نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
شهاب الدین عزیزی خادم
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شاهد یک صعود زودهنگام، سریع، کم هزینه و  پر منفعت برای فوتبال ملی هستیم و همه باید به هم کمک کنیم تا فوتبال ملی ما در این فضا باقی بماند.

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال یک بار دیگر درباره صعود تیم ملی ایران به جام جهانی سخن گفت. بخش هایی از مصاحبه او را در زیر می‌خوانید:

*تیم ملی فوتبال ایران در آستانه سریع ترین صعود خود به جام جهانی فوتبال است، ملت ایران و مردم ورزش دوست ما به این غرور و هویت ملی نیاز دارند.

*ما شاهد یک صعود زودهنگام، سریع، کم هزینه و  پر منفعت برای فوتبال ملی هستیم و همه باید به هم کمک کنیم تا فوتبال ملی ما در این فضا باقی بماند. در حال حاضر به دلیل تعطیلات سال نو میلادی منتظر هستیم تا زمان حضور اینفانتینو (رئیس فیفا) در تهران مشخص شود تا در یک جشن بزرگ ملی صعودمان را جشن بگیریم.

*تیم ملی ایران امروز رکورد جدیدی را در سطح جهانی به ثبت رسانده است، فراموش نکنیم ما در شرایطی بودیم که حتی خوشبین ترین هوادار ما تصور صعود تیم ملی فوتبال ایران را نداشت اما دیدیم چگونه و با اقتدار موفق شدیم از آن مسیر سخت عبور کنیم و اکنون در چه شرایط مناسبی قرار داریم. این مساله جای شکر دارد و من از خداوند بابت این لطف و نگاهی که به ما داشت، سپاسگزارم.

*ملت ایران شایسته این افتخار و غرور ملی است، حضور ما در جام جهانی جدا از مباحث و عواید مالی که دارد، برای جوانان و ملت ایران غرور و هویت ملی را هم به همراه خواهد داشت و انشالله با این صعود در دیدار خانگی و در ورزشگاه آزادی تهران، همبستگی و اتحادمان را جشن می گیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    ایران فقط با استعدادها و نیروی انسانی قدرتمندی که داره به موفقیت میرسه و امثال عزیزی خادم هیچ نقشی در این موفقیت ها ندارن.
  • یه نفر IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    خدایی تو چیکار کردی که افتخار میکنی.راستی از خوبان عالم تشکر نکردی چرا
  • علی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    بنظر میاد کرونا رو بهونه کردن تماشاچی راه نمیدن، تا وقتی اینفیناتو اومد و گفت پس دخترا کجان دیگه حرفی توش نباشه، براحتی از این دستور ایفیناتو در میرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی