نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
به نظر می‌رسد عده‌ای تراکتور را به گروگان گرفته‌اند/ هواداران دیگر تحمل این وضعیت را ندارند
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه مدیریت زنوزی در باشگاه تراکتور، گفت: هدف اصلی از واگذاری این باشگاه بزرگ و مردمی به بخش خصوصی رفع مشکلات مالی بود.

باشگاه تراکتور تبریز در سال ۱۳۹۷ از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محمدرضا زنوزی واگذار شد؛ مالک خصوصی تراکتور هرچند در سال اول و دوم با خریدهای پرسر و صدا شور و شوق زیادی بین هواداران ایجاد کرد و حتی به قهرمانی جام حذفی نیز دست یافت، اما از دو سال قبل و به دنبال تغییرات زیاد، بی وقفه و بی حاصل در کادر مدیریتی و فنی روند نزولی تیم آغاز شد و این تیم هم اکنون در قعر جدول به سر می برد و خطر سقوط به دسته پایین آن را تهدید می کند. تراکتور تبریز در فصل جاری لیگ برتر ضعیف ترین نتایج تاریخ حضور خود در این لیگ را به ثبت رسانده و از ۱۲ بازی تاکنون ۸ شکست داشته و با ۱۱ امتیاز در رده ۱۳ جدول رده بندی قرار گرفته است. هواداران این تیم هفته جاری با تجمع اعتراض آمیز در مقابل باشگاه خواستار سلب مالکیت از زنوی شدند. در این ارتباط مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

*قرار بود با انتقال باشگاه به بخش خصوصی مشکلات مالی، مدیریتی و ساختاری حل و فصل شود، و گرنه اگر قرار بر تداوم روندهای منسوخ و غلط گذشته بود، اصلا نیازی به واگذاری نبود.

*باشگاه بزرگ و پرهوادار تراکتور که نماد ورزش و فرهنگ آذربایجان است، طی سال های اخیر به بازیچه افراد تبدیل شده است و باید وضعیت مالکیت این باشگاه در سریع ترین زمان ممکن ساماندهی و تیم از حالت سرگردانی فعلی خارج شود، چون هواداران دیگر بیش از این تحمل ندارند.

به نظر می رسد عده ای تراکتور را به گروگان گرفته اند/ هواداران دیگر تحمل این وضعیت را ندارند

*در شرایط کنونی چنین به نظر می رسد که عده ای تراکتور را به گروگان گرفته و از آن به عنوان ابزار فشار برای پیشبرد مطامع  خاص خود استفاده می کنند که این امر برخلاف آرمان های مدنظر هواداران باشگاه است و باید توجه داشت که بازی با اعتبار تراکتور در حقیقت توهین به شعور میلیون ها هوادار عاشق این تیم است.

*در حال حاضر کل ورزش ایران به خصوص رشته فوتبال با مشکلات ساختاری، مدیریتی و اقتصادی مواجه است، با این حال وضعیت تراکتور بیش از آن که ناشی از مشکلات اقتصادی باشد از عدم نظارت و ضعف مدیریتی نشات گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی