نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
هری مگوایر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هری مگوایر مدافع منچستریونایتد به دلیل فروش نرفتن خانه قدیمی‌اش مجبور شد قیمت آن را به طرز قابل توجهی پایین بیاورد.

خبرورزشی - هری مگوایر ستاره خط دفاعی منچستریونایتد که با تخفیف زیادی خانه قدیمی‌اش را برای فروش گذاشته، خانه رویایی ۴ میلیون پوندی را خرید.

گرانقیمت‌ترین مدافع جهان خانه‌اش در چشایر را با قیمت ۱٫۸۲ میلیون پوند می‌فروشد اما در تلاش برای یافتن خریدار است. عمارت ۴ خوابه با دو حمام، اولین خانه کاپیتان منچستریونایتد بوده است و زمانی که در سال ۲۰۱۹ با مبلغ ۸۰ میلیون پوند به شیاطین سرخ پیوست آن را خرید و در آن ساکن شد.

اما مدافع میانی ۲۸ ساله انگلیس به دلیل اینکه نتوانست خریداری برای این ملک پیدا کند مجبور شد تا قیمت آن را به میزان زیادی کاهش دهد. او و همسر آینده‌اش فرن هاوکینز به خانه دیگری در همان نزدیکی نقل مکان کرده‌اند و قیمت خانه جدیدشان ۴ میلیون پوند است.

خانه قدیمی هری مگوایر

خانه قدیمی هری مگوایر

خانه قدیمی هری مگوایر

خانه قدیمی هری مگوایر

به گزارش «میرر» این زوج دوست‌داشتنی قبل از کریسمس اسباب‌کشی کردند. با این حال، با وجود استقرار آن‌ها در خانه رویایی جدیدشان هنوز خانه قبلی به فروش نرفته است. با اینکه این خانه از ماه مارس در بازار است و خریداران نمی‌دانستند مالک این خانه لوکس کیست، مگوایر تمایلی به کاهش قیمت نداشت.

این ملک در بخش مرفه‌نشین منچستر بزرگ جایی که هم‌تیمی‌هایش جسی لینگارد و دیوید دخئا هم در آن نزدیکی زندگی می‌کنند، قرار دارد. ورودی امن دردار با مسیر پارکینگی خارج از جاده و دو گاراژ از خصوصیات ملک مگوایر است. فضای داخلی‌اش خیره کننده و کاملاً مجهز، آشپزخانه بزرگ و باز، اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن جداگانه است. این خانه همچنین دارای باغی بزرگ در پشت و با چمن مصنوعی و محوطه بزرگ پاسیو است.

هری که هفته‌ای ۱۹۰ هزار پوند دستمزد می‌گیرد قرار است که امسال با عشق طولانی مدتش فرن در قلعه فرانسوی ازدواج کند. دِیزی خواهر مگوایر و مگان همسر جردن پیکفورد هم ساقدوش عروس خواهند بود.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی