جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
۱ |
۴
برادران آبی با افتخارات مشترک!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاهرخ و شاهین بیانی دو بازیکن به یاد ماندنی فوتبال ایران هستند که سالها با پیراهن تیم ملی و استقلال تهران افتخارات زیادی را برای فوتبال ایران به ارمغان آوردند.

شاهرخ هافبک پیشین فوتبال ایران یک سال از شاهین بزرگتر است.

شاهین سال‌ها در استقلال و تیم ملی به عنوان مدافع انجام وظیفه کرد. این دو برادر حدود ۱۶ سال در استقلال حضور داشتند و برای این تیم بازی کردند. آنها افتخارات مشترکی نیز دارند. شاهرخ و شاهین با استقلال قهرمان جام باشگاه های آسیا شدند و در کنار هم نیز با تیم ملی به مقام قهرمانی بازی‌های آسیایی پکن رسیدند. شاهرخ و شاهین هر دو بازوبند کاپیتانی تیم استقلال تهران را نیز بر بازو بستند.

 شاهرخ بیانی بنا به اختلافاتی که با استقلالی ها پیدا کرده بود، یک فصل برای پرسپولیس بازی و حتی دروازه استقلال را نیز باز کرد اما بلافاصله دوباره به استقلال برگشت تا به نوعی جبران مافات کرده باشد.

این عکس مربوط به یکی از بازی های دوستانه تیم ملی در دهه 60 است . شاهین بیانی به عنوان مدافع راست تیم ملی و شاهرخ نیز به عنوان هافبک بازی ساز در ترکیب اصلی تیم ملی حضور دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلطان IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    دوتا اسطوره واقعی نه اسطوره مجازی از اقا شاهرخ یکم گله دارم ولی چون خودش متوجه اشتباهش شده بود معافش میکنم ای کاش یا بگیبریم از اسطوره های واقعی و خاکی احترام بذاریم نه اسطوره های مجازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی