نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دیدار ایران و عراق
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال عراق با اعلام برنامه این تیم برای دیدار با ایران و لبنان گفت: بازی مقابل ایران آخرین فرصت ما برای رسیدن به پلی‌آف خواهد بود.

محمد عماد در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی عراق، "واع" گفت: اردوی تیم ملی عراق از ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) در بغداد آغاز می‌شود و کادر فنی تیم ملی تلاش کرده آماده‌ترین نفرات و لژیونرها را نیز برای این اردو دعوت کند.

وی افزود: فهرست تیم ملی به زودی اعلام خواهد شد و تعداد زیادی از لژیونرها در این لیست حضور دارند که می‌توانند شایستگی خودشان را نشان دهند. شاخص‌ترین آنها امیر العماری، زیدان اقبال و علی الحمادی خواهند بود به همراه احمد یاسین. پتروویچ سرمربی تیم ملی در پایان اردو نفرات فهرست نهایی را برای سفر به تهران انتخاب می‌کند و فکر می‌کنم این بازی آخرین فرصت عراق برای رسیدن به سهمیه پلی آف و جایگاه سوم جدول گروه خواهد بود.

تیم ملی عراق در جایگاه پنجم جدول گروه یک مسابقات قرار گرفته و از ۶ بازی گذشته ۴ تساوی و دو شکست به دست آورده تا شرایط بدی در این گروه داشته باشد. دیدار روز ۷ بهمن ماه این تیم برابر ایران در ورزشگاه آزادی به نوعی یکی از آخرین فرصت‌های عراقی‌ها برای رقابت با امارات و لبنان و رسیدن به جایگاه سوم جدول گروه خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی