نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اگر کرونا تمام شده به فرهاد مجیدی هم بگویید/ رفتارهای رسول خطیبی لیگ یکی بود/ چرا سازمان لیگ از حق استقلال دفاع نمی‌کند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: برخی اتفاقات استادیوم اراک همه ما را به یاد لیگ یک انداخته بود که این از کم کاری سازمان لیگ و نهادهای نظارتی سرچشمه می گیرد.

دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که بیرون از زمین حاشیه‌های زیادی باعث دلخوری فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد.

علی چینی در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره اتفاقات بازی استقلال و آلومینیوم اراک در داخل مستطیل سبز و خارج از زمین اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک را چطور ارزیابی کردید؟

در کل بازی با کیفیتی نبود به ویژه از طرف استقلال. در نیمه اول غیر از آن پنالتی کار خاصی از این تیم ندیدیم. البته استقلال پس از به ثمر رساندن گل در دفاع تیمی و انفرادی خیلی خوب عمل کرد ولی در نهایت با بدشانسی بد زمانی گل خورد.

عملکرد دروازه بان استقلال را چطور دیدید؟

به نظرم حسینی روی چند صحنه واکنش‌های خیلی خوبی از خودش نشان داد اما متاسفانه با اشتباه خط دفاعی کلین‌شیت‌هایش خراب شد و نتوانست دروازه استقلال را بسته نگه دارد. ولی نکته مهم نباختن استقلال بود که نشان می‌دهد این تیم شخصیت خوبی پیدا کرده و به این راحتی به هر تیمی باج نمی‌دهد.

اتفاقات بیرون زمین در محوطه فنی تیم آلومینیوم را چطور دیدید؟

به هر حال این بازی خانگی اراکی‌ها بود. آنها باید توسط سرمربی و سرپرست شان تنش‌های لب خط را کنترل می‌کردند ولی متاسفانه رسول خطیبی که  مربی خوبی است و از نظر فنی حرف‌هایی برای گفتن دارد خودش بیشتر از همه جو بیرون زمین را خراب می‌کرد.

اگر کرونا تمام شده به فرهاد مجیدی هم بگویید/رفتارهای رسول خطیبی لیگ یکی بود/چرا سازمان لیگ از حق استقلال دفاع نمی کند؟

چنین اتفاقاتی در لیگ برتر چه توجیهی دارد؟

به نظر من هم این اتفاقات بیشتر در لیگ یک دیده می‌شود. بهتر است رسول خطیبی مدیریت بیشتری روی تفکراتش داشته باشد. او باید خشمش را از بین ببرد چون در غیر این صورت تیمش در آینده آسیب می‌بیند و این به ضرر خودش است. من از رسول خواهش می‌کنم آرامشش را کنار زمین حفظ کند. اینکه بازی دائم متوقف شود و داور لب خط بیاید زیبنده یک تیم لیگ برتری نیست.

فرهاد مجیدی هم در نشست خبری به جو حاکم در بازی و حضور تماشاگران در استادیوم اراک انتقاد کرده و گفته بود از بازی بعدی لیدرهای تیمش را به استادیوم می‌آورد. چرا چنین حرفی را زد؟

متاسفانه موضوع عدم حضور تماشاگران در استادیوم، فقط در ورزشگاه آزادی رعایت می‌شود. کرونا فقط در آزادی کروناست؟ در همه شهرستانها تیم‌ها لیدرهایشان را می‌آورند و به صورت پراکنده در نقاط مختلف ورزشگاه می‌نشانند و به کادرفنی و بازیکنان حریف فحاشی می‌کنند تا فضای بدی برایشان ایجاد شود. به نظرم سازمان لیگ و نهادهای نظارتی باید سخت‌گیری بیشتری داشته باشند در غیر این صورت فقط حق تیم‌های تهرانی ضایع می‌شود چون انگار کرونا فقط در تهران کروناست و اگر کرونا تمام شده به فرهاد مجیدی و اعضای باشگاه استقلال هم بگویید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    تمامی این اعتراضات را مجیدی باب کرده!! جالبه داور پنالتی باد اورده را گرفت مجیدی خطاب به بازیکنان می گفت به داور بازی احترام بگذارید!! فوتبال ایران الحق سیرک شده..نتایج در زمین فوتبال رقم نمی خورد..3بر0 صفر را هم امسال ابداع کردند.
  • رضایاک IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    دیگه حمایت از تیم کیسه فقط این مونده داور توپ را برداره با دست بره بندازه دروازه حریف
  • واحد IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    اگر نذری امتیاز تون رو برگردونن وضعیت جدول و تکلیف تیمها روشن میشه، بلاخره میاید زیر پرسپولیس .با دو سه هفته صدر داشتن دیونه میشدن .خخخخخخخخ
  • صادق IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    استقلال همیشه دنبال بهانه هست که بازی های بی کیفیتش را توجیه کند تا بود داوران حالا هم تما شا گران
  • کوهمره_جروق IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    برید خدا را شکر کنید که اشکان خورشیدی به دادتون رسید.
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    کل ارکان فدراسیون قضایی و غیر قضایی وکیل مدافع کیسه هستند از جاودانی تا دادرس گرفته کسی جرات نداره راجع به کیسه بابت حق اش حرف بزنه وگرنه جاودانی و دادرس بهشون حمله می کنند
  • تاجی طبرستانی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    بنده خداها پيشکسوتهاي استقلال از ترس ارتش فحاش جرات نمی کنند ی انتقاد ریزی نسبت به اخوان مجیدی و نوع بازی کردن استقلال بکنند،واقعا امروز از بازی استقلال خجالت کشیدم ،تو این بازی و بازی بافولاد استقلال هیچ موقيعت خطرناکی نتونست ايجادکنه،مقصرکيه
  • مهدی پرسپولیسی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    فقط کافیه شکایت کنید تا بابا حمید بازی را سه هیچ کنه و دو امتیاز کمک معیشتی این ماهتونم دریافت کنید. سهمیه پنالتی هم که دریافت شد. ولی با همه این کارها صدای نفس های سرورتون را با تمام وجود حس می کنید.
  • 6 IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    اگر کره ای بود ببهتر حرف میزد.
  • یک استقلالی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    به آقای مجیدی بفرماییداین تیم رادریاب ازش بازی نمیگیری امروز بسیاربدبودیدیک گل زدن ودفاعی بازی کردن آخرش همین اگه قرارهر بازی اینجورباشیدخواب قهرمانی راببین
  • داود IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    با اینکه چینی هستی ولی حرفهات اصلی بودن و حرف حق زدی
  • جلال IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    باید کمیته انضباطی نتیجه رو ۳ برصفر کنه درخواست همه کیسه کشا خخخخخخخخخخخ
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    دوست داریدچغدردفاع کنه میخوایدبازی نکنیدتمام امتیازوبهتون بده بعدجام بده راضی میشید.هه.هه.هه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی