نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ردپای یک برنامه محبوب تلویزیون در پرسپولیس/ لقب جدید پرسپولیسی‌ها به دو بازیکن تاجیک!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان پرسپولیس سرشوخی را خیلی زود با وحدت هنانوف و منوچهر صفروف باز کرده و به این دو لقب «رحمان و رحیم» داده‌اند!

یکی از جذابیت‌های سریال پربیننده پایتخت اضافه شدن بازیگران جدید به این سریال بود که نقش مهمی در موفقیت این سریال داشتند. از شخصیت‌های جالبی که به این سریال اضافه شد رحمان و رحیم برادران دوقلویی بودند که برادر رحمت شاسی (!) محسوب می‌شدند. مصطفی و مجتبی بلال حبشی بازیگران نقش رحمان و رحیم در سریال پایتخت بودند. این دو برادر دوقلو به خواندن ترانه و آهنگ محبوب هم شدند.

حالا وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تاجیکستانی نیز به دلیل شباهت یکی از این دو (بخوانید وحدت هنانوف) با شخصیت رحمان و رحیم، بازیکنان پرسپولیسی به این دو لقب جدید داده اند!

البته وحدت هنانوف مصدوم شده و به تازگی جراحی کرده و تا نیم فصل قادر به همراهی تیمش نیست. اما منوچهر صفروف که اخیرا به عنوان بهترین مدافع راست فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد، با دریافت آی تی سی و کارت بازی با صلاحدید یحیی گل محمدی می‌تواند در بازی با سپاهان اصفهان تیمش را همراهی کند.

مربیان پرسپولیس از شخصیت، اخلاق و توانایی فنی هر دو بازیکن تعریف و تمجید می‌کنند و باید منتظر ماند و دید خریدهای تاجیکی یحیی گل محمدی تا چه اندازه ای قادر به کمک به این تیم هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعیدو IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    مطمئنید بخاطر شباهت هنانوف به عمر عبدالرحمان نبوده؟
  • مهدی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    تیم 3 پاهان هم مثل کیسه به چاه نفت و خزانه دولت وصله و پول بیت لمال را بالا میکشن و به عنوان پاداش به بازبکنانشان میدهند و حالا ما پرسپولیسیها افتخار میکنیم که چقدر تیم پرسپولیس تو ایران و آسیا باارزش شده که اکثر تیمها پاداش به بازیکنهاشون میدن که به هر طریقی از پرسپولیس ببرن چرا با کیسه این کار را نمیکنند چون تیم کیسه بی ارزشه و ارزش نداره
    • رضایاک لنگی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      امسال اگه قهرمان بشیم کل گلاتتون زیر سوال میره و به شکل فجیع از قهرمانی فرهاد مجیدی میسوزییید:)))وای اگه امسال فقط این اتفاق بیوفته
  • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    آره اینهو رحمان و رحیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی