وعده‌ای که به مربی آبی‌ها دادند/ استقلال را قهرمان کنی سرمربی تیم ملی ایران می‌شوی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حاشیه‌های مربوط به سرمربیگری مرد آلمانی در استقلال انگار تا ابد تمام نشدنی است.

مدت‌هاست دوران حضور  وینفرد شفر در فوتبال ایران خاتمه یافته ولی حاشیه‌های مربوط به سرمربیگری مرد آلمانی در استقلال هنوز تمام نشده است.

وقتی استقلال در تابستان سال ۹۶ با علیرضا منصوریان به بن‌بست رسید، وینفرد شفر آلمانی که مشغول سپری کردن دوران بازنشستگی خود در دبی بود، به سوی تهران پرواز کرد تا هدایت یکی از پرطرفدارترین تیم‌های قاره آسیا را برعهده بگیرد.

پیشنهاد سرمربیگری استقلال به خودی خود برای اغلب مربیان بازنشسته اروپایی جذاب است ولی در مورد پیرمرد آلمانی یک انگیزه دیگر در این تصمیم او دخالت داشت!

یکی از اهالی فوتبال که به امارات رفت و آمد زیادی دارد و در جریان شکل مذاکره با شفر نیز قرار داشت، به شرط افشا نشدن نامش اطلاعات جالبی را در اختیارمان گذاشت. ظاهراً گروهی از افرادی که می‌خواستند  شفر را سرمربی استقلال کنند، به او گفته بودند اگر بتواند استقلال را قهرمان فصل ۹۶ - ۹۷ بکند، بدون شک عملکردش مورد تحسین جامعه فوتبال قرار می‌گیرد و فدراسیون نیز پس از پایان جام جهانی روسیه و جدایی کارلوس کیروش از ایران، به شفر پیشنهاد هدایت تیم ملی کشورمان را خواهد داد!

همان شایعه‌ای که  زمستان سال ۹۶ در مورد برانکو ایوانکوویچ هم شنیده می‌شد!

 شفر سرمربی استقلال شد ولی در روزهای پایانی سال ۹۶ طی گفتگویی مفصل با خبر ورزشی صراحتاً اعلام کرد فدراسیون فوتبال ایران هیچ پیشنهادی به او نداده و دلش می‌خواهد کارلوس کیروش در جام جهانی موفق باشد. شفر همچنین تأکید داشت هرگز تا وقتی به صورت رسمی پیشنهادی دریافت نکند، در مورد آن صحبت نخواهد کرد به همین خاطر هیچ گاه در مصاحبه‌هایش پیرامون احتمال جانشینی کی روش حرفی نزد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرنازجون IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    استراماچونی و شفرد رو فرنازپودری فراری داد یعنی بلای جون استقلال هست با ارتش فحاش مجازیش من پرسپولیسی هستم وخیلی از پیشکسوتان استقلال هم دوست دارم ولی انصافا خود هواداران استقلالی بگیدکه تیم زمان استراما و شفر قشنگ و هجومی بازی میکرد یا الان با فرناز؟؟؟
  • کوهمره_جروق IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    با وجود اینکه از شفر خیلی بدم میومد ولی از حق نگذریم مربی درجه یکی بود.کاملا استقلال متحول شده بود و بازی هاش خیلی تاکتیکی و زیبا شده بود و هنوز هم اثرات شفر هست. و اگه اخراجش نمیکردن تو آسیا هم موفق میشد.شفر بعد از بازی سپاهان با آمدن مجیدی تیمش کمی متزلزل شد.کامل مشخص بود دارن زیر پاش خالی میکنند. نقش مجیدی هم در این زیر آب زنی کم نبود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی