نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
واکنش کمیته استیناف به اعتراض پرسپولیس/ پرونده بازیکن گل گهر هنوز به کمیته استیناف نرسیده است/ رای نباید در جدول اعمال می‌شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد هنوز پرونده بازیکن گل گهر به این کمیته نرسیده است.

بعد از رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد باگناما مهاجم اهل گابن گل گهر که منجر به کسر امتیاز این تیم در سه بازی مقابل تیم های پیکان، سپاهان و استقلال شد و همچنین حضور این بازیکن در ادامه بازی ها ممنوع اعلام شد، باشگاه سیرجانی به کمیته استیناف اعتراض کرد.

با گذشت این مدت هنوز کمیته استیناف رای خود را در مورد این پرونده اعلام نکرده و برای برخی باشگاه هایی که در کورس قهرمانی هستند این موضوع دارای شائبه شده که چرا تکلیف این پرونده روشن نمی شود.

در همین راستا امروز بار دیگر باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است و در اطلاعیه ای نسبت به آن اعتراض خود را عنوان کرده اما موضوع این است که اصلا هنوز این پرونده به دست اعضای کمیته استیناف نرسیده است.

در این خصوص علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف اظهار داشت: هنوز پرونده به صورت کامل شده در اختیار کمیته استیناف قرار نگرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هنوز پرونده در اختیار این کمیته قرار نگرفته، گفت: طبق روال قانونی بعد از اعلام رای کمیته انضباطی باشگاه متضرر یک هفته فرصت دارد تا اعتراض خود را به کمیته انضباطی اعلام کند بعد از این مرحله طرح اعتراض باشگاه شاکی باید به اطلاع طرفین این پرونده هم برسد که خودش یک هفته فرصت دارد. همچنین هر یک از این باشگاه ها یک هفته فرصت دارند تا دفاعیات خود را در اختیار کمیته انضباطی قرار دهند و سپس بعد از تکمیل شدن همه این موارد کمیته انضباطی پرونده را به کمیته استیناف می دهد. هنوز این پرونده در چنین پروسه ای هست و به همین دلیل نزد ما نیامده تا آن را بررسی کنیم.

صالحی در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس نسبت به صادر نشدن رای اطلاعیه داده گفت: شاکیان این پرونده باشگاه های دیگر هستند و نمی دانم چرا پرسپولیس اعتراض دارد و چرا فکر می کنند اعتراض آنها در رای تاثیر دارد؟ در هر صورت طبق قانون سازمان لیگ هم نباید رای کمیته انضباطی را در جدول اعمال می کرد چون در رای کمیته انضباطی فرصت اعتراض به باشگاه گل گهر داده شده و باید منتظر می شدند تا نتیجه جلسه کمیته استیناف هم مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ننه ایمیلی ها IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    نه شکایت نساجی از کیسه به کمیته انضباطی رسیده نه حکم بازیکن گابنی به کمیته استیناف رسیده ولی حکم بازیکن گابنی در چند روز توسط کمیته انضباطی بررسی و به نفع کیسه اعلام شده اما شکایات علیه کیسه اصلا به استیناف و انضباطی نمیرسن خخخخخ یعنی دیگه تابلوتر از این نمیشه از کیسه سوگولی حکومتی حمایت کرد خخخخ
    • Milad DE ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      فورا جدول اصلاح بشه فوراااااا
    • اولیایی زاده IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      جالبه پرونده میگه کامل نشده..چجوری برای پرونده ناقص کمیته انظباتی فورا حکم داده..بخدا این حکم ظالمانه بود. قبل پاتوسی و کیروش هم بودند ماست مالی شد..گل گهر تخلف کرده . سه تیم بهره می برند. 14 تا تیم دیگر ضرر. نتیجه باید داخل میدان باشد. اگر گل گهر حاضر به بازی نمی شد. بلی باید 3 بر 0 می شد. این پرونده در استیناف گم خواهد شد چون می دانند اگر برسی شود . حکم بر می گردد . عده ای اخراج می شود.
    • علی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      آخه بابا حمید برای قهرمان کردن کیسه عجله داره بخاطر همین یادشون نبوده که تا صدور رای از جانب کمیته استیناف نباید تغییری در امتیازات و جدول انجام داد
    • جاعلین سرخ IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      شکایت پرسپولیس چی ؟ اون هنوز دست کمیته نرسیده ؟ ما لنگیا هرکی (مخصوصا استقلالیا ) علیه مافیا و جعل و فساد باشه باهاش میجنگیم و ازش شکایت میکنیم پس هستیم !!!!!
    • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      پرسپولیس ذینفع هست در صورتی رای غیر قطعی غیرقانونی سازمان ایگ کیسه در جدول محاسبه کرده اگه گدایی امتیاز نبود فاصله دو تیم یه امتیاز بود با محاسبه امتیاز گدایی سه امتیاز میشه پرسپولیس،ذینفع هست حق اعتراض داره
    • نگرانی های ارتش سرخ IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      ننه جون انشالله که موبایلت رو در اختیار اون جاعلین قرارنداده باشی تا از تهران بجای گابن باهاش ایمیل فرستاده باشن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • خبر ورزشی لنگی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      لنگی میدونی دگ امسال زورت نمیرسه جام بگیری داری هوچی گری می کنی راستی مگه وزیر گل میزنه ؟؟
    • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      خیلی جالبه میگه هنوز پرونده کامل نشده پس چرا رای دادن بعد میگه نباید اعمال میشد چرا اعمال شده.؟بعد میگه چرا پرسپوليس اعتراض داره! یعنی سیرک هم اینطوری نیست خوب برادر من اگه به شما ها باشه میگید همینه که هست بعدم اگه فشار پرسپوليس نبود اصلا حاظر بودین جواب بدین!؟
    • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      خیلی جالبه میگه هنوز پرونده کامل نشده پس چرا رای دادن بعد میگه نباید اعمال میشد چرا اعمال شده.؟بعد میگه چرا پرسپوليس اعتراض داره! یعنی سیرک هم اینطوری نیست خوب برادر من اگه به شما ها باشه میگید همینه که هست بعدم اگه فشار پرسپوليس نبود اصلا حاظر بودین جواب بدین!؟
  • شاهین IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    کمیته انظباتی چرا فورا حکم رای را داد. پرونده ای که باید در کمیته انظباتی تکمیل می شد . و رای داده می شد.. اول بخاطر اعتراض فردی بنام صدری که استقلال کمیته را زیر سوال برد. دوم وجود افرادی رنگی در ان کمیته! این پرونده 5 ماه در استیناف خاک خواهد خورد . خود کمیته استیناف خوب می داند ان حکم عادلانه نبوده. تیمی اگر از بازیکن غیر مجاز در چند بازی استفاده کند. باید کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره شود. یک مثال می زنم. گلگهر 30بازی را انجام می داد و همه را می برد. انوقت این حکم بیرون می امد. چه فرقی برای سایر تیم ها داشت. همه از حکم 3بر0 بهره می بردند. الان بخاطر تخلف گلگهر سایر تیم ها ضرر کردند. این حکم چه عایدی برای پرسپولیس دارد. گلگهر تخلف کرده . پرسپولیس و سایر تیم ها از حکم زیان دیدند . این چه حکم کودکانه هست . فیفا مشابه این قضیه پنجره تیم را می بندد . بازیکن را محروم می کند . جریمه می کند.
    • م IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      بازی پرسپولیس+سچاهانم همیجوری رای دادن! دلیل مخالفت لنگی ها ترسشون از باز شدن پرونده جعل قرارداد طارمی و تبعات اونه :))))
  • احمد IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    تخلف گل گهر توسط پلیس فتا کاملا آشکار شده اونا اقدام به جعل ایمیل کردند و سر فدراسیون کلاه گذاشتند بنابراین مساله جای هیچ بحثی رو باقی نمیذاره البته هنوز پروندشون تو اداره آگاهی بازه و باید منتظر عواقب بدتر باشن . اونجایی در حق لیگ ظلم شد که پرسپولیس به خاطر تخلف طارمی باید به لیگ دسته پایین سقوط میکرد که با دخالت مستقیم رئیس جمهور نه تنها سقوط نکرد بلکه قهرمانی هم بهش دادن .
  • به نام ایرانم IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    نمی دونی چرا پرسپولیس اعتراض داره چون فوتبال نمی فهمی و اصلا نمی دونی فوتبال چیه!!!!شما رو چه به فهم ساده ترین موضوع و اون اینکه پرسپولیس مستقیما به دلیل شرایط جدول ذینفع به حساب میاد.بدبختیه ما بودن شما فوتبال نافهم ها در بدنه اصلی فوتبال هست.
    • فرهیخته جاعل نباشیم IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      فصل پیش که بازی در اصفهان رو با سناریوی از قبل ساخته شده در حالی که پرسپولیس مهمان بود بدلیل نیامدن سپاهان در زمین خودش !!!! سه برصفر اعلام کردن سایر تیمها ذینفع نبودن ؟!!! فکر میکنی خیلی حالیته ؟
    • ابرام US ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      بدرستی پا سخ مثلا رییس کمیته ا ستیناف را دادی ؟ یعنی از درک موصوع با ین سادگی عا جز ه و لی در رأس کمیته تصمیم گیرنده نها یی قرار گرفته است . در بهترین شرایط با ید گفت « تجا هل العارف » ی است که خدا همه ما ر ا از سنبل کاری ها و مزخرف گویی ها یش در امان بدارد . خودش را به کوچه علی چپ می زند و ..........{ آنکس که نداند و نداند که نداند} ... و عواقب اعمال و رفتار چنین افرادی را بجان می خرد و در حهل مرکب خود ٬بدنبال فریب دیگرانی مشابه خودش می باشد .( ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی ... این ره که تو میروی به ترکستان است ) . پس پیاده شو با جا ح« فتل» و «قندلی» و« شاخ »فرهاد با هم بقیه را ه رو گز کنید که خدا بزرگه وروزی تون رو از یه جای دیگه حواله می کنه .
  • محمدطاها IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    کمیته استیناف:شاکیان پرونده تیمهای دیگر هستند نمیدونم چرا پرسپولیس اعتراض دارد؟! دقیقا ما هم نمی‌دونیم از لوران بلان بپرس شاید اون بدونه خخخخ..
  • محمدطاها IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    واقعا دمشگرررم کمیته استیناف چه جواب قاطعی داد:بیانیه های باشگاه پرسپولیس هیچ تاثیری در رای کمیته استیناف نداردخخخخ..پیروزیچیا بدجوری فشاری شدن:))
  • غضنفر IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    رئیس استیناف چه گهر بار فرمایش میکند؛ طرفهای درگیر باشگاه‌های دیگر هستند، پرسپولیس چرا اعتراض میکند؟!!!!! استاد بزرگوار تیم های منتفع از رای همکاران شما رقیبان مستقیم پرسپولیس در لیگ هستند، این حرف خودت را به خنده نمیندازه؟؟؟ یا مخاطبین را چی فرض کردی با چنین درفشانی! شما با چنین منطقی در چنین پرونده هایی قضاوت میفرمایید؟!!!
  • ع IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    اولا اگر‌رای قطعی نیست چرا‌جدول‌را‌بهم زدید‌دوما چرا‌پرونده استقلال‌با نساجی‌را‌برسس‌نمیکنید‌چون استقلالی‌هستید
  • 6تقلال IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    مشکل امتیازکیلویی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی