نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
۲ |
۰
ابوالفضل جلالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با تصمیم فرهاد مجیدی، خرید تابستانی استقلال دیشب روی نیمکت تیمش جای گرفت.

فهرست ۲۰ نفره استقلال برای دیدار با فولاد در وضعیتی چینش شد که یک نام متفاوت نسبت به هفته‌های گذشته در آن به چشم می‌آمد؛ ابوالفضل جلالی. مدافع چپ جوان فصل گذشته سایپا که با نظر مساعد فرهاد مجیدی جذب استقلال شد و هفته‌های نخست را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد.

با گذر از روزهای مصدومیت و شرکت در تمرینات گروهی، جلالی آماده بازگشت به میادین شده و شب گذشته بعد از ۱۱ هفته سکونشینی، توانست به فهرست تیمش راه پیدا کند؛ بازیکنی که به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه توانسته‌اند مشکل کارت بازی او را حل کنند و می‌تواند تیمش را همراهی کند.

جلالی هر چند در بازی شب گذشته به میدان نیامد اما مطمئنا یکی از گزینه‌های مجیدی برای بازی‌های آتی خواهد بود؛ استقلال در سمت چپ در این فصل مهره‌هایی چون جعفر سلمانی، بابک مرادی و متین کریم‌زاده را آزموده و سلمانی بیشترین فرصت را داشته که توانسته نمایش تحسین‌برانگیزی را داشته باشد.

درخشش جعفر سلمانی باعث شده تا ابوالفضل جلالی برای حضور در ترکیب استقلال کار دشواری را داشته باشد و باید دید سرانجام از این مدافع جوان چه زمانی در ترکیب استقلال رونمایی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    این الان خیزیده؟؟؟ الان ینی همه تیما باید از کیسه دیگه بترسن؟؟؟خخخخ
  • اس اس IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    بنظر تمام کارشناسان شیوه و تاکتیک بازی بابک مرادی در لیگ بینظیر هستش هم قدرت حمل طول،سانتر دقیق،قطع توپ به دفعات زیاد و باهمه اینها سرعت و تکنیک ویرانگر این بازیکن باعث شده جزء محدود نفرات چپ لیگ باشه اما چرا مجیدی و پین به این بازیکن اعتقادی ندارن برمیگرده به سالهای قبل و قصه جذب این بازیکن توسط مربی منتقد مجیدی....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی