نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
باشگاه استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جمع بازیکنان تیم استقلال نمی‌توان بازیکنی را پیدا کرد که از حذف این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ناراحت نباشد اما قطعاً دو نفر بیش از سایرین ناراحتند.

خبر تلخ حذف تیم استقلال از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲ خیلی سریع تر از آن چیزی که تصور می‌شد بین اهالی فوتبال به ویژه بازیکنان سه تیم استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان منتشر شد. بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال با ابراز تاسف از این موضوع، هر یک ناراحتی خود را به نوعی بروز دادند.

اما در این میان قطعاً دو بازیکن بیش از سایر نفرات تیم استقلال از این نظر غمگین و افسرده شدند. کوین یامگا و رودی ژستد، دو بازیکن فرانسوی تیم استقلال که در ابتدای فصل جاری به استقلال آمدند تا این تیم را در سه تورنمنت جام حذفی، لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند حالا به شدت ناراحتند.

یامگا

یکی از آپشن‌های استقلال برای جذب این دو بازیکن حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود و این دو بازیکن با توجه به امکان دیده شدن و درنهایت پیوستن به تیم‌های عربی حوزه خلیج فارس، به درخشش در این تورنمنت بسیار امیدوار بودند تا پس از آن مانند دیگر بازیکنان پیشین خارجی استقلال راهی تیم‌های حوزه خلیج فارس در کشورهایی مانند امارات، قطر و یا عربستان شوند.

ژستد

در سال‌های گذشته بازیکنانی مانند مامه بابا تیام و شیخ دیاباته با حضور در استقلال و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا به سرعت مشتریان دست به نقد پیدا کرده و با چند برابر قراردادی که با استقلال داشتند به این تیم‌ها منتقل شدند. حالا کوین یامگا و رودی ژستد باید تا پایان فصل جاری لیگ برتر تنها در رقابت‌های داخلی توپ بزنند و امیدوار باشند که مدیر برنامه‌هایشان فیلم بازی‌های این دو نفر را برای کشورهای عربی ارسال کند تا شاید تیمی بخواهد آنها را در اختیار بگیرد!

شیخ‌دیاباته فصل گذشته از همین طریق توانست یک مشتری فوق العاده خوب در قطر پیدا کند. او که در لیگ بیستم عملکرد بسیار ضعیفی داشت و تنها در ۱۲ مسابقه دو گل به ثمر رسانده بود، در ۶ مسابقه لیگ قهرمانان آسیا ۵ گل به ثمر رساند تا با همان درخشش با قرار داد یک میلیون و دویست هزار دلاری - برای دو سال - به تیم الغرافه قطر بپیوندد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی