نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
مهدی ترابی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است از مهدی ترابی در نقشی جدید استفاده کرده و از او به عنوان مهاجم سایه در کنار عیسی آل کثیر استفاده کند.

امید عالیشاه به دلیل مصدومیت دیدار برابر تراکتور را از دست داد.

علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس در همین ارتباط گفت: «تصویربرداری انجام شده از موضع آسیب‌دیده و گزارش پزشکی آن موید این نکته بود که امید عالیشاه از ناحیه چهارسر ران دچار آسیب شده است. با توجه به این که این بازیکن باید چند روزی استراحت کند، امکان حضور وی برای بازی با تراکتور نیست. البته تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم و این بازیکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت.»

امید عالیشاه در هفته های اخیر به عنوان مهاجم پرسپولیس بازی کرده است. به عبارت دقیق تر او در نقش مهاجم کاذب و سایه به کار گرفت شده است. شماره ۲ پرسپولیس هم در سمت راست و هم در سمت چپ برای توپ‌گیری و خلق موقعیت برای پرسپولیس اقدام کرده و آمار نشان می‌دهد که او در امر بازیسازی برای تیمش موفق بوده است.

مصدومیت عالیشاه

حالا در غیاب امید عالیشاه مصدوم خبر می رسد یحیی گل محمدی تصمیم ویژه‌ای گرفته است؛ بردن مهدی ترابی به خط حمله پرسپولیس!

با وجود غیبت امید عالیشاه، خط میانی پرسپولیس با میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، وحید امیری و احسان پهلوان پُر و پیمان است.

برهمین اساس یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است از مهدی ترابی در نقشی جدید استفاده کرده و از او به عنوان مهاجم سایه در کنار عیسی آل کثیر استفاده کند.

امید عالیشاه به عنوان یک بازیکن یا مهاجم آزاد حق داشت به هر جایی دلش می‌خواهد سرک بکشد، بازی کند و دریبل بزند. حالا قرار است این نقش در دیدار با تراکتور تبریزبه مهدی ترابی واگذار شود. هافبکی تکنیکی که قدرت دریبلینگ و گلزنی بالایی هم دارد.

قرار هم نیست خط میانی پرسپولیس دست بخورد چرا که یحیی گل‌محمدی از عملکرد هافبک‌های خودش در نیم‌ فصل اول راضی است.

شنیدیم در تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس نیز از مهدی ترابی در همین پُست استفاده شده است. سرمربی پرسپولیس معتقد است شماره ۹ تیمش قادر است به راحتی در محوطه جریمه حریفان مانور داده و با قدرت دریبلینگ خود مدافعان تراکتور را کلافه یا مجبور به خطای پنالتی کند.

ترابی که درتیم ملی یک بازیکن ذخیره است شاید در پست جدید بتواند گوشه دیگری از استعداد و توانایی های خود را به رُخ کشیده و ثابت کند یحیی گل محمدی اشتباه نکرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    دمت گرم سلطان عشق همه پرسپولیسیایی هستی باجون دل پشتدیم ولی به عبدی بیشتربازی بده
    • ناشناس IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      این سلطان چرا توضیح نمیده پرسپولیس نمیتوانه ازخریدهای خودش استفاده کنه گرچه این نیم فصل بهتره بازیکنان رو بفرسته خونه که استراحت کنندچرابیخودی خرج میتراشن برا تیم بزرگ پرسپولیس
  • شجاعی US ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    یه گروه از نویسنده های خبرورزشی (۹۹ درصدشون پرسپولیسی تعصبی هستند بچه های خبرورزشی) کارشون القای اینه که آقای گل محمدی خیلی جنتلمن و خیلی عاقل و خیلی کاردان و خیلی با ابهته جوری که همه ازش حساب می برند .خبرناهارهایی که اتاق فکر سرخ هستند الان هم دوست نویسنده مون مبخواد بگه یحیی اصلا با حرکات ناجوانمردانه و پنالتی های دروغی و امدادهای غیبی داوران پیروز نمیشه و برای هر بازی تدبیری داره و برای هر بازیکن و پست های اونها ابتکارات جدید داره .چقدر ایشون متفکر و مخترع و گواردیولا و فرگوسن تشریف دارند به خدا نمی دونستیم .خدا این خبرناهارها رو ازتون نگیره بلند بگو آمین
    • کیسه چرکین IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      خجالت نمی کشی تو خبر مختص پرسپولیس کامنت ميزاري،،،این همه سوختگی ازچيه?????گلات یا دبل هتريک!!!
    • فرهاد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      اخه یکم انصاف هم بد نیستها! گل محمدی تیمش رو قهرمان غرب اسیا و قهرمان لیگ کرد. اینها همه به لطف داور بوده و مربی و بازیکن هم نقشی نداشتند؟! چرا چیزی مینویسی که خودت هم باور نداری؟
    • بی نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      شما چقدر باهوش هستید واقعا حق استقلال داره پایمال میشه
    • شجاعی DE ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      اون گلات و ملات و سلات و چند لاتتون فقط به درد تسکین خودتون میخوره وقتی ستاره های الهلال و پوهانگ و استقلال و حتی السد قطر رو می بینید و نگاه میکنید رو پیراهن خودتون می بینید نه تنها ستاره ندارید بلکه ستاره ای از جنس سوزش و حسد دارید که خودتون هم میدونید قلابیه و کاربردش دلخوشکنک ۴ تا هوادار کم سن و سال هست و تمام .تا پارسال هم فقط میگفتید ستاره برای قهرمانی آسیا نمیزنند و الهلال رو مثال می زدید که بببنید با سه قهرمانی آسیا ستاره روی لباس نداره از بدشانسیتون فصل گذشته الهلال سه تا ستاره خوشگل زد روی لباس زیباش بدبختی این بود که با شما هم بازی کرد و به نشونه اون سه تا ستاره سه بار سوراختون کرد.قابل توجه اینکه دو تا از اون ستاره ها مربوط به قبل از سال ۲۰۰۲ هست .دقیقا مثل پوهانگ که دو تا ستاره ش مال قبل از ۲۰۰۲ هست .از بدشانسی شما این دو تا باشگاه فینال امسال باشگاههای آسیا به هم خورده بودند .یعنی تموم رشته های دروغین شما برای گول زدن هوادارای کم سن و سالتون پاره پاره شد.در ضمن قهرمانی های زمان بابامسعود رو هیچ کسی جز خودتون قبول نداره و اصلا افتخاری محسوب نمیشه .
    • محسن IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      دوست عزیز واژه استقلال رو روی سایت خبر ورزشی سرچ کنید تا اخبار مربوط به باشگاه شما بالا بیاد. اینطوری دچار سوءتفاهم نمیشی که خبرورزشی پرسپولیسی هست. البته به نظرم خبرهای باشگاه پرسپولیس برای شما مهمتره و الی این حرفها هم بهانه است.
  • عشقپولیس IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    مهاجم باشه بیشتر می توانه موثر باشه ❤️❤️
  • عشق ترین عشق جهان عیسی آل کثیر IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    به مهدی عبدی بیشتر بازی بده آقا یحیی
  • Babak IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    یک باره امتیاز می ریزند به حساب تیم!!! از بازیکنان خارجی غیرمجاز استفاده می‌کنند رسیدگی نمی‌شود!! به شکایت نساجی رسیدگی نمی‌کنند!! و.......؟...
    • ... DE ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      خیلی باحالید به خدا .مثلا میخواید تلافی کنید یا مثلا فرار رو به جلو کنید میرید خبرهای دروغ و ساختگی که ادمین های بچه سال از خودشون درمیارند رو انتحاب میکنید و در موردش شعر میگید .خب برید یه خبر واقعی انتخاب کنید چرا خبرهای ساختگی آخه؟ به خدا اگه نساجی اعتراضی کرده باشه .خودتون رو خراب میکنید اینجوری .همه اینا مقصرش جلسه ماهانه ادمین هاست که دیگه آقای فرش دوست و شکوری شرکت نمیکنن که دروغ هاتون رو هماهنگ بکنه که هر ادمین واسه خودش یه دروغ جدید نگه بعد اون یکی برعکسش رو بگه .تو این چند ماه از این موارد زیاد داشتیم یه سری ادمین از صدری و اینکه مدیرعامل انتخاب نشده اظهار رضایت میکردن یه سری هوادار رو در وزارت جمع میکردن .
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    عالی شد.سایپا مهاجم سایه بازی میکرد فوق العاده بود خیلی برای مهاجم های سایپا موقعیت سازی میکرد.امیدوارم جواب بده
  • مجتبی هاشمی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    ستاره !!!!!!؟ فاتحه فوتبالی رو که ترابی ستاره اش هست رو باید خوند.
    • یک عشقست یک پرسپولیس IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      دیگه شما حسود هستی به ما مربوط نیست الانم دارین آتیشه میگیرید
    • میلاد IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      موافق م متاسفانه هر چه نسل به نسل جلو میریم یادم قدیمیا بیشتر زنده میشه
    • هادی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      تو تا حالا لگد به گربه زدی که از فوتبال سر دربیاری آخه تو هنوز نمیدونی دم خر کجاش بسته میشه بعد میای در باره فوتبال اونم تیم سرورت نظر میدی شیشتقلالی پ ن پ غفوری خوبه اصلا شیشتقلال خوبه اصلا تو خوبی خخخخخخخخخ
  • یک عشقست یک پرسپولیس IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    انشالله که همیشه موفق باشی من عاشق بازی آقای ترابی هستم انشالله که در این پست هم موفق به گل زنی بشن
  • سپهر خلسه IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    یه پیام دارم برای کیسه کشا
  • هرکی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    واییی چقدر سوزش آخه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی