سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
۰ |
۲
پای پرونده مهاجم گل گهر به مجلس هم باز شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت : از هیچ تلاشی جهت احقاق حق تیم فوتبال گل گهر فروگذاری نخواهم کرد.

طی حکمی از سوی بگ سوی کمیته انضباطی نتایج دیدار های گل گهر سیرجان با تیم های استقلال تهران، سپاهان اصفهان و پیکان تهران به دلیل استفاده غیر مجاز باشگاه سیرجانی از اریک باگناما مهاجم گابنی 3 بر صفر به سود حریفان شد.

حالا شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در پی رای اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و کسر امتیاز از تیم فوتبال گل گهر سیرجان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش و جوانان تذکر داد و خواستار رسیدگی به این پرونده شد. 

وی  همچنین در خصوص رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با وزیر محترم اطلاعات مکاتبه کرد و افزود از آنجایی که صدور چنین رایی در فوتبال ایران بی سابقه بوده است و موجبات دلسردی مجموعه گل گهر و باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و ناراحتی خاطر هواداران و مردم شریف و نجیب سیرجان را فراهم کرده است و تبعات ناخوشایندی  را دارد و خواستار ورود و رسیدگی وزارت اطلاعات به موضوع مذکور شد.

حسن پور گفت:  به عنوان خادم و نماینده مردم ورزش دوست سیرجان از هیچ تلاش و کوششی در جهت احقاق حق تیم فوتبال گل گهر فروگذاری نخواهم کرد و از تمام ظرفیت های قانونی استفاده خواهم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی