نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بازیکنانی که نیاز دارند از تیم‌شان جدا شوند/ بـــرو و احیــا شــو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

چند بازیکن مطرح در لیگ برتر انگلیس شرایط اصلاً خوبی ندارند و بهتر است در ژانویه ۲۰۲۲ برای آینده‌شان یک تصمیم درست و منطقی بگیرند.

پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی با آغاز ژانویه ۲۰۲۲ باز شده و شایعه‌های مختلفی در مورد بازیکنان لیگ برتری به گوش می‌رسد.

در حالی که خیلی از اخبار پیرامون ستاره‌هایی مثل ارلینگ هالند و پیوستنش به یکی از بزرگان انگلیس یا حضور روبرت لواندوفسکی در لیگ برتر بوده، اما برخی بازیکنان مطرحی هم هستند که برای‌شان بهتر است در این اخبار قرار بگیرند. بازیکنانی که آنقدر استعداد دارند که لیاقت‌شان قرار گرفتن در جایگاهی بهتر از جایگاه فعلی و ثابت بازی کردن در تیم‌شان است.

چند ستاره‌ای که از دید نشریه «سان» نیاز دارند در زمستان از تیم‌شان جدا شوند تا شرایط بهتری پیدا کنند را معرفی خواهیم کرد.

دونی فان‌دی‌بیک

ملی‌پوش هلندی از آگوست ۲۰۲۰ که از باشگاه دوران کودکی‌اش آژاکس راهی منچستریونایتد شده، هرگز در تیم جدیدش راضی نبوده است. هواداران شیاطین‌سرخ مدت‌هاست که می‌خواهند او را بیشتر در ترکیب ببینند، اما هافبک ۲۴ ساله زیر نظر اوله‌گنار سولشائر به‌سختی بازی می‌کرد. همه‌چیز در زمان رالف رانگنیک به خوبی پیش می‌رفت، برای این که در اوایل حضور این سرمربی آلمانی به او بازی می‌رسید. اما عملکرد ضعیف دونی فان‌دی‌بیک در برخی بازی‌ها باعث شد به نیمکت برگردد تا مجبور شود خط قرمزی بر دوران حضورش در اولدترافورد بکشد.

دله اَلی

زمانی در خط میانی تیم ملی انگلیس و تاتنهام بازیکن ثابت بود، اما حالا دجار سقوط خیره‌کننده‌ای شده است. از دست دادن آمادگی و سؤالاتی در مورد تعهدش به تیم باعث شد فصل قبل فقط در ۱۵ بازی به میدان برود. به نظر نمی‌رسد دله اَلی در دوران آنتونیو کونته هم شانسی برای حضور در ترکیب اصلی به‌خصوص در بازی‌های بزرگ به‌دست آورد. شایعه شده که نیوکاسل باشگاه ثروتمند این روزهای لیگ برتر تصمیم دارد چالشی جدید به اَلی تقدیم کند و این ممکن است همان چیزی باشد که بازیکن ۲۵ ساله انگلیسی می‌خواهد.

نیکولاس په‌په

به نظر می‌رسد بازیکنی که آرسنال برای خریدنش رکورد نقل‌وانتقالاتش را شکست در انقلاب میکل آرتتا هیچ نقشی نداشته باشد. این بازیکن ۲۶ ساله را اونای امری در سال ۲۰۱۶ به خدمت گرفت و باشگاه برای بازیکن موردعلاقه سرمربی اسپانیایی ۷۲ میلیون پوند هزینه کرد. اما تنها چند ماه بعد اِمری رفت و آرتتا جای او را گرفت تا نیکولاس په‌په به‌تدریج از ترکیب اصلی دور شود. بازیکن ساحل‌عاجی در حال حاضر نیمکت‌نشین است و بازیکنان آکادمی مثل بوکایو ساکا و امیل اسمیت‌راو در ترکیب تیم می‌درخشند.

راس بارکلی

حتی با وجود بحران کووید-۱۹ و مصدومیت‌هایی که بازیکنان چلسی در هفته‌های اخیر داشته‌اند، راس بارکلی یک نیمکت‌نشین بیشتر در استمفوردبریج نیست. این بازیکن ۲۸ ساله که پنجمین فصل خودش را در چلسی سپری می‌کند، ژانویه ۲۰۱۸ از اورتون به جمع آبی‌های لندن پیوست. با این حال مدتی هم به استون‌ویلا قرض داده شد. بعید است توماس توخل به‌عنوان گزینه هافبک هجومی روی بارکلی حساب کند، چرا که میسون مانت، کای هاورتس و کریستین پولیشیچ بازیکنانی هستند که نسبت به او اولویت دارند. بازگشت به اورتون شاید گزینه خوبی برای بارکلی باشد.

ناتان آکه

زوج‌های زیادی در جهان وجود ندارند که به خوبی زوج آیمریک لاپورت و روبن دیاس در منچسترسیتی باشند. ناتان آکه که قبل از انتقال به اتحاد در آگوست ۲۰۲۰ بازیکن ثابت لیگ برتری در تیم بورنموث بود، حالا به نیمکت میخ‌کوب شده است. به‌عنوان یک هوادار هم نیازی نمی‌بینید او در ترکیب تیم بازی کند. اگرچه آکه از نیمکت‌نشینی نباید چندان ناراحت باشد، چرا که تیمش هفته به هفته پیروز می‌شود، ولی برای بیشتر بازی کردن باید به فکر راه چاره‌ای باشد. هنوز مشخص نیست او چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت، چرا که اگر در سیتی بماند شانس قهرمانی در لیگ برتر را خواهد داشت.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی