نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
رسول کربکندی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی سابق تیم های سپاهان و ذوب آهن گفت: سپاهان گرچه چند باخت غیر منتظره داشت ولی هنوز هم مدعی است، اما از ذوب آهن انتظار دیگری نمی رود، یعنی این تیم نه سقوط می کند و نه سهمیه می گیرد.

رسول کربکندی در گفتگو با خبرورزشی در خصوص شرایط سپاهان بعد از باخت به پرسپولیس اظهار داشت : شکست سپاهان در اراک غیر قابل پیش بینی بود، این تیم با این سرمایه گذاری و یارگیری که در این فصل داشت توقعات را بالا برده بود اما ۴ شکست تا هفته دوازدهم غیر انتظار بود.

وی افزود: البته سپاهان زیبا و چشم نواز بازی می کند اما به هیچ تیمی که زیبا بازی می کند امتیاز خاصی تعلق نمی گیرد.  به نظر من نوید کیا باید روی تاکتیک های تیمی اش تجدید نظر کند و تنوع تاکتیکی تیمش را افزایش دهد. این شکست های پی در پی روی شخصیت تیمی اثر منفی می گذارد و سپاهان نباید به آن عادت کند.  

سر مربی سابق زرد پوشان اصفهانی  خاطر نشان کرد : سپاهان هنوز تمام نشده و با توجه به اینکه فاصله امتیازات زیاد نیست و تا پایان فصل نیز بازی های زیادی مانده است، اعتقاد دارم این تیم هنوز مدعی قهرمانی است و از نیم فصل دوم شرایط این تیم بهتر خواهد شد.

ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان درباره عملکرد ذوب آهن در این فصل نیز گفت: آقای تارتار سبک مربیگری بخصوصی دارد و تا حالا در تیم هایی کار کرده که نه به دسته اول سقوط می کنند و نه سهمیه کسب می کنند. او برای سپاهان هر بازیکنی که می خواست را گرفت، ولی شرایط این تیم هم سینوسی است و باخت به هوادار نیز برای ذوبی ها غیر قابل انتظار بود.

کربکندی ذوب آهن را یکی از تیم های بالا نشین جدول پیش بینی نمی کند و ادامه داد:گرچه ذخیره امتیازی این تیم روی عدد ۱۴ است ولی نباید از ذوب آهن انتظار کسب سهمیه را داشت و واقعیت را باید قبول کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان اظهار داشت : در چند فصل اخیر شاهد شیوه های دفاعی در لیگ برتر هستیم و تیم ها راه دفاع کردن را خوب یاد گرفتند. این دفاعی بازی کردن الگوی کارلوس کی روش بود و مربیان ایرانی هم از این سبک بازی کی روش الهام گرفته اند و با چنین سبکی بازی و امتیاز کسب می کنند. در کل در این فصل تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی دارند و هنوز تا پایان فصل راه زیادی است و نمی توان روی یک تیم پیش بینی کرد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی