نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
غایبان بزرگ لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند؛ پرسپولیس، استقلال و .../ سرنوشت تیم‌های مطرح عربستان و قطر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که ۳ نماینده از کشورمان مجوز لازم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست نیاوردند اما تمام نماینده‌های کشورهای عربستان، قطر، عراق و استرالیا در این رقابت حضور خواهند داشت.

امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد که ۳ باشگاه ایرانی استقلال، پرسپولیس و گل گهر از حضور در رقابت لیگ قهرمانان آسیا بازماندند و نتوانستند مجوز حضور در این رقابت را کسب کنند.

در تاریخ اول دی ماه، کنفدراسیون فوتبال آسیا ۵ روز به ۳ باشگاه ایرانی مهلت داد تا مدارک خود را برای کسب مجوز حرفه‌ای ارائه دهند اما با وجود این اقدام مدارک جدید مورد تایید قرار نگرفت.

فولاد و سپاهان تنها نماینده‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۲۲ خواهند بود. البته این موضوع برای دیگر کشورها نیز رخ داده و برخی تیم‌های بزرگ نتوانستند در این رقابت حاضر شوند.

طبق گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۵۰ تیم از کشور ژاپن نتوانستند مجوز و لایسنس خود را به ثبت رسانند که از مهمترین آنها می‌توان به باشگاه ویسل کوبه، کاشیما آنتلرز، یوکوهوما مارینوس، ناگویا گرامپوس و اوراواردز اشاره کرد. این در حالی است که از ۶ تیم اول لیگ ژاپن در فصل گذشته تنها کاوازاکی فرونتاله توانسته راهی لیگ قهرمانان آسیا شود و طبق گزارش AFC ، هاوکایدو ، گامبا اوساکا و ناگاساکی توانستند مجوز لازم را دریافت کنند.

تمامی باشگاه‌های چین نیز طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا نتوانستند مجوز لازم را دریافت کنند و این تیم نماینده‌ای در حال حاضر در این رقابت ندارد.

امارات نیز نتوانست مجوز حضور الجزیره (قهرمان فصل گذشته لیگ امارات) را کسب کند و این تیم نیز در حال حاضر در لیگ قهرمانان آسیای ۲۰۲۲ حضور نخواهد داشت.

از این ۳ کشور اگر عبور کنیم، دیگر کشورهای بزرگ آسیا توانستند مجوز تیم‌های خود برای لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کنند. همه نماینده‌های استرالیا، عربستان، قطر و عراق در این رقابت حضور خواهند داشت.

کره جنوبی نیز از ۱۸ تیم، ۱۵ تیم توانستند مجوز لازم و لایسنس اصلی را دریافت کنند. آن ۳ تیم باقی مانده با اینکه مجوز نگرفتند اما در لیست تیم‌های راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا نیز نبودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وحید IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    هیچی دیگه کی موند دیگه الهلال قهرمان شد الاتحاد هم که نیست السد و الدحیل و هم که به خاطر جام جهانی نیستن
  • واحد IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    اس دق لال غایب بزرگ؟؟؟؟درست خوندم؟؟؟؟پس چه تیمی میخاد ۶تا ۶ بخوره؟پس امسال اولونگا اقای گل نمیشه چه بد شد@چند سال خوب آبرویی از فوتبال ایران بردین دس مریزاد .تازه اگر از پلی اف گذر میکردین.خیلی خنده داره این ششتقلال خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • لنگ ترکیبی از دلالی و حکومت IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      حتما پیروزی غایب بزرگ 4 تا 4 تا میخوره
    • م IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      ای جان ابرو دارای ایران تو آسیا لنگیای حقیر به عن تو آسیا مینازید یا اون ستاره ی حقر دکوریتون
  • مهران IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    استقلال پرسپولیسو هستم ولی باشگاههای بزرگ آسیا نه. آخرش همون باشگاههای قطری عرب استرالیایی و ژاپنی کله اش میکنن
  • میثم IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    یعنی باید ادم واقعا از بعصی احضار نظرات بچه گانه رنگی بی منطق گریه کنه . هر سال ماست مالی میکردن خیالشونم نبود با ظاهر سازی هوادر و سر کار میداشتند این بلام با این مدیریت سر فوتبال ملیم خواهد امد . بد بیاید مسخره بازی پست بزنید این تیم و اون تیم و مسخره کنید . اقایونم به حا مطالبه گری حرفای سطی بشنون چرا ککشون بگده .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی