نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
داریوش مصطفوی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای از ارسال مدارک استقلال و پرسپولیس به AFC خبر داد.

خبر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، مهمترین خبر این چند روز اخیر است و گمانه زنی های بسیاری در خصوص آن وجود دارد. در حالی که گفته می شد حذف این دو باشگاه قطعی شده، داریوش مصطفوی، رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای از ارسال مدارک تا پیش از پایان موعد خبر داد و اعلام کرد که استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند.

مصطفوی که میهمان برنامه فوتبال برتر بود، با تاکید دوباره به این موضوع که AFC امسال جدی تر از همیشه پیگیر قضیه حرفه ای شدن باشگاههاست گفت: نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا، یک نامه ۴۷۸ صفحه ای بود و ۱۴ آیتم اصلی داشت. حتی یک مورد را هم اگر نداشته باشی رد هستی. از عربستان ۹ تیم، از کره ۳ تیم و از چین ۴-۵ تیم بخاطر این موارد حذف شدند. AFC امسال تصمیم گرفته که تیم هایی که دستورات اجباری برای سطح A را رعایت نمی کنند، محروم کند. ما سال هاست که این گرفتاری ها را داریم و باشگاهها باید جواب بدهند.

او از حل مشکل مالکیت که بزرگترین معضل دو باشگاه برای اخذ مجوز بود خبر داده و گفت: آقای صدری و آجورلو و بقیه دوستان کمیته استیناف جلسه ای داشتند و مساله مالکیت حل شد و وزیر دارایی نامه ای برای بردن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به فرابورس برای وزیر ورزش نوشتند. کنفدراسیون فوتبال آسیا با مدرک صحبت می کند و الان که تیم ها به فربورس رفتند باید هیئت مدیره و مدیرعامل انتخاب شود. این گونه نیست که هر کس در باند بود یا رفیق وزیر بود بیاید. این مدیران که شرایط کنونی را به وجود آوردند کجا هستند؟ این مشکلات که مال دوره فعلی نیست، این ها در طول سالیان به وجود آمده است.

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای با انتقاد از مدیران قبلی تاکید کرد: گفتند که استقلال و پرسپولیس را به فرابورس می بریم. اگر این اتفاق بیفتد همه شرایط فرق خواهد کرد. این وزیر ورزش خودش ورزشی است و کار را بلد است. وزیران ورزش قبلی آمدند دروغ گفتند و مردم را سیاه کردند. چه کلمه ای بگویم که به شخصیت آقایان بر نخورد. کسانی که بالاتر از وزیران بودند هم به مردم کم لطفی کردند.

او در پاسخ به این سوال که تکلیف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چیست و آیا محرومیت آنها قطعی است گفت: هنوز این اتفاق نیفتاده است. قبل از پایان ضرب العجل تعهداتی که اجباری بود از طریق ایمیل فرستاده شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی GB ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    حالا شما چاپلوسی این دولت و این وزیر جدید را بکنید تا ببینیم پست ، مقامی بهت میدن یا نه
  • کیسه حموم لجن IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    فقط اوج قدرت مافیای فوتبال ایران رو ببینید که کسی مثل عادل خان فردوسی پور که پاکی فوتبال ایران مدیون این مرد هستش کنار گذاشته میشه تا دست نشانده مافیای فوتبال برده حلقه به گوش آقای میثاقی بیاد از فوتبال مظلوم و تنهای ایران دفاع کنه واقعاً خنده دار نیست؟! حالا خنده دارتر اینکه میثاقی به همراه چوپان دروغگویی مثل مصطفوی میخواد به فوتبال تنها و مظلوم و پرسپولیس و کیسه حموم کمک کنه؟! در صلاحیت کسی مثل مصطفوی همین بس که خودش تو همین صدا و سیما میلی اومد و با افتخار اعتراف کرد که به داور آسیایی بازی کیسه و تیم ازبکستانی ساعت رشوه داده تا تیم محبوبش کیسه حموم برنده مسابقه بشه؟! فقط ببینید چقدر مردم نجیب و باشرف ایران عزیز رو به مسخره گرفته مافیای قدرتمند فوتبال ایران که همچین اشخاصی رو مترسک گذاشته برای دفاع از حقانیت پرسپولیس و کیسه حموم؟! ای داد بیداد!!!!!!!!!! کیه که ندونه مصطفوی یه کیسه کش تمام عیار بود
    • بابا مسعود کجاست ؟ IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      ورزش و فوتبال داره از لوث مافیای کثیف و پلید منفعت طلب و ضدارزش ضد اخلاق و ضد آئین جوانمردی پاک میشه پله به پله و مرحله به مرحله بی تردید اعوان و انصار مافیای سرخ که دیگر سودها و امتیازات سابق را نخواهند داشت مخالفت کرده و ناراحتند اما خوشبختانه دیگر چاره ای جز فرار به سمت سوراخهایشان ندارند مافیا بای بای

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی