نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
با وجود شایعات مختلف؛ سردار آزمون به لیون نزدیک است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرنگار سرشناس ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات فوتبال تاکید کرد که سرمربی باشگاه لیون به سردار آزمون علاقه‌مند بوده و این باشگاه مطمئن به عقد قرارداد با مهاجم تیم ملی ایران است.

قرارداد سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با باشگاه زنیت روسیه این فصل به پایان می‌رسد. گمانه زنی‌ها درباره آینده آزمون از چند ماه پیش شروع شد و در هفته‌های گذشته به اوج خود رسید.

چندی پیش «نیکولو اسکیرا» خبرنگار مطرح ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا اعلام کرد که باشگاه المپیک لیون فرانسه مذاکرات پیشرفته‌ای با سردار آزمون داشته و قرارداد ۴ ساله به مهاجم تیم ملی ایران پیشنهاد شده است.

از آن زمان شایعات و خبرهای مختلفی در رسانه‌های ایران، فرانسه و روسیه درباره آزمون مخابره شد. بعضی از رسانه‌ها مدعی شدند خانواده آزمون حتی برای تعیین محل اقامت راهی فرانسه شده است.

بعضی از رسانه‌های فرانسه خبر دادند المپیک لیون قصد دارد آزمون را از همین نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد و اجازه ندهد کار به پایان فصل برسد. از سوی دیگر خبرهایی از تلاش باشگاه زنیت برای تمدید قرارداد آزمون در رسانه‌های روسیه منتشر شد.

بعضی از خبرنگاران ایران هم به نقل از افراد نزدیک به آزمون خبر دادند که مقصد نهایی این مهاجم ایرانی المپیک لیون نیست و آزمون تا پایان فصل قطعاً در زنیت ماندنی است.

به این خبرها ورود باشگاه‌های دیگر از جمله آتالانتا ایتالیا و نیوکاسل انگلیس به جمع مشتریان آزمون را هم اضافه کنید. به این ترتیب سردرگمی و ابهام زیادی درباره آینده سردار آزمون ایجاد شده است و این بازیکن هم تاکنون واکنشی به این اخبار نشان نداده است.

این در شرایطی است که امروز جمعه نیکولو خبرنگار ایتالیایی بار دیگر بر حضور آزمون در باشگاه لیون تاکید کرد. این خبرنگار ابتدا مطلبی را درباره علاقه باشگاه آرسنال به «برونو گیمارائش» هافبک تیم المپیک لیون در توییتر خود منتشر و اعلام کرد مذاکرات با این بازیکن آغاز شده است.

در زیر این مطلب یکی از مخاطبان نیکولو سئوالی را از وی درباره آخرین وضعیت سردار آزمون با باشگاه لیون مطرح کرد. نیکولو هم در پاسخ نوشت: «همانطور که در ماه اکتبر پیش بینی کردم، المپیک لیون در حال کار برای امضای قرارداد با آزمون است. آنها یک پیشنهاد گرانبها ارائه کرده‌اند (قرارداد چهار ساله) بوس -سرمربی لیون- او را دوست دارد و المپیک لیون به بستن قرارداد مطمئن است.»

با وجود شایعات مختلف؛ سردار آزمون به لیون نزدیک است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی