نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرتغالی تصمیم گرفته تا با پایان قراردادش در مصر از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

شبکه «اسکای نیوز» عربی در گزارشی از تصمیم بزرگ کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران و کنونی تیم ملی مصر خبر داد.

این رسانه عربی نوشت: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی مصر تصمیم گرفته تا بعد از دوران مربیگری اش در مصر از دنیای مربیگری خداحافظی کند و بازنشسته شود.

این رسانه معتبر عربی از جلسه اخیر کی‌روش با اشرف صبحی وزیر ورزش مصر پرده برداشت. منبعی آگاه از وزارت ورزش مصر به اسکای نیوز، گفت: کارلوس کی‌روش در این جلسه گفت بعد از اینکه به اهدافش با تیم ملی مصر برسد بازنشسته می شود. یکی از اهداف اصلی کی‌روش رسیدن به جام جهانی با فراعنه است.

این منبع ادامه داد: کی‌روش به مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون گفت او تنها برای یک هدف به مصر آمده و آن رساندن تیم به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. البته مربی پرتغالی تاکید کرده قهرمانی در جام ملت های آفریقا ۲۰۲۲ نیز اهمیت دارد.

کی‌روش پیش از این با ۳ تیم ملی مختلف در  ۴ دوره مختلف جام جهانی حضور پیدا کرده و اگر با مصر موفق به این کار شود در ۵ دوره از جام جهانی حضور پیدا می کند و از این حیث رکورددار می شود.

کی‌روش در سال ۲۰۰۲ با تیم ملی آفریقا، در سال ۲۰۱۰ با پرتغال، ۲۰۱۴  و ۲۰۱۸ با تیم ملی کشورمان در جام جهانی حضور پیدا کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • !!! ZA ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    دیگه خودشم میدونه هیچ جای دنیا قبولش ندارن. دستش واسه همه رو شده. در واقع خداحافظی اجباری.
    • کیارش US ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      نه عزیزم مربی گری هم یه سنی داره کی روش بعد از جام جهانی ۷۰ ساله میشه و با ۵ دوره حضور تو جام جهانی یکی از رکورد دارهاس تو فوتبال به هرچه خاسته رسیده بعد از این بهتر دیده که کنار بکشه ما باید یه فکری برای خودمون بکنیم
  • اشکان IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    مصر تیم به این بزرگی، با کی‌روش غایت آمال و آرزوهاش شده رسیدن به جام جهانی!! انگار نه انگار این تیم در جام ملتهای آفریقا همیشه مدعی درجه یک قهرمانی بوده، دقیقاً همون بلایی که سالها سر ایران اومد ولی از اختلاف هوادارای دو تیم آبی و قرمز استفاده کرد و با چند تا بیانیه علیه یکی، حمایت طرف دوم رو بدست آورد و این وسط تنها چیزی که مهم نبود تیم ملی بود . شخص کی‌روش شد بت، بتی که حتی با باخت تیمش، همون هوادارای همیشگی خشک تعصبش تو خیابون خوشحالی می‌کردن که هورااا، باااختیم !!!
    • کیارش US ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      مصر؟؟ تیم بزرگ مصر؟؟؟چند سال گذشته رشد کرده مصر کلا ۳ بار تو جام جهانی بوده
    • کیارش US ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      اتفاقا تیم‌ایران بعد از کیروش مهم شد کی روش سعی کرد به این تیم چهره بین المللی بره به زمین سفت رسیدن تیم ایرانو میبینیم وهر وقت اسم جام جهانی میاد ما افریقا رو با تیم هایی مثل نیجریه کامرون سنگال و حتی مراکش و غنا میشناسیم مصر تو شرایطی تو افریقا اول میشه که بقیه تیم ها با تمام قدرت وارد نمیشن و این چند سال به لطف هکتور کوپر فوتبال مصر خودشو پیدا کرد و البته اخرین بار ۲۰۱۰ موفق به کسب قهرمانی در افریقا شد بعد همچین میفرمایین غایت ارزوش شده حضور در جام‌جهانی انگار جام جهانی رقابتی مثل بازیهای اسیایی یا جام ملتهای غرب اسیاست معتبر ترین رقابت فوتبال ملی دنیا (به گفته خیلی از کارشناسان حتی معتبرتر از جام جهانی)جام جهانیه
    • عادل IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      ميشه دقيقأ بفرمائيد شما طي ٨ سال مربي گري كيروش در ايران دقيقأ موضعت نسبت به كيروش چي بود و دقيقأ ازچه زماني متوجه اين موضوعات شدي كه كيروش به موفقيت تيم ملي فكر نمي كرد ؟؟؟ آيا خودت هم توي مقطعي حامي كيروش بودي يا نه ؟ آيا خودت جزء موافقان تمديد قرار داد با كيروش بودي يا نه ؟؟ اگر موافق بودي ، چرا ؟؟ چون احساس مي كردي كه در مسير درستي حركت مي كنه يا صرفأ به خاطر اينكه با مربي تيم رقيبت اختلاف نظر داره !!!! دقيقأ شما بر خلاف طرفداران واقعي تيم ملي از اون قشر آدم هائي بودي كه طرفداري مقطعيت از كيروش به خاطر دعوت نشدن رحمتي يا دعوت نشدن سيد جلال بود !! شما هيچوقت حامي اصيل تيم ملي نبوديد و تيم باشگاهيتون به تيم ملي ارجعيت داشت ! براي همين هم هست كه راجع به تمام طرفدارن تيم ملي و كيروش همين ديدگاه را داريد ! به قول معروف كافر همه را به كيش خود پندارد ….
  • موزاییک IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    حالا کجا دلالی کنه
  • دلال موزامبیکی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    خب حسابی تو این سالها تیم های ساده لوح را چاپیده
  • دیپورتی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    بری که بر نگردی
    • کیارش US ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      اون روزو میبینم که حسرت دوران حضور کی روشو میخوریم‌و با چراغ دنباد یکی میگردیم که برامون همین نتلیج این دورانو بگیره
  • کیروشی پور IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    بهترین کار رو میکنه، یه دنیا از دستش آسوده میشن
  • میلاد آتشنشان بندر IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    خدایا شکرت تیم مصر با این عظمت رو اونقدر خار کرده که فقط هدفش رسیدن به جام جهانی باشه خخخخ اونوقت اینجا رسانه ها از اسکوچیچ انتظار دارند تیم به مرحله بعد ببره!!! این مردک پاشو هرجا میزاره با تحقیر کردن اون کشور توقع مردم و رسانه به کمترین حد ممکن می‌رسونه اونوقت بازم مثل بلایی که سر ایران آورد حالا جام ملت های آفریقا هم مهمه یعنی چی آخه مصر با این ستاره ها باید هدفش رسیدن به جام جهانی باشه ؟؟؟
    • کیارش US ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      مصر با اون عظمت؟؟؟؟!!!! هدفش فقط رسیدن به جام جهانی؟؟؟؟جام جهانی از نظر شما فوتبال دورهمیه؟؟؟؟مصر ۳ بار تو جام جهانی بوده دوستان بخاطر اینکه عیار اسکوچیچ معلوم‌نشه چندتا فیفادی رو ازدست دادن و حتی جرات برگزاری بازی دوستانه ندارن بعد این تیمو دادن دست کسی که تو لیگ ۲ ایران بهش تیم نمیدادن(با احترام به زحمتهایی که اسکوچیچ برای تیم ملی کشیده)اگه این تیم با سرمربیگری اسکوچیچ تو جام جهانی حتی اگه بیفته تو گروه راحت ابروریزی نکنه من یکی خوشحال میشم به مرحله بعد رفتن پیشکش
    • کیارش US ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      مصر با اون عظمت؟؟؟؟!!!! هدفش فقط رسیدن به جام جهانی؟؟؟؟جام جهانی از نظر شما فوتبال دورهمیه؟؟؟؟مصر ۳ بار تو جام جهانی بوده دوستان بخاطر اینکه عیار اسکوچیچ معلوم‌نشه چندتا فیفادی رو ازدست دادن و حتی جرات برگزاری بازی دوستانه ندارن بعد این تیمو دادن دست کسی که تو لیگ ۲ ایران بهش تیم نمیدادن(با احترام به زحمتهایی که اسکوچیچ برای تیم ملی کشیده)اگه این تیم با سرمربیگری اسکوچیچ تو جام جهانی حتی اگه بیفته تو گروه راحت ابروریزی نکنه من یکی خوشحال میشم به مرحله بعد رفتن پیشکش
  • سید IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    ایوالله مربی
  • تاج آسیا IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    پایان مسخره ترین مربی حرفه ای دنیا که فقط دفاع کردن با اتوبوس بلده
  • کامی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    ان‌شاالله که یه دوره دیگه سرمربی ایران بشه، سلامت و موفق باشه و بعد اگر خواست خداحافظی کنه
  • عوام IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    تیم ملی با کیروش تاکتیک تیمی پیدا کرد و قوی شد.همچنین جلوی بازیکن سالاری رو گرفت و ...دلیل حواشی او ضعف مدیران بی لیاقت فدراسیون بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی