نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
۰ |
۵
آخرین خبرها از انتقال ستاره ایرانی به لیون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه فرانسوی اعلام کرد سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران با حضور در تیم لیون موافقت کرده و برای پیوستن به لیگ فرانسه هیجان‌زده است.

سایت foot01 فرانسه امروز در خبری مدعی شد باشگاه زنیت سنت پترزبورگ هنوز به پیشنهاد باشگاه لیون برای جذب سردار آزمون در نقل و انتقالات زمستانی پاسخی نداده است اما این بازیکن قصد ندارد مدت بیشتری در روسیه بماند و اکنون می‌خواهد به سرعت به تیم المپیک لیون اضافه شود.

این رسانه فرانسوی تاکید کرده است که این خواست از سوی باشگاه لیون هم وجود دارد و این باشگاه قصد دارد سردار آزمون را از اوایل ژانویه در ترکیب خود داشته باشد و مدت زیادی منتظر او نماند.

طبق ادعای foot01، سردار آزمون موافق پیوستن به لیون بوده و حتی برای حضور در لیگ فرانسه هیجان زده است.

این در حالی است که «نبیل دلیت» خبرنگار «فرانس فوتبال» هم در توییتر خود نوشت: «برای اطرافیان سردار آزمون تردیدی وجود ندارد که این بازیکن ایرانی به المپیک لیون می پیوندد… این مهاجم در فصل نقل و انتقالات زمستانی لیون را تقویت می‌کند.»

علاوه بر این، «هوگو گیلمه» دیگر خبرنگار فرانسوی در گفتگوی تصویری با برنامه L'ÉQUIPE du soir خبر داد در پرونده انتقال سردار آزمون به لیون، توپ در زمین باشگاه زنیت سنت پترزبورگ است و لیون امیدوار است که در اسرع وقت این بازیکن را در اختیار داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی