود. در بازی استقلال و نفت آبادان هم اکبریان قضاوت بازی را بر عهده داشت. داوری که قضاوت او در دو فصل پیش و بازی استقلال برابر نفت آبادان جنجال زیادی به پا کرد. چرا که او گل سالم روح الله باقری را اوت اعلام کرد که همان صحنه سرنوشت بازی را تغییر داد.

به نظر می‌رسد کمیته داوران می‌تواند دست کم برخی از حساسیت‌ها در خصوص بازی‌های خاص را رعایت کند. شاید وحید کاظمی در دیدار پیش رو قضاوت بی نقصی داته باشد اما هجمه‌های وارده به داوران در فضای مجازی می‌تواند برای بازیکنان دهنیت ایجاد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مافیای اصفهان IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    کاظمی رفیق فابریک رییس مافیا هستش و اگه بگیم داور خصوصی سپاهان هستش دروغ نگفتیم انگار داور اختصاصی سپاهان هستش اصلأ شک نکنید که با انتخاب این داور یعنی صددرصد دنبال برنده کردن شله زرد مافیا هستن
    • حسین IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      کی به کی میگه مافیا کیسه کشا میدونن که مافیای اصلی ایران کیه لنگ و بابا مسعود دورانت تموم شده ۵ سال با بابا مسعود مد شدین تموم شد
    • منطق IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      در پاسخ به حسین:‌داداش بیدار شو
  • وحید کاظمی اسطوره کیسه IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    وحید کاظمی قبلا در سپاهان سمت داشتن در جام حذفی دقایق آخر یه به عنوان داور پشت درواز یه پنالتی هدیه به سپاهون داد اگه اون پنالتی گل می شد پرسپولیس حذف می شد ایشون کیسه کش متعصب در جام حذفی با گل گهر با کیسه فصل قبل کیسه بازی باخته شده را با دو پنالتی ستاره کیسه بود بازی براشون در آورد انتخاب این داور استقلالی و سپاهانی در این دیدار حساس از سوی فدراسیون آبی خیلی مشکوک هست
  • 6 IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    کمک معیشتی ادامه دار به کیسه
  • Amir perspolisi GB ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    البته پنالتی های عجیب و غریب و مشکوک برا سپاهان مقابل پرسپولیس زیاد گرفته شده و هیچکس یادش نرفته محسن قهرمانی چه پنالتی هایی برا سپاهان مقابل پرسپولیس میگرفت و بخاطر همون پنالتی ها پرسپولیس ۲ قهرمانی حذفی و یدونه لیگ رو ز دست داد ، یه فینال حذفی دیگه هم که بازی رفتش در تهران یک یک مساوی شد و در بازی برگشت هم تا دقیقه ۱۱۸ مساوی بود با همین نتیجه مقابل دروازه ی خالی احسان خرسندی میخواست توپو بزنه تودروازه که عقیلی و یه مدافع سپاهان قشنگ از دو طرف ساندویچش کردن و همه دیدن و خیلی جنجال به پا شد جز مسعود خان مرادی و اون بازی در پنالتی سپاهان قهرمان شد
  • مجتبی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    بیمیرید پیروزی فقط باداورداره نتیجه می گیره
  • پرسپولیس IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    به نظر‌ من تا وقتی داور بازی؛ بازی را به تنش یا تشنج نکشونه بازیکون این کار را نمیکنه...پس اگه داور بازی را درست سوت بزنه برد سپاهان یا پرسپولیس مهم نیست..ولی بعید میدونم این بازی به خیر و خوبی تموم بشه..
  • منطق IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    اتفاقا کمیته داوران بهترین انتخاب رو انجام داده برای هدف خودش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی