سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
۰ |
۲
زمان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود ابلاغ وزارت کشور به استانداری‌ها مبنی بر برگزاری بازی‌های لیگ برتر و لیگ یک با حضور ۳۰ درصدی تماشاگر دیدارهای لیگ برتر در هفته‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

مجید شهیدی مدیر کل حراست وزارت ورزش - در همایش تقدیر از عوامل امنیتی و انتظامی در برگزاری مسابقات فوتبال ملی و باشگاهی گفته بود: « شورای تامین داریم و ما در کنار این شورا هستیم و منویات شورا را انجام می‌دهیم اما بحث‌های ورزشی و تخلفات و موضوعات آن را ما اگر اجتماعی ببینیم بهتر این است تا این که بخواهیم نگاه امنیتی داشته باشیم.

بحث‌های امنیتی را به بخش‌های دیگر بسپاریم و اگر در موضوعات اجتماعی تخلفی شده - مثلا اتفاقی برای تماشاگری رخ داده - به صورت مسائل اجتماعی بررسی کنیم  . در واقع یک بازدارندگی ایجاد کنیم تا تخلف کمتری رخ دهد و رویدادهای ورزشی به آسانی حتی به صورت خانوادگی مانند حضور در سینماها دنبال شود. درهمین جلسه از سوی نماینده وزارت کشور به اینجانب اعلام شد که دستور العمل حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه‌ها به استانداری‌ها ابلاغ شد.»

با این وجود یکی از اعضای سازمان لیگ به خبرنگار ما گفت به نظر می‌رسد دیدارها تا شروع تعطیلات زمستانی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد چون ابتدا باشگاه‌ها باید سامانه بلیط فروشی را راه اندازی و استادیوم‌ها باید به گیت‌های الکترونیکی مجهز شوند که این موضوع زمان بر است و به همین خاطر پیش بینی می‌شود تماشاگران از هفته هفدهم وارد استادیوم‌ها شوند.  

گفتنی است پیش از تعطیلات لیگ برتر بازی‌های هفته شانزدهم یعنی هفته اول دور برگشت هم برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی