نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
 ورزشگاه اراک برای پرسپولیس نحس نیست!/ هافبک پرسپولیس برگ برنده یحیی برابر سپاهان است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عباس آقایی هافبک سابق پرسپولیس و سپاهان اعتقاد دارد که نبرد این دو تیم کمتر از دربی نیست.

حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر بین دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس در شهر اراک برگزار می‌شود.

یکی از بازیکنانی که در هر دو تیم توپ زده عباس آقایی است. هافبک شوتزن و گلزن دهه ۸۰ فوتبال ایران سابقه بازی‌های درخشانی در ترکیب هر دو تیم داشته است. او در لیگ هفتم نقش بسزایی در قهرمانی پرسپولیس درلیگ هفتم داشت و یکی از ستاره‌های تیم افشین قطبی داشت. در آستانه دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس بد ندیدیم با عباس آقایی هم کلام شویم.

سپاهان و پرسپولیس دو تیمی‌که شما هم سابقه بازی درآن را دارید، چهارشنبه بازی دارند. این مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بله، خاطرات خوبی از بازی در هر دو تیم و به ویژه پرسپولیس دارم. قهرمانی روز آخر ما در لیگ هفتم که با گل دقیقه ۹۶ سپهر حیدری به سپاهان رقم خورد فراموش نشدنی است.

جواب سؤال ما را ندادید؟

تجربه نشان داده که دیدارهای دو تیم سپاهان و پرسپولیس کمتر از دربی نیست. این دو تیم همیشه با هم رقابت‌های سنگین و نفسگیری داشته اند و این بازی هم می‌تواند بسیار جذاب و دیدنی باشد.

شانس کدام تیم را برای برد بیشتر می‌دانید؟

هرتیمی‌که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند برنده مسابقه لقب بگیرد. دو تیم مربیان و بازیکنان باهوشی دارند اما من شانس پرسپولیس را با احترام به تیم خوب سپاهان بیشتر می‌دانم.

درخصوص بازی در شهر اراک صحبتی ندارید؟

کاش این بازی در زمین بی طرف برگزار نمی‌شد. در فوتبال مفهومی‌ندارد که بازی‌ها در یک زمین دیگر برگزارشود. فرقی هم نمی‌کند در مورد پرسپولیس باشد یا سپاهان و این تصمیم فوتبالی نیست.

سپاهانی‌ها شهر اراک را انتخاب کرده اند و برخی می‌گویند این انتخاب به خاطر نحس بودن این شهر برای پرسپولیس است. تیم یحیی گل محمدی ۲ فصل متوالی در این شهر و ورزشگاه باخته است؟

نه! شهر و ورزشگاه اراک برای پرسپولیس نحس نیست. این حرف‌ها درست نیست و حالا شاید تصور سپاهانی‌ها این بوده که انتخاب این ورزشگاه می‌تواند برای تیم پرسپولیس بار روانی داشته باشد اما در مجموع همان طور که گفتم بهتر این است که مسابقات دو تیم به میزبانی اصفهان و تهران برگزار شود.

شما یکی از هافبک‌های برتر فوتبال ایران در دهه ۸۰ بودید. خط میانی دو تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شما لطف دارید و من همبازیان خوبی داشتم که حالا شاید بازی ام هم دیده شده است. سپاهان بازیکنان خوبی دارد اما باز هم فکر می‌کنم خط میانی پرسپولیس چربش بیشتری داشته باشد. پرسپولیسی‌ها چند سالی است کنارهم بازی می‌کنند و از هماهنگی لازم برخوردارند.

به نظر شما برگ برنده پرسپولیس در این دیدار کدام بازیکن است؟

مهدی ترابی اگر به صورت کامل از مصدومیت رهایی پیدا کرده باشد یک مهره کلیدی است. البته از وحید امیری و عیسی آل کثیر هم نباید غافل شد.

در تیم سپاهان چطور؟

یاسین سلمانی یک استعداد ناب است که ظاهرا مصدوم شده و چند هفته ای نمی‌تواند سپاهان را همراهی کند اما در این تیم سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلی فر بازیکنان تأثیرگذار و خطرناکی هستند.

پیش بینی شما از نتیجه این بازی چیست؟

واقعا پیش بینی این بازی سخت ترین کار ممکن است. یک دیدار درحد فینال لیگ برتر که اصلا نمی‌توان گفت نتیجه چه می‌شود اما به نظرم شانس پرسپولیس برای پیروزی بیشتر است چون کادرفنی و بازیکنان با تجربه تری دارد. امیدوارم درمجموع بازی تماشاگر پسندی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    جیره خورسپاهان خوردیا رفتی
  • دانیال JP ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    نظرشمابرای خودتان باشه همه میدانندکه سپاهان بهترین بازیکنان راداره وشانس بردسپاهان بیشتره ،سپاهان یادتونه توی آزادی ۹نفره سه تاگل زدبه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی