نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
آرنیکا پاپی فرزند الهام فرهمند و حسین پاپی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرنیکا پاپی؛ فرزند الهام فرهمند و حسین پاپی در ۵ ماهگی عضو ویژه اردوی ملی فوتبال بانوان شده، چرا که با دعوت فرهمند از سوی مریم ایراندوست، او نیز فرزندش را هم کنار خود به کمپ تیم‌های ملی آورده تا در کنار همراهی تیم ملی، از آرنیکا نیز نگهداری کند.

الهام فرهمند، ملی پوش تیم ذوب آهن یکسالی بود در دنیای فوتبال حضور نداشت اما این بار با انگیزه ای دوچندان آمده است و می خواهد به بازیکن مورد اعتماد مریم ایراندوست تبدیل شود.

*چطور شد با فرندتان به اردو آمدید؟

آرنیکا پنج ماهه است و هنوز شیر می خورد. خیلی زوده از من جدا شود. به همین دلیل با خانم ایراندوست و فدراسیون صحبت کردم تا بتوانم او را کنارم داشته باشم. هنگامی که دارم تمرین می کنم، مادرم زحمت نگه داریش می کند تا بتوانم کامل در اختیار تیم ملی باشم.

*در خصوص وضعیت اردوهای ملی صحبت کنید.

برای دومین بار به اردوهای ملی دعوت شده‌ام. خانم ایراندوست با توجه به بازی‌هایی که از من دید، به اردوی تیم ملی دعوتم کرد. شرایط اردو هم خوبه و تنها دغدغه ما بازی دوستانه است تا با آمادگی به مسابقات برویم چون حریف‌های قدری داریم. آنجا جای آزمون و خطا نیست و باید با آمادگی برویم.

*الان آماده هستی؟

بعد از به دنیا آمدن فرزندم شرایط برایم سخت‌تر شده، اما همه تلاشم را می‌کنم و بیشتر از بقیه بازیکنان تمرین می‌کنم تا از نظر بدنی آماده شوم. شرایطم روز به روز بهتر می شود و پیشرفت را می‌بینیم. باید بگویم سخت است اما فکر می‌کنم برای انجام دادن کارهای بزرگ باید سختی‌هایی را پشت سر گذاشت.

*وضعیت حمایت مسئولین در حال حاضر بهتر شده یا مثل سابق است؟

عزیزی خادم هر از گاهی در محل تمرین حاضر می‌شوند و این موضوع انگیزه زیادی برای ماست. این مسائل سبب می‌شود با انگیزه بیشتری راهی مسابقات شویم. در حال حاضر شرایط خیلی خوب است و تبعیضی نمی‌بینیم.

*اردوی دیگری هم دارید؟

بله، از ۱۴ تا ۲۳ دی در کیش اخرین اردوی ما برگزار می شود و برای ارائه بهترین عملکرد همه شرایط فراهم است.

*همسرتان در این شرایط و با وجود فرزندتان از شما حمایت می کند؟

 ۹۰-۸۰ درصد دلیل حضور من در اردوی تیم بانوان انگیزه و حمایت همسرم و خانواده‌ام است. باید از آنها تشکر کنم به این دلیل که همه جوره حامی من بوده و لطف دارند. بدون آنها نمی‌توانستم در این راه سخت گام بگذارم چه برسد به اینکه تا اینجا پیش بیایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی