دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
۱ |
۵
زلاتان ایبراهیموویچ (آدرنالین)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زلاتان ایبراهیموویچ می‌گوید برای این که ثابت کند بهترین است نیازی به بردن توپ‌طلا ندارد.

زلاتان ابیراهیموویچ ستاره ۴۰ ساله میلان در مراسمی در شهر میلان برای معارفه کتاب شرح حالش  که «آدرنالین» نام دارد به خبرنگاران گفت: «توپ طلا جایزه زیبایی است اما در مورد خودم، فکر نمی‌کنم که لازم باشد این جایزه را ببرم تا ثابت کنم که بهترین هستم. برای بهترین بودن نیازی به بردن توپ طلا نیست، این ذهنیت افراد است که اهمیت دارد. من هر روز همانطور تمرین می‌کنم که در بازی‌های رسمی کار می‌کنم. هر روز برای من یک فینال است.»

زلاتان ادامه داد: «در بدو بازگشتم به میلان اوضاع کمی سخت بود اما توانستیم یک گروه منسجم بسازیم. ما فضایی را برای تیم‌مان ساخته‌ایم که فراتر از حد تصور بود. شیوع کرونا کمی اوضاع را به هم ریخت اما عملکرد کادر فنی خوب بود. من با خیلی از تیم‌های دیگر هم کار کرده‌ام اما جو میلان واقعاً فوق‌العاده است. همه اعضای تیم هدفی مشترک دارند. من الان دیگر آمادگی دوران جوانی را ندارم اما هنوز برای ادامه دادن به بازی اشتیاق دارم. امسال هم شوق بردن اسکودتو را دارم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سوئد تیم تبعیدیها IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    حتی الانم دست از قدی و کله شقی ورنمیداری بخاطر غرور کاذبی که داری نمیتونی اعتراف کنی که به توپ طلا نیاز داری موقعی هم که بازی میکردی همیشه فقط به پیروزی خودت فکر میکردی نه به پیروزی تیمت نشون به این نشون که از بازی کردن برای سوئد لذت میبردی درحالیکه سوئد اصلا تیم نبود که برای بازیکن فوق العاده قدرتمندی مثل تو مناسب باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی