نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
۱ |
۵
مهدی قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کریمی اطلاعات جدیدی از قرارداد مهدی قایدی با الاهلی امارات را فاش کرد.

علی کریمی که زمانی ستاره بی چون و چرای الاهلی امارات بود، هنوز هم نفوذ زیادی بین سران این باشگاه متمول اماراتی دارد. جادوگر محبوب پرسپولیسی‌ها فاش کرد که اگر الاهلی امارات نتایج خوبی بگیرد و به لیگ قهرمانان آسیا برود، استقلال در آینده می‌تواند ۳۰۰ هزار دلار دیگر بابت انتقال مهدی‌قایدی درآمد داشته باشد و این جزو آپشن‌های قرارداد اوست. چیزی شبیه ماجرای الهیار صیادمنش که بابت انتقال بعدی او هم ۲۰ درصد به استقلال می‌رسد.

طبق اعلام علی کریمی استقلالی‌ها تا حالا یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بابت انتقال مهدی قایدی گرفته اند. البته قبلا عنوان شده بود که مسئولان باشگاه استقلال می‌خواهند با این پول بدهی‌های خارجی خود را بدهند که تا حد زیادی هم این کار را کرده‌اند و حتی شنیده می‌شود طلب دیاباته هم از طریق انتقال قایدی پرداخت شده است هرچند که مسئولان باشگاه استقلال این مورد را به طور رسمی اعلام نکرده‌اند.

نکته جالب اینجاست که استقلالی‌ها باید امیدوار باشند الاهلی امارات خوب نتیجه بگیرد و جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و این یعنی اگر احمد نوراللهی‌هافبک پرسپولیسی الاهلی و مهدی قایدی درخشش داشته باشند و به صعود تیمشان در جدول کمک کنند، به سود استقلال است. بهرحال در این شرایط اقتصادی استقلالی‌ها با ۳۰۰ هزار دلار می‌توانند کلی از مشکلات مالی خود را حل کنند و به همین دلیل باید امیدوار باشند علاوه بر مهدی قایدی بازیکن ایرانی و پرسپولیسی الاهلی یعنی احمد نوراللهی هم که پارسال در پرسپولیس ستاره بود در الاهلی بدرخشد و گلزنی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    ده نفر دیگه تو تیم چوب خشک هستن منتظرن تا احمد تیم رو به لیگ قهرمانان ببره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی