چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
۳ |
۴
تشکر ویژه لک از سیدجلال به سبک فرانسوی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تمام نشدنی پرسپولیس عملکرد فوق العاده ای در بازی مقابل سپاهان داشت.

پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر موفق شد در یک بازی ۶ امتیازی، سپاهان را شکست دهد. نکته قابل توجه این دیدار برای پرسپولیسی‌ها عملکرد بی نقص خط دفاعی این تیم بود که توانستند مقاومت خوبی جلوی خط حمله قدرتمند سپاهان انجام دهند و از تک گل با ارزش خود محافظت کنند.

سید جلال حسینی که در چند بازی گذشته و بعد از رفع مصدومیتش، به ترکیب پرسپولیس برگشته عملکرد بسیار خوبی در دیدار مقابل سپاهان داشت و یکی از ارکان گل نخوردن پرسپولیس در این بازی بود. کاپیتان پرافتخار سرخ پوشان در ۴۰ سالگی همه ضربات سر را مقابل مهاجمان سپاهان زد و حتی یگ گل صد درصد را در مقابل دروازه نجات داد. در اواخر بازی بود که حامد لک ضربه روی پای فرشاد احمدزاده را خوب دفع نکرد و اگر سید جلال توپ را به کرنر نمی‌زد، سجاد شهباززاده آماده بود تا دروازه خالی پرسپولیس را باز کند.

بعد از این صحنه، حامد لک تشکر ویژه و جالب توجهی از کاپیتان تیمش انجام داد. گلر سرخ پوشان بعد از نجات دروازه توسط سید جلال، او را در آغوش گرفت و بوسه ای بر سر سید جلال زد و اینگونه از مرد کهنه کار خط دفاعی پرسپولیس تشکر کرد. تشکر جالبی که خیلی‌ها را به یاد لورن بلان و فابین بارتز، دو بازیکن سرشناس تیم ملی فرانسه انداخت. لورن بلان مدافع سابق تیم ملی فرانسه، چند بار در حین بازی برای تشکر از واکنش‌های بارتز، بوسه ای بر سر او می‌زد که در دنیا بسیار معروف شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    آهای عالیجناب عشق... فرشته ی نجات عشق... #سید جلالمون عشقه
  • عشقپولیس IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    حامد قدر شناس❤️
  • پرسپولیس IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    عشقه سید جلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی