نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
۱ |
۵
بیانیه نویسی جواب می‌دهد؛ خوب هم جواب می‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در بسیاری از موارد بیانیه ها در مورد مسائل داوری و فشار روی کمیته داوران بوده که اتفاقاً جواب هم داده و خیلی خوب تاثیر خودش را گذاشته است.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف گفته بود ما تحت تاثیر بیانیه‌ها قرار نمی گیریم. پیرو این اظهار نظر حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم گفته بیانیه‌ها تاثیری در احکام صادره ندارد.

 البته بیانیه نویسی فقط مختص به کمیته‌های انضباطی و استیناف و تحت فشار قرار دادن آنها نیست و در بسیاری از موارد بیانیه ها در مورد مسائل داوری و فشار روی کمیته داوران بوده که اتفاقاً جواب هم داده و خیلی خوب تاثیر خودش را گذاشته است. تقریباً اکثر باشگاه‌های لیگ برتری بیانیه نویس دارند و احتمالاً حقوقی را هم برای این عضو محترم باشگاه خود در نظر می گیرند چرا که خوب می دانند در فوتبال ایران بیانیه نویسی از خیلی مسائل و حتی یک سری لابی کردن ها مهم تر و تاثیرگذارتر است.

برای این مسئله می‌توان چندین و چند مثال را ذکر کرد. بسیاری از تیم‌ها قبل از بازی علیه داوری بیانیه می‌دهند و در بازی بعد ناگهان داور خواسته یا ناخواسته برایشان پنالتی می‌گیرد. موارد این چنینی در سال‌های گذشته و فدراسیون‌های قبلی هم به کرات دیده شده و فقط مختص به کمیته داوران و کمیته انضباطی و استیناف فعلی نیست. به طور طبیعی شما وقتی می‌بینید از یک روش بهره مند می شوید و به هدف می رسید، آن روش را ادامه دهید به همین دلیل باشگاه‌ها هم هیچ دلیلی برای اینکه جلوی بیانیه نویسی را بگیرند، پیدا نمی کنند و به طور حتم با قدرت به این کار ادامه می دهند حتی اگر فدراسیون فوتبال جرایمی را برای آنها در نظر بگیرد که نمی گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mahdi IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    الان دیگه دلیل اینکه پرسپولیس این همه بیانیه می دهد و طی 5 سال اخیر بیشترین جنجال ها را ایجاد کرده را فهمیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی