نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خبری که مجیدی را امیدوار کرد/ غایب بزرگ استقلال به بازی با آلومینیوم می‌رسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مهره‌های مورد نظر مجیدی برای دیدار مقابل فولاد بازیکنی بود که سرمربی استقلال حساب ویژه‌ای روی او باز کرده بود اما باز هم به این دیدار نرسید.

در هفته‌های اخیر پس از مصدومیت وریا غفوری در دیدار استقلال مقابل صنعت نفت آبادان، این تیم مسابقاتش را در غیاب کاپیتان خود برگزار می‌کرد. دیداری که در تاریخ هشتم آذرماه برگزار و موجب شد تا وریا غفوری به دلیل پارگی ۷ سانتی متری در عضله همسترینگش حدود یک ماه درگیر این آسیب دیدگی باشد.

بازیکنی که گفته می‌شد پیش از دیدار سپاهان شاید به اردوی استقلال برود ولی او حتی بازی بعدی این تیم در جام حذفی مقابل نود ارومیه را نیز از دست داد. وریا غفوری در روزهای گذشته پس از، از دست دادن بازی شهرخودرو نیز به عنوان یکی از بازیکنان حاضر در اردوی استقلال برای مسابقه و فولاد به شمار می‌رفت اما در ابتدای هفته جاری مشخص شد کادر فنی استقلال هنوز از سلامت کامل این بازیکن اطمینان حاصل نکرده به همین خاطر نخواسته روی او ریسک کند.

خبری که مجیدی را امیدوار کرد / غایب بزرگ استقلال به بازی با آلومینیوم می رسد

اما خبر امیدوار کننده درباره وریا غفوری این است که پس از حضور این بازیکن در تمرین روز دوشنبه استقلال و انجام یک سری تست‌های پزشکی – ورزشی، کاپیتان آبی‌پوشان توانسته این تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد تا تمریناتش برای همراهی استقلال در مسابقه بعدی این تیم در هفته سیزدهم را با جدیت استارت بزند.

یکی از نزدیکان به کادرفنی استقلال در این باره به خبر ورزشی اطلاع داد با توجه به شرایط خوب جسمانی وریا غفوری به لحاظ بهبودی کامل پس از مصدومیت، این بازیکن می‌تواند با تمرینات مناسب در طول روزهای باقی مانده تا دیدار مقابل آلومینیوم اراک استقلال را در بازی حساس هفته سیزدهم همراهی کند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، استقلال باید روز دوشنبه ۱۳ دی در اراک به مصاف آلومینیومی برود که در جدول رده بندی تا پیش از هفته دوازدهم با ۲۱ امتیاز در رده چهارم قرار دارد. قطعاً فرهاد مجیدی برای دیدار مقابل آلومینیوم حساب ویژه‌ای روی وریا غفوری باز می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    عجب اوضوله هایی.... اگه یه مشت پای چشم یه سرمربی با این اوضوله ها بزنه....... کبود میشه : ) )

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی