تغییر جدول لیگ قهرمانان آسیا بعد از حذف استقلال و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جدول مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با حذف استقلال و پرسپولیس دچار تغییر شد.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس و گل گهر ایران به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای، شرایط حضور در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا را نخواهند داشت. به این ترتیب استقلال و پرسپولیس که سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورده بودند، از این مسابقات کنار گذاشته شدند.

سپاهان و فولاد دو نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان خواهند بود. پیش از این سپاهان و استقلال باید در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان شرکت می‌کردند و حالا با حذف استقلال و پرسپولیس، معادلات این مرحله به هم ریخته است.

با این حساب، سپاهان به عنوان دومین نماینده ایران به صورت مستقیم راهی مرحله گروهی می‌شود و در کنار فولاد خوزستان قرار می‌گیرد و ایران دیگر در مرحله پلی آف نماینده‌ای ندارد.

جدول مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به این شرح خواهد بود:

الغرافه قطر - الجیش سوریه

التعاون عربستان - نسف قارشی ازبکستان

بنی یاس امارات - الشرطه عراق

الشارجه امارات - الزورا عراق

برنده این دیدارها راهی مرحله گروهی می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    چقدر بدبخت شدیم تیمای عراقی مجوز دارن ما نداریم. البته از نظر اقتصادی هم الان دیگه واقعا از عراقیا بدبخت تریم.
  • محمدرضا حبیبی پور IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    یعنی استقلال و پرسپولیس در حد جیش سوریه و نصف قارشی و الزورا و الشرطه عراق هم نیستن ؟ خاک بر سر فوتبال ایران گل بگیرید فدراسیون فوتبال ایران رو این همه پول از بیت المال حروم میکنید
  • ج IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    جالبه. الشرطه والزورا عراق. شرایطتشان از لحاظ باشگاهی بدتر از استقلال وپرسپولیس است. واجد شرایط میشوند دستهایی از داخل ایران بود که نمی خواستند این دوتیم در اسیا باشند. انهم تبلیغات محیطی.
  • واح IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    شش تقلال که هنوز باید پلی اف بازی کنه.خوب شد حذف شد وگرنه مثل سالهای قبل آبروی فوتبال ایران رو میبردن اخه با دوتا بازی اولونگا رو اقای گل کنی یا عمر عبدالرحمان ووو.........خیلیای دیگه.
    • استقلالی کم حاشیه IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      از کل فوتبال فقط کری خوندنشو بلدن خوب باشه اینم از این فقط مونده تو پایتخت مذاب جاری شه هیچکس به پخش نیست
  • یوسف IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    خاک تو سر وزارت ورزش و اون خادم بی شرف از اون روزی که این دو شدن همه کاره فوتبال معلوم بود چی خواهد شد مافیای اصفهان کار خودش رو کرد تاج ساکت کفاشیان اینها همه برای اصفهان هستند اگه بنا به دولتی باشه پس چرا سه پاهان و فولاد حذف نشدن این دو که دولتی هستند باید هوادارا اعتراض کنن هم تو سایت ای اف سی هم جلوی وزارت تا استعفای این چند خائن
  • ایران IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    حداقل لنگ ابروی ایران دیگه نمیبره و در حسرت خواهند ماند
  • مهدی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    این که چیزی نیست دراینده تیم ملی هم از جام جهانی محروم میشه
  • مهدی RO ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    بهترین کار ممکن رو کردن که اجازه ندادن دو تا تیم بازی نکنن تا کی باید این دو تا تیم زیر نظر دولت باشه یه جایی باید خصوصی سازی بشه چه بهتر که با این حذف شدن هوشیار بسن و کار ناتموم رو یکسره بکنن درسته من عاشق یکی از این دو تا تیم هستم ولی کار باید اصولی پیش بره خیلی از مسئولین بخاطر این دو تا تیم میلیاردها پول به جیب میزنن و من هوادار یا شماها فقط حسرت یه میلیاردشو داریم که به نون و نوایی برسیم ولی اینها با همین پول عشق و حال میکنن هر دو تیم باید واگذار بشن حق پخش تلویزیونی فروش بلیط و پیراهن و تبلیغات دور زمین و اسپانسرها باید هزینه تیم رو بدن تا برای همیشه زیر نظر دولت نباشن و مردمی باشه مثل خیلی از باشگاههای بزرگ دنیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی