نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
وضعیت جنجالی در تنیس جهان/ ویزای جوکوویچ باطل شد/ از استرالیا برو بیرون!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نوواک جوکوویچ که با معافیت پزشکی مجوز حضور در اوپن استرالیا را به دست آورده بود در فرودگاه ملبورن با رد ویزا روبه‌رو شد.

جنجال‌ها در مورد حضور نواک جوکوویچ در رقابت‌های تنیس استرالیا همچنان ادامه دارد و در جدیدترین مورد ویزای این ستاره تنیس برای ورود به استرالیا باطل شده است.

مرد شماره یک تنیس جهان اعلام کرد که بدون زدن واکسن کرونا و با دریافت معافیت پزشکی در گرنداسلم استرالیا شرکت می‌کند. او با ویزایی که گرفته بود به استرالیا سفر کرد اما طبق گزارش رسانه‌ها او بعد از رسیدن به فرودگاه ملبورن در قرنطینه شدید قرار گرفت.

اعلام خبر سفر او به استرالیا بدون زدن واکسن جنجال‌های زیادی را به راه انداخت و بسیاری از مردم استرالیا که مدت‌هاست قوانین سفت و سختی را در مورد پروتکل‌های مربوط به کووید-۱۹ رعایت می‌کنند از اینکه یک ورزشکار خارجی به راحتی و بدون رعایت قوانین توانسته به کشورشان وارد شود خشمگین شدند و در شبکه‌های اجتماعی اعتراض خود را نشان دادند.

ماجرا البته از این هم فراتر رفت و بسیاری از مقامات استرالیا نیز تصمیم مسئولان اوپن استرالیا برای دادن معافیت پزشکی به ستاره صربستانی را به شدت مورد انتقاد قرار دادند. اما در نهایت بعد از چندین ساعت معطلی در روز چهارشنبه در فرودگاه ملبورن، ویزای و مجوز حضور جوکوویچ در خاک استرالیا با معافیت پزشکی مورد تایید قرار نگرفت و در یک چرخش عجیب ویزای او باطل شد تا دردسرهای فوق‌ستاره تنیس جهان همچنان ادامه داشته باشد.

با این شرایط احتمال اینکه جوکوویچ در رقابتهای اوپن استرالیا حضور نداشته باشد افزایش یافته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    به منظور جریمه جوکوویچ، دو امتیاز دیگه بدن کیسه گدای امتیاز خخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی